zijn zij gek of ben ik een watje

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexe

MF veteraan
11 nov 2001
5.323
282
vlodrop
gisteren en vandaag is het mooi weer dus velen halen hun buikschuiver uit de mottenballen.
om vervolgens binnen de bebouwde kom(50km/h)met 100km/h of meer over de Gyroscoopweg(daar werk ik) tevliegen. soms zie ik alleen een flits.

Wij(collega's en ik) wachten nog steeds op dooien/invalide want niet alleen motoren maar ook auto's en vrachtwagens rijden daar soms als gekken.
Dan kunnen wij misschien een nieuwe klant verwelkomen om een leuke rolstoel teproberen. :( |(

Zijn diegene nou dom/gek/dapper/stoer of ben ik een mietje/slim :?







even een polletje gemaakt op aanvraag
 
Laatst bewerkt:
Dom. Denken niet na bij wat ze doen, hebben een tijdelijke adrelinerush en missen een dosis verantwoordelijkheids gevoel.

of gewoon levensmoe...
 
100 km/h of meer binnen de bebouwde kom, is eigenlijk niets anders dan poging tot doodslag. Want als je iemand raakt is ie geheid de pijp uit, en dat had je van te voren kunnen weten. Kortom het zijn aso's.
 
gisteren en vandaag is het mooi weer dus velen halen hun buikschuiver uit de mottenballen.
om vervolgens binnen de bebouwde kom(50km/h)met 100km/h of meer over de Gyroscoopweg(daar werk ik) tevliegen. soms zie ik alleen een flits.

Wij(collega's en ik) wachten nog steeds op dooien/invalide want niet alleen motoren maar ook auto's en vrachtwagens rijden daar soms als gekken.



Dan kunnen wij misschien een nieuwe klant verwelkomen om een leuke rolstoel teproberen. :( |(




Zijn diegene nou dom/gek/dapper/stoer of ben ik een mietje/slim :?


of............

ik kan ze aan nieuwe revalidatie-toestellen helpen
 
Moet ik eerst die weg zien.
Dat het binnen de bebouwde kom is zegt lang niet alles.
De situatie ter plaatse bepaald hoe hard ik daar ga, en niet het bordje wat oom agent daar heeft neergezet.
Ik ken plaatsen die de wetgever als "binnen de bebouwde kom" ziet, maar waar ik rustig (afhankelijk van het verkeer) 100+ rijd.
 
En iedereen rijdt hier braaf 50 in de bebouwde kom? Kom op zeg! :j Ok, midden in een woonwijk is absoluut niet goed te praten, maar over het industrieterrein met een lap asfalt van een paar honderd meter lang met 1 afslag zeer overzichtelijke afslag is het heel fijn ff een stukkie blazen hier midden in de stad.
 
Ik geloof het wel ja.
Daar word je soms toch wel eens ingehaald door een of andere gek :P met 150+ op het achterwiel
 
En iedereen rijdt hier braaf 50 in de bebouwde kom? Kom op zeg! :j Ok, midden in een woonwijk is absoluut niet goed te praten, maar over het industrieterrein met een lap asfalt van een paar honderd meter lang met 1 afslag zeer overzichtelijke afslag is het heel fijn ff een stukkie blazen hier midden in de stad.

Weer erg subtiel dat vingertje. Ik denk alleen dat je heel goed weet wat de gemiddelde MF'er hier met Bebouwde Kom bedoeld.
 
Rustig maar Moosman, ik denk dat iedereen het best begrijpt en ik denk dat er helemaal weinig mafkezen zijn die iemand kapot willen rijden. Ik kan je ook wel meenemen naar een paar plekken buiten de "KOM" waar het pure waanzin en zelfmoord is om 50+ te rijden (maar het word moeilijk :j )
 
Rustig maar Moosman, ik denk dat iedereen het best begrijpt en ik denk dat er helemaal weinig mafkezen zijn die iemand kapot willen rijden. Ik kan je ook wel meenemen naar een paar plekken buiten de "KOM" waar het pure waanzin en zelfmoord is om 50+ te rijden (maar het word moeilijk :j )

[me]Moosman is de rust hem zelf 8-) [/me]
 
100 km/h of meer binnen de bebouwde kom, is eigenlijk niets anders dan poging tot doodslag. Want als je iemand raakt is ie geheid de pijp uit, en dat had je van te voren kunnen weten. Kortom het zijn aso's.
Waarom ben je aso bezig :?
Als je toch een beetje uit kijkt kun je makkelijk 100 op een 50 weg rijden.
Ik rijd overal te hard en dat zal nog veel ergere worden als ik een vol vermogen motor mag.
Ik vind het gewoon mooi om hard te rijden en als iets net goed gaat dan krijg ik een stoot adreline.
 
Waarom ben je aso bezig :?
Als je toch een beetje uit kijkt kun je makkelijk 100 op een 50 weg rijden.
Ik rijd overal te hard en dat zal nog veel ergere worden als ik een vol vermogen motor mag.
Ik vind het gewoon mooi om hard te rijden en als iets net goed gaat dan krijg ik een stoot adreline.

Jij bent dus een voorbeeld van een jongere waarvoor ze het nieuwe rijbewijs hebben ingevoerd. Dat jij mischien goed uitkijkt terwijl je 100 op een 50 km/h weg rijd, wil niet zeggen dat kinderen/oudjes/wie dan ook dat ook doet. In ieder geval verwacht niemand een aso die met 100 km/h komt aandenderen. Leg maar eens uit aan de ouders van een kind die je net invalide hebt gereden dat jij wel goed uitkeek ookal reed je 100. |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan