Zijn ze belazerd

Ik neem alles terug :Y
Naa Daagen sleutelen had ik de Moed al opgegeven en toch bijna een Ural/Djneppert gekocht.
Maar zo straks heb ik de VOUT gevonden :Y
Hij doet het weer *O* *O* *O*

En zeker beter als een Ural/Djneppert })

:+
 
hmmm ook beter dan de mijne???
(3 week weg gevweest met de enfield diesel, tsjechie, oostenrijk en weer terug, wil boodschapsels doen, geef 1 tik op de dnepr en staat meteen gemoedelijk te ploffen.., heerlijk!)
 
Al helemaal niet met een Honda })
Hoewel ik dat Ding van mij nu ook wel de Sloot in wil trappen :(
Iemand in de Buurt Verstand van electra? niets doet het meer |(

;( ;(
Dat schakelaartje op het stuur met "run en stop" al geprobeerd? Werkt bij demijne ook. :+ Kwam er na een compleet technisch onderzoek achter dat het op stop stond :X
 
Laatst bewerkt:
Dat schakelaartje op het stuur met "run en stop" al geprobeerd? Werkt bij demijne ook. :+ Kwam er na een compleet technisch onderzoek achter dat het op stop stond :X

Dat schakelaartje is het eerste waar ik naar kijk als het niet (gauw) start.

Jaren geleden had iemand het schakelaartje voor de lol omgezet. Ik dus een keer of 3 gestart, niets natuurlijk. Valt mijn oog op dat schakelaartje.

Wie heeft in hemelsnaam dat schakelaartje verzonnen. Zit er volgens mij voor nop op.
 
Dat schakelaartje op het stuur met "run en stop" al geprobeerd? Werkt bij demijne ook. :+ Kwam er na een compleet technisch onderzoek achter dat het op stop stond :X


Net als bij Ratman 1 is die Knop doorverbonden, het zijn storingsgevoelige Rotdingen :Y
Maar gelukkig hebben Urals dat niet :N zo blijven wij ontoppic *D
 
Net als bij Ratman 1 is die Knop doorverbonden, het zijn storingsgevoelige Rotdingen :Y
Maar gelukkig hebben Urals dat niet :N zo blijven wij ontoppic *D

heej opa.. :( Ural heeft wel degelijk een "dodemansknop" hoor.

en die krengen werken ook nog.. ken je dus van Honda(hok) niet zeggen.

enne vaak wil een nieuwe accu wel eens helpen...

Onee |( |( honda..die zijn duur _O- _O-

en dus duurder dan die mobile pedaalemmer van bachus _O-
 
De Dnepr die ik een poos geleden gekocht heb had er ook een.
De fiets is voor de rdw opgekalefaterd , voor dat ik hem had.
Er zit nu een BMW stuur op met alle toeters en belln.
 
heej opa.. :( Ural heeft wel degelijk een "dodemansknop" hoor.

en die krengen werken ook nog.. ken je dus van Honda(hok) niet zeggen.

enne vaak wil een nieuwe accu wel eens helpen...

Onee |( |( honda..die zijn duur _O- _O-

en dus duurder dan die mobile pedaalemmer van bachus _O-


*D :j
 
mijn dneprt heeft er ook 1, tijdens het rijden ging hij eens 'uit' al was het voor een stoplicht. ik snapte er nix van, verlichting deed het wel maar geen spanning over de vonkenpot! toen ging ik kijken of er in de bewuste schakelaar geen contactje los zat, en kwam ik erachter dat hij wel erg makkelijk verschoof.
nix wat je met bison kit niet op kan lossen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan