Zijn zij nou helemaal gek of zijn wij watjes?

Wie is wat?

  • Zij zijn helemaal gek!

    Stemmen: 94 71,2%
  • Wij zijn watjes!

    Stemmen: 38 28,8%

  • Totaal aantal stemmers
    132
Zelfs gisteren had ik mijn volledige pak aan.... Echt heerlijk als je voor een stoplicht staat, de zon op je zwarte broek, de hitte van de uitlaten aan de binnenkant van je benen en dan.... slaat de fan van de radiator aan en blaast lekker even de warme lucht van je blok onder de tank langs naar je toe.....

Maar ik moet er niet aan denken om zonder op de fiets te zitten....
 
Tja, met 48 graden raak je net even wat meer bevangen van de hitte in een leren pak dan in druilerig Nederland waar het een feest is als het 25 graden wordt!

Daarom ben ik ook blij dat ik in Nederland woon en niet in een of ander warm land, want dan had ik een heel stuk minder motor gereden.

En dan nog, waarom bemoei jij je met een ander? Moet ie toch zelf voelen? Of ga je straks ook tegen iedereen lopen zeiken in een cafe dat ie vanavond met z'n nieuwe date wel met condoom moet n**k*n ? Moet iedereen zelf weten, consequenties zijn voor jezelf en de brandweer verdient alleen maar meer voor het schoonspuiten van de straat, ze zijn immers langer bezig -> meer $$$$.

In NL trek ik 'm altijd aan, behalve als ik hier soms om de hoek ga tanken. Zou ik dan op mn bek gaan, dan kom ik al schuivend bij een vrijstaande pomp *D
 
Er zijn hier veel mensen die geloof ik vinden dat iedereen het allemaal voor zichzelf moet weten.

Ik vraag mij af hoeveel van mn belastingcenten verspilt word aan motor-plantjes... :(
 
Er zijn hier veel mensen die geloof ik vinden dat iedereen het allemaal voor zichzelf moet weten.

Ik vraag mij af hoeveel van mn belastingcenten verspilt word aan motor-plantjes... :(

Je kunt het natuurlijk ook overdrijven :(

Persoonlijk ben ik ook voor beschermende kleding, maar zoals ik al zei doe ik het ook niet altijd. Voor héle korte stukkies doe ik meestal alleen mijn jas aan. Mocht ik dan ten val komen of een ongelukje krijgen dan valt het hoogstwaarschijnlijk alleszins mee. Remember dat een pak ook niet heilig is. Het beschermt voornamelijk tegen schuivers, niet tegen een klap die je krijgt van een auto die jou over het hoofd ziet.

Ik voel me ook veel beter in beschermende kleding en doe deze dan ook zoveel als mogelijk aan, zeker wanneer ik op de snelweg ga rijden
 
Het gaat goed tot dat het fout gaat :)

Dan pas weet je de waarde van beschermende kleding juist in te schatten. Droeg je het niet dan wenste je dat je het wel droeg, droeg je het wel dan kan je aan je kleding zien dat je blij mag zijn dat je het aan had. :}
 
Uit ervaring kan ik zeggen dat een leren pak zorgt dat je schouders op hun plek blijven.

Meestal kom je hier wel terecht, kom op je schouder en kan deze niet naar achter dan wordt je met wat mazzel met je hele lijf op het asfalt gedrukt. Kort om je hebt een wat breder stijf deel aan je bovenlichaam zitten, dit kan voorkomen dat je gaat rollen. Bij mij voorkwam dit dus dat ik de vangrail inging, ik gleed gewoon 75 meter erlangs.
 
Zelfs gisteren had ik mijn volledige pak aan.... Echt heerlijk als je voor een stoplicht staat, de zon op je zwarte broek, de hitte van de uitlaten aan de binnenkant van je benen en dan.... slaat de fan van de radiator aan en blaast lekker even de warme lucht van je blok onder de tank langs naar je toe.....

Maar ik moet er niet aan denken om zonder op de fiets te zitten....

Helemaal mee eens !!! Zit gisteren ook zo te puffe en te zweten op die bak.
Als je thuis komt kun je meteen onder de douch maar zonder ga ik echt niet !
Ik wil nog langer blijven rijden.
 
Leuk, daar gaan we weer!

heineken.jpg


&

pringles.can.jpg


Sorry, kon het niet laten :+
 
ik, als motorkledingverkoper, vind het ronduit SCHANDALIG!! :( :(

maar ik rijd ook wel in mn spijkerbroekje naar de bakker om de hoek hoor ;)
 
Er zijn hier veel mensen die geloof ik vinden dat iedereen het allemaal voor zichzelf moet weten.

Ik vraag mij af hoeveel van mn belastingcenten verspilt word aan motor-plantjes... :(

niet zo heel veel.

Er gaat meer geld naar medicijnen als naar revalidatie middelen.
En in het revalidatiecentrum zitten meer mensen die van keukentrapjes, stoelen vallen of in een ondiep zwembad duiken.

Dit heb ik uit eerste hand. Werk zelf in een bedrijf waar ze revalidatiemiddelen maken (voornamelijk voor kinderen). Toen er weer eens een motorrijder een sta- orthese kwam passen zei mijn baas meteen dat ik ook zo "gevaarlijk" bezig was.
Toen die kerel zei dat het best mee viel en dat hij gewoon gruwelijk pech gehad had stond mijn baas wel ff met zijn mond vol tanden.
 
niet zo heel veel.

Er gaat meer geld naar medicijnen als naar revalidatie middelen.
En in het revalidatiecentrum zitten meer mensen die van keukentrapjes, stoelen vallen of in een ondiep zwembad duiken.

Dit heb ik uit eerste hand. Werk zelf in een bedrijf waar ze revalidatiemiddelen maken (voornamelijk voor kinderen). Toen er weer eens een motorrijder een sta- orthese kwam passen zei mijn baas meteen dat ik ook zo "gevaarlijk" bezig was.
Toen die kerel zei dat het best mee viel en dat hij gewoon gruwelijk pech gehad had stond mijn baas wel ff met zijn mond vol tanden.

In ondiepe zwembaden moet je ook niet duiken zonder helm! }) (en dan met iridium vizier natuurlijk :9 )

En, met name de gevaarlijke, keukentrapjes moeten verboden worden! :?
 
wist je dat Frankrijk de meeste verkeersdoden per gereden kilometer van europa heeft (de nieuwe lidstaten en oost europa niet meegerekend).
 
ja, heb je ook gezien hoe ze daar over die bergweggetjes rijden met hun auto.
Auto's?!?! Ik heb van de week nog gezien dat ze daar ook als een idioot fietsen!!! 8-)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat daar ook niet-fransen tussen zaten O-)
 
Auto's?!?! Ik heb van de week nog gezien dat ze daar ook als een idioot fietsen!!! 8-)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat daar ook niet-fransen tussen zaten O-)

kennis van mij heeft een keer zo'n volgwagen bestuurd. En hij moest flink jagen om die fietsers bij te houden.
Af en toe begon zijn auto gewoon met 4 wielen te driften.
(nu de teams zelf voor volgwagens moeten zorgen zijn er trouwens 10% minder ongevallen als eerst :+ )
 
Er zijn hier veel mensen die geloof ik vinden dat iedereen het allemaal voor zichzelf moet weten.

Ik vraag mij af hoeveel van mn belastingcenten verspilt word aan motor-plantjes... :(
Dan moet je gewoon helemaal niet gaan motorrijden. |(

Of roken.

Of voetballen.

Of klussen in huis.

Etc.

|(
 
Yellow Hello

Kan met iedereen meegaan die zegt dat het zijn eigen verantwoordelijkheid is om zonder kleren te dragen.
Een zeur dan niet als je je botten kunt aanraken, en twee betaal gewoon lekker met je eigen geld de ziekenkosten.

Van mij mogen de verzekeringen zo de ziekenkosten terug vorderen op de mensen die geen beschermende kleding dragen.

Bij de wet zouden ze het moeten verplichten. Is trouwens ook spraken van, momenteel zijn ze bezig met protocollen en voorschriften aan het opzetten om een test systeem te krijgen om een goedkeurings regelement op te stellen. ZOdoende ze kleding kunnen kwalaficeren. Zoort E *helm* merk maar dan voor kleding.

FaDen
aka Dennis Huijbers

P.S. eendelig pak van Lookweel (als ik niet gedragen zou hebben ik nu halve kont kwijt geweest zijn) tig meter over mijn kont geschoven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan