Zijspan (1,5/2 persoons) gezocht voor aan Guzzi (of combi)

Limbo

MF'er
9 sep 2004
109
0
Het is alweer een aantal jaren geleden dat ik actief ben geweest op het MF. In die jaren ben ik ook van motor gewisseld en rij nu een Moto Guzzi California 1100.
Zie foto.

Aangezien mijn vrouw en beide dochters (1 en 3 jaar oud) ook graag meewillen ben ik op zoek naar een 1,5 of 2 persoons zijspan voor aan de Guzzi.
1,5 jaar geleden hebben we een Watsonian Gp700 aan de Guzzi van mijn vader gebouwd en dit dient qua uitstraling ter inspiratie voor hetgeen ik nu zelf ook naar op zoek ben.
Dus geen vierkante bak, maar een zijspan wat past bij de vormen en stijl van mijn motor.

Ik ben al een aantal maanden op zoek maar kan niets vinden, mocht een losse bak niet te vinden zijn dan is een complete combinatie ook nog een overweging.

Ik hoor graag evt tips (waar te zoeken), schuurvondsten of mensen die hun zijspan in beschreven stijl (of combinatie) te koop hebben staan.
full
 
Ik wist even niet hoe ik meerdere foto's in 1 bericht kon plaatsen vandaar hieronder de foto van het span van mijn vader als inspiratie
full
 
Tja, er zoeken er meer, en de vijver waar iedereen in zit te vissen is nogal klein....
 
Budget?
Die spannen kan je namelijk zo kopen bij EZS of LBS, maar ik denk dat jij niet de nieuwprijs wil betalen.
 
Budget is afhankelijk van hetgeen er te koop wordt aangeboden. Ik ga morgen even bij LBS langs. Hun boxer zijspan past volgens mij erg goed bij de guzzi maar is nieuw eigenlijk te duur
 
De bakken die ik heb, model Dhà en Saxain, zijn beide tweepersoonsbakken, ze hebben beide een zitbreedte van ongeveer 80 cm. Ik heb nog 3 ruwe bakken van Dhà staan, komen zo bij het polyesterbedrijf vandaan en van de Saxain heb ik een schade bak staan waar een nieuwe neus in moet. Die moet dus terug de mal in en dan opnieuw gemaakt worden. Verder heb ik nog een schade Watsonian Monaco staan, maar dat is een 1 persoons bak. Stuur me anders een mailtje voor meer (prijs) informatie.

Twee plaatjes van de Dhà:
full

full


en van de Saxain:
full

full
 
Laatst bewerkt:
Verandering van plannen: Ik heb mijn Guzzi verkocht en ga op zoek naar een complete combinatie...
 
Eisenlijstje:
Min 1,5 pers zijspan
Een mooie combinatie (ik weet het, smaken verschillen)

Wenslijstje:
Twin
Kardan
Aangepaste voorvork en wielen
 
Die Guzzi is te smal.
Budget is afhankelijk van hetgeen wordt aangeboden, maar helaas zit hier ook een max aan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan