Zijspan aan een Silverwing??

Haha.. Bert de handelaar ;)

Verlang je nog niet terug naar een Zeus? (Hdi)
van waneer de zeus weg is ben ik toch een beetje op de dool , vind niet veel naar mijn zin en als ik dan iets vindt , heb ik er problemen mee |( |(

een hdi , Teun had het mij in de tijd al eens voorgesteld maar toen wist ik het niet al te goed , ik denk dat het wel goed moet rijden maar ja........waar is het gevoel van motorrijden dan nog ? begrijp mij niet verkeerd , de zeus is nog steeds de RR onder de zijspannen .....
 
Ik denk niet dat het verschilt van zijspanrijden met een gewone Zeus.
Wel rijd je veel goedkoper met een diesel wegens de goedkopere brandstof.

Ik zou het wel aandurven denk ik :Y

Bouwt hij die dingen nog steeds dan?
 
Ik denk niet dat het verschilt van zijspanrijden met een gewone Zeus.
Wel rijd je veel goedkoper met een diesel wegens de goedkopere brandstof.

Ik zou het wel aandurven denk ik :Y

Bouwt hij die dingen nog steeds dan?
ja hoor , hij koopt 2de hands hdi's op omdat die het dichts bij de originele motor staan .
Hij was op het egt ook , ken je hem misschien ?
 
@ Lawaaimakers: Bedankt! Lijkt idd erg veel op het Sidecar Bob frame, mooi duidelijk plaatje ook!

@ Allen: Dat er een zijspan komt is me sinds woensdag duidelijk.
Ik kreeg namelijk een telefoontje van mijn vrouw, volledig in paniek, dat ik naar huis moest komen. Ik ben net thuis, vanaf woensdagmiddag heb ik bij onze zoon in het ziekenhuis gezeten namelijk. Het blijkt dat hij epileptie heeft, woensdag kreeg hij zijn eerste insult (ooit), we wisten dus van niets. Maar nooit dat ik mijn vriendje achterop een solo meeneem, moet er niet aan denken dat hij bij 100 km/u een insult achterop krijgt!

Het project ging al niet snel, en verdwijnt nu even nog verder op de achtergrond.
Eerst dit maar eens een plaats geven in ons leven.

Relativerend: Het is "maar" epileptie, er is goeie medicatie voor, hij kan een gewoon leven lijden en is niet continu ziek of met pijnen ofzo. Eigenlijk is er dus niet zoveel aan de hand, alleen kan hij zomaar, onaangekondigd een insult krijgen. En daar moeten we even aan wennen zeg maar.


Groeten een nog lichtelijk in de war zijnde Dennis
 
@ Lawaaimakers: Bedankt! Lijkt idd erg veel op het Sidecar Bob frame, mooi duidelijk plaatje ook!

@ Allen: Dat er een zijspan komt is me sinds woensdag duidelijk.
Ik kreeg namelijk een telefoontje van mijn vrouw, volledig in paniek, dat ik naar huis moest komen. Ik ben net thuis, vanaf woensdagmiddag heb ik bij onze zoon in het ziekenhuis gezeten namelijk. Het blijkt dat hij epileptie heeft, woensdag kreeg hij zijn eerste insult (ooit), we wisten dus van niets. Maar nooit dat ik mijn vriendje achterop een solo meeneem, moet er niet aan denken dat hij bij 100 km/u een insult achterop krijgt!

Het project ging al niet snel, en verdwijnt nu even nog verder op de achtergrond.
Eerst dit maar eens een plaats geven in ons leven.

Relativerend: Het is "maar" epileptie, er is goeie medicatie voor, hij kan een gewoon leven lijden en is niet continu ziek of met pijnen ofzo. Eigenlijk is er dus niet zoveel aan de hand, alleen kan hij zomaar, onaangekondigd een insult krijgen. En daar moeten we even aan wennen zeg maar.


Groeten een nog lichtelijk in de war zijnde Dennis

Nou, das niet fraai, sterkte ermee.

Voor wat het waard is: Drie jaar terug kreeg ik een soortgelijk telefoontje, alleen was het bij mijn zoontje suikerziekte in plaats van epileptie.......
Wij relativeren (nog steeds) ook heel wat af, het is allemaal waar wat je zegt.
Wij moesten ook wennen. Dat doet het ook. En op die momenten dat het stiekum effen toch niet went, ga je een eindje sturen met het zijspan, na 15 km is alles weer anders!

En als je geen tijd hebt om te rijden schop je gewoon tegen een muur, boom, lantaarnpaal of zoiets dergelijks. Dat helpt ook hoor!
 
Heb laatst (mijn intresse in driewielers is vrij nieuw) je topic doorgelezen, en ben dat stukje dus ook tegen gekomen.

Vaak denk je dan , goh, kut voor hem zeg (en stilletjes "blij dat het mij niet overkomt")
De reakties die je na zoiets vaak leest leken me altijd hol en nietszeggend, als in "Rot voor je", "Ik leef met je mee" enzovoort.

Toch merk ik dat het wel goed doet, een stukje medeleven.

Blijkbaar ben ik niet zo'n keiharde bikkel als ik dacht.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan