grote guzzi, die kan je nog eens goedkoop repareren,
En dat is ook nodig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
grote guzzi, die kan je nog eens goedkoop repareren,
maar dacht dat je voor 1000 a 1500 euro nog niet veel guzzi/bmw hebt?
hallo
er staan nog genoeg mooie bmw's k100 te koop
laast nog een hele moooie voor 1200 euro
nieuwe banden enz, dacht 56000 km gelopen
ook een suzuki 850 met cardan voor 750 euro
dus wat dat betreft
spullen van b.v EZS zijn wel pittig geprijst
het aan bouwen kost ook een lieve duit
iets kopen is meestal goedkoper
m.v.g
Ik heb nu aan een cb400f-je een velorex bakkie. Eindelijk vorige week voor 't eerst gereden & die haalt volgens mij de 120 al wel.tja, blijft voor erbij he, moet lowbudget,
Mocht het erg bevallen komt er ooit nog wel een fatsoenlijke,
Maar wilt nu vooral lekker goedkoop, juist het zelf aanbouwen lijkt me leuk,
vandaar dat ik aan jap dacht,
guzzi of BMW lijkt me al snel duurder te worden.
verder moet t wel een beetje van zn plaats komen, maar veel harder dan 120 hoeft de combi niet te kunnnen
suzuki 1100w
is een beul van een machine met kardan voor een leuke prijs, kan een behoorlijke bak trekken.
gsx550
leuk licht fietsje, helaas met een ketting maar je zou er nog net een velorexje aan kunnen hangen.
vx800
hier zou mijn voorkeur naar uitgaan.
twin, soepele motor, kardan, wiegframe, zou met een aangepaste velorex of een iets zwaardere eenpersoonsbak kunnen.
cb1
deze heeft geen onderframe maar ik denk dat je hier best een mz/superelastic aan kan maken.
ik neem aan dat er een framebuis van het balhoofd naar de cilinderkop loopt.
cmx450
deze is wel heel geschikt voor een (verlaagde) velorex.
je moet er dan nog wel op gezien durven worden![]()
is weer eens wat anders dan de zoveelste bmw/guzzi/gl
Je moet rekenen dat met inzittende en opzittende, de gewichtsverdeling tussen motor en zijspan een bepaalde verhouding moet hebben. (om fatsoenlijk een bocht naar zowel links als rechts te kunnen draaien)(wat is overigens het nadeel van een licht bakkie als de velorex? dat ie te snel omhoog wil komen?)
Je wilt natuurlijk ook geen te zwaar bakkie,
Voor de duidelijkheid, in het boekje van het 3e wiel, staat dat 2 op 1 de meest veilige verhouding is.