zijspan aanbouwen

7 nov 2016
2
0
hoi, mijn naam is danny en ik ben nieuw op dit forum.ik wil graag een zijspan aan een kawa vn 800 bouwen. heeft iemand hier ervaring mee of zijn er bezitters van een kawa vn800 die mij hier info over kunnen verstrekken kwestie sterkte van het frame, snelheid, verbruik,problemen met de motorfiets .eventueel ook foto's; vooral over de aanbouwpunten aan het frame en de eventuele noodzaak van een subframe.
grts danny
 
Hallo Danny,geweldig dat je een zijspan gaat aanbouwen, dat hebben velen op dit forum al gedaan.

Door de topics van deze mensen te bestuderen kun je veel te weten komen.
Ook krijg je antwoord van anderen op specifieke vragen, wanneer je ergens niet uitkomt.

Er is ook een Topic waarin van alles over de regelgeving op zijspan gebied is te vinden.

Alvast veel succes toegewenst!
 
Hoi Danny,

Wat ook mooi is op dit forum, is de uitgebreide zoekfunctie. Bovenaan in de zwarte balk. Als je die gebruikt, en je leest je een beetje in, dan heb je de meeste antwoorden al snel gevonden :Y
 
Kijk even op mijn site, ik heb al eens een zijspan aan een VN800 gebouwd en in een VN800 Drifter een schommelvork ingebouwd.

Edit: ik zie net dat de link niet meer werkt van dit project. Kijk anders even op mijn facebook site.
 
Laatst bewerkt:
Dan gelijk maar foto's

full

full

full

full

full

full

full

full


De eerste 7 foto's zijn van de tijd dat ik mijn eigen bedrijf nog niet had en mijn werkplaats ook nog niet groot genoeg was......
 
Terug
Bovenaan Onderaan