Zijspan aan een Silverwing??

Dit was wat Sidecar Bob toegestuurd kreeg van een kennis.
Vervolgens heeft hij er zijn eigen draai aan gegeven, maar dit was het idee zeg maar:
full
 
Van boven gezien, de voorkant zit hier rechts en als het scheef lijkt ligt dat aan de foto, alle hoeken zijn haaks verzekert hij me.
full
 
Dit alles is gemaakt van 2mm hoeklijn en houd het al zonder problemen 8,5 jaar uit.
Het enige wat veranderd is, is een andere motor er aan geknoopt.
Geeft mij weer hoop, het hoeft dus niet ingewikkeld (mag natuurlijk altijd)

Ik heb nog meer foto's van hem gekregen maar ga nu stoppen, de wekker gaat straks weer achterlijk vroeg (0130)
 
}) })


Mr. Daony, ik heb voor je gekeken bij Marktplaats en Speurders, maar ik zie hem inderdaad ook niet meer. Was een blauwe en kostte 1200 euro. Maar ja, daar heb je natuurlijk nu ook niks meer aan.

Jammer

:] :W
 
Dankjewel voor het posten. De foto's met de rode text had hij eerst op een externe website staan, maar die is verdwenen. Ik zal ze opslaan en tzt verwerken in een CX pagina op mijn website.
De CX is volgens mij een hele leuke fiets om een bakje aan te hangen, maar een EML constructie is wel erg over de top.
Als je de andere foto's niet plaatst, wil je ze dan naar me mailen?
 
@ Jastul: Gelukkig maar, begon al aan mezelf te twijfelen :)

@ Halflive: Vind de EML constructie ook wat over de top eigenlijk nu ik dit zie. Ik bedoel, Sidecar Bob heeft bewezen dat het heel blijft op deze manier, gemaakt van een oud bed zoals hij me vertelde in de mail.

Zal je de rest wel mailen als verder niemand hier het wil zien, zal alleen van het weekend worden, morgen weer vroeg op.
Ja jongens, chauffeurs hebben rare werktijden helaas.

Groet Dennis
 
Ik had al stiekem aan je gedacht ;)
Nog even ergens een goedkoop velorexje op de kop tikken. (hoewel een Duna natuurlijk mooier is).

Kijk eens wat ik gevonden heb! Duna bakjes vanaf een paar 100 euro

Halflive denkt dat hij zelf ook maar een CX/ Duna gaat bouwen :9~


[sub]Ben benieuwd hoe dat thuis ontvangen word.~[/sub] :X

denk hetzelfde als hier als ik weer eens wat knutselprojecten voorstel: wattttuuhhh!!! niks er van niet nog meer zooi in de tuin!!! :( :(
 
Ik had al stiekem aan je gedacht ;)
Nog even ergens een goedkoop velorexje op de kop tikken. (hoewel een Duna natuurlijk mooier is).

Kijk eens wat ik gevonden heb! Duna bakjes vanaf een paar 100 euro

Halflive denkt dat hij zelf ook maar een CX/ Duna gaat bouwen :9~

Ben benieuwd hoe dat thuis ontvangen word. :X

*stiekem aan een vent denken.
*er staat al een goedkope bak in de tuin.
*er is al een project gaande
*een enorme chaos in de tuin
*overal wielen
*
en dan ook nog benieuwd zijn hoe dat thuis ontvangen wordt?

:N :N


verkeerde naam |(
 
Laatst bewerkt:
*stiekem aan een vent denken.
*er staat al een goedkope bak in de tuin.
*er is al een project gaande
*een enorme chaos in de tuin
*overal wielen
*
en dan ook nog benieuwd zijn hoe dat thuis ontvangen wordt?

:N :N


verkeerde naam |(



_O- Ik blij dat ik een heel begrijpende vrouw heb! (Of ik heb nog niet genoeg troep verzameld, hmmmm, waar zou de grens liggen :P )
 
Afgelopen weekend in Berlaar gezien, principe is eigenlijk simpel

full


full


De dame vertelde dat de stuurdemper met regelmaat breekt, lijkt mij niet vreemd...
 
Afgelopen weekend in Berlaar gezien, principe is eigenlijk simpel

[afbeelding]

[afbeelding]

De dame vertelde dat de stuurdemper met regelmaat breekt, lijkt mij niet vreemd...
Netjes, dat lijkt een variant op het sidecarbob frame.
Zo kan je wel mooi zien hoe voor-boven zit. Hoewel ik die vertikale strip door een buisje zou vervangen.

En die stuurdemper, als je die met kogelkoppen doet blijft hij vast wel heel.
 
Afgelopen weekend in Berlaar gezien, principe is eigenlijk simpel

...
naar Berlaar geweest :? :? :?

ik was er ook met de gts + mega comete , ben juist voor het bezoek aan het fort moeten doorrijden , vastgesteld dat ik zonder licht reed , niets op de motor en niets op het span |( |(

ik heb mij een beetje kwaad gemaakt ( was al de 2de keer dat ik zonder licht kwam te staan ) te koop gesteld en verkocht , is weg naar Duitsland , kunnen ze daar een beetje zonder licht rondrijden _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan