zijn we nu al moe van de motorgroet ?

Groeten naar:

  • buikschuivers

    Stemmen: 0 0,0%
  • chopper berijders

    Stemmen: 0 0,0%
  • harley berijders

    Stemmen: 0 0,0%
  • wouten (politie)

    Stemmen: 1 3,0%
  • instructeurs/beroepsrijders

    Stemmen: 0 0,0%
  • iedereen die naar me zwaait

    Stemmen: 30 90,9%
  • oom agent die in de bosjes ligt te flitsen

    Stemmen: 2 6,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
je hebt zelfs van die lui die iedereen altijd groeten... bijvoorbeeld laatst reed ik op de a27 richting utrecht komt er van de andere kant (richting almere) een motorrijder aan die mij groet. Sorry maar dat vind ik een beetje overdreven...
je kan niet altijd groeten en soms kijk je weleens ergens anders naar dan naar de andere verkeersbaan (ik persoonlijk heb altijd 1 oogje op de berm ivm met onze 'grote vrienden').


En boos worden als iemand je niet groet :? "hem het liefst een paar klappen verkopen" :?

sorry hoor, maar ik vind dit echt triest :(
 
Ik rij nog niet, maar beleef hier al aardig wat voorpret. Dat er gegroet werd bijvoorbeeld. Dat wist ik niet eens. Het is beleefd gedrag, dat zie je toch al niet veel in (het westen) van Nederland. Voor degenen die het doen; blijf het vooral doen. En degenen die het niet doen; doe het lekker niet.

Het heeft geen zin om iets af te willen dwingen wat een ander niet wil. Dat kan nooit de bedoeling van groeten geweest zijn.

Enne... Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen...

*D
 
je hebt zelfs van die lui die iedereen altijd groeten... bijvoorbeeld laatst reed ik op de a27 richting utrecht komt er van de andere kant (richting almere) een motorrijder aan die mij groet. Sorry maar dat vind ik een beetje overdreven...
je kan niet altijd groeten en soms kijk je weleens ergens anders naar dan naar de andere verkeersbaan (ik persoonlijk heb altijd 1 oogje op de berm ivm met onze 'grote vrienden').


En boos worden als iemand je niet groet :? "hem het liefst een paar klappen verkopen" :?

sorry hoor, maar ik vind dit echt triest :(

Ja op de snelweg groeten vind ik ook zo gevaarlijk, met 120/130 heb ik liever beide handen op de stuur. en de berm kijk ik haast niet, 120 over de snelweg waar je 120 mag wordt je niet geflits.

Als men niet terug groet? Dan denk ik altijd dat men niet met een hand durven rijden, groentje dus.........
 
Ik groet altijd indereen mits ik ze op tijd zie natuurlijk en mits ik niet net aan het schakelen koppelen remmen of wat dan ook aan het doen ben en het me dus niet uitkomt.
Verder denk ik dat de nieuwe generatie motorrijders anders is. Meer ikke ikke ikke. Vroeger stopte je als er een motor langs de kant stond.
Helaas heb ik met mijn oude machine dit een paar keer mee gemaakt dat dit bijna niet meer voorkomt. De enige die stopte, was een ouder iemand in zijn auto die ook motor rijd!
Verder denk ik dat de juppen ook niet echt het motor gevoel hebben. Richting de 40 of 50 gaan en wat geld over en ook al kaal aan het worden....mmmm wat moet je dan? He! motor rijden! dat soort bedoel ik! Heb je niet veel aan. Ze rijden motor maar zijn geen "motorrijders". En verder gaan de watjes straks weer in hun winterslaap. Blijven de motorrijders over. Lekker weer een half jaar stoppen voor, en zwaaien naar elkaar.

Hoezo richtting de 40 of 50 gaan en geld overhebben??????
Niet elke 40er of 50er is een heropstapper,veel motorrijders van 50 rijden al vanaf hun 18de en dat zijn dus geen patsters of heropstappers maar echte motorrijders Kaal of niet ! :(
 
OK ff aankaarten

BMW rijders..... ik maak het persoonlijk weinig mee dat ze terug groeten.
Maar wat maakt het ook uit.
Laat een ieder in zijn waarde.

Laat het me zo zeggen ik heb nog geen BMW tegen gekomen die niet groet (belg,BMW rijder zelf) maar ik vind het zo Motor rijden = tot een selectieve groep behoren.
Groet als het kan, laat het gevoel dat er in deze wereld een beetje sociaal gedrag nog kan zijn.
Sorry dat ik dit typ dit valt niet terug op IEDEREEN maar ik vind dat mensen met een toermotor van japans merk minder groeten en race machines... maar zo van die compleet gemodde racers ala R1 met bla bla (NoS) enz totaal niet groeten.
Ik vind dit ECHT spijtig IK WIL R1 met NoS :( 238,9 Pk hebbek ergens gelezen rrr

Grietz ! |(
 
Hoezo richtting de 40 of 50 gaan en geld overhebben??????
Niet elke 40er of 50er is een heropstapper,veel motorrijders van 50 rijden al vanaf hun 18de en dat zijn dus geen patsters of heropstappers maar echte motorrijders Kaal of niet ! :(

Ik bedoel hier mee dus de 40 en 50 tigers die nu beginnen met rijden omdat ze er ook nog bij willen horen. Als je goed gelezen had zag je dat ik de oudere garde, die al jaren motor rijden, juist hoog heb zitten.
 
In de achterhoek, ben woonachtig in Doetinchem.
Jij in de buurt van Leiden zag ik....
Tja dan word de kans al wat kleiner..... maar toch.

De wereld is klein.


See you :]
 
Ja jammer dat je dan zover woont. Misschien komen we elkaar tegen bij een meeting ofzo.

Ride On :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan