WouterXT3TB
MF'er
- Onderwerp starter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik volg het met veel interesse. Ben nl met ook zoiets bezig, maar dan aan een Suz Gsx 750esVoor iedereen los gaat, dat een tyrap geen deugdelijke manier is, het is de eerste bocht gaat draaien. en dat lucht haken en niet gaan houden....
Het is louter voor de foto...
Mooie aanvullig, ik ga de site, bezoeken en ongetwijfeld wat info opdoen. ThanksOldtimergarage heeft die bollen schroefbaar. Voor op een bout of draadeind ipv om ergens op te lassen. Ik meen op M12.
Volgens mij heeft @DeepSpace die gebruikt om een Uralpsan aan zijn Guzzi te monteren een tijdje geleden.
Leuk! Je had al een span gekocht begreep ik, anders maak je ook een eigen topic aan, kunnen we bij elkaars knutsel kunsten bekijken.Ik volg het met veel interesse. Ben nl met ook zoiets bezig, maar dan aan een Suz Gsx 750es
Ik maak geen topic aan, kijk af en toe hier eens en zal als het mag eens een foto plaatsen.Leuk! Je had al een span gekocht begreep ik, anders maak je ook een eigen topic aan, kunnen we bij elkaars knutsel kunsten bekijken.![]()
Je kan er van uit gaan dat ik een van deze 2 heb benaderd, per mail en telefoon en weer per mail...Al eens bij andere partijen als Haan of Pebro geprobeerd. Die spaken zo'n beetje alles in wat mogelijk is. Soms met andere boringen etc.
Lekker bezig trouwens, het oudijzer is al gehalveerd zie ik. Benieuwd waaraan je alles gaat vastkleien en ty-rappen
Benno
Zo'n ES is toch met zo'n lichtmetalen frame?Ik volg het met veel interesse. Ben nl met ook zoiets bezig, maar dan aan een Suz Gsx 750es
OkZo'n ES is toch met zo'n lichtmetalen frame?
Beter een eigen topic aan maken, of anders in het verzameltopic, dan blijft @WouterXT3TB zijn topic een beetje clean.
https://www.motor-forum.nl/threads/...4-nog-eentje-dan.441713/page-53#post-30717094
Ja... hoor eens... ik kan heus wel sneller hoor......Ja joh, leuk een eigen topic! Met veel foto's, daar houden we hier van. En het is ook een stimulans om de vaart er een beetje in te houden....eh....bij sommigen dan![]()
![]()
![]()
zo bouw je de spanning op maat............ en hebben jullie wat om naar uit te kijkenIk ben benieuwd wie er het eerst een Guzzi rijverslag maakt, Leotje of 3wheel. Beide hebben nogal last van pauzes.
Zijdelingse krachten opvangen. Het belangrijkste punt!Keus is gemaakt, XT voorwiel gaat het 3de wiel worden.
Geen mono swing/brug maar een brug met 2 poten, traditioneel, conventioneel voor een motor waarschijnlijk minder traditioneel, conventioneel op een spam. Maar goed hoe langer in op dit forum zit/zoek, en hoe meer ik terug lees (jaren en jaren) hoe meer bouw/verbouw werken ik voorbij zie komen. Vanaf de tijd dat de digitale fotocamera en de mobiel het makkelijk maken foto's toe te voegen op een forum is ondersteund beeld bij het verhaal wel zo prettig. Dat is toch al weer een jaar of 15 a 20. Dus... heb heel wat terug gelezen/gekeken.
Maar goed de achter brug.
Wat moet een brug z'n beetje doen....: wiel vast houden, veren, remmen... en de brug moet nog aan de span vast. 4 dingen dus...
Hij is erg stijf, en het zijn 2 veren. Maar mee denken wordt gewaardeerdDat moet wel een heel stijf en sterk veertje zijn.
Maar zo ziet dat er niet uit....
Vergis je niet in de krachten die op een zijspanwiel komen, in een bocht naar links duwt de hele motor ook op dat zelfde veertje.