zijspan ezs geremd of ongeremd???

Die laatste komt onder het span van truus als achterwiel van de motor. Staat heel mooi recht op een 4,5j velg. Het is wel een hele lage band. De 125/15 was in omtrek nog groter. Heb ik straks nog steeds een klein K*t wielluke ;)
 
ik ben dus op zoek naar een mooi bakje ( misschien ) om aan de F6C te hangen , er zou een schommelvork moeten inkomen , op de site van LBS staan foto's van een valk met span ( boxer ) en het ziet er naar uit dat is de voorvork ( schommel ) de originele velg zit met een auto band , daarom dat ik de vraag stelde . Op de originele achtervelg kan een 205 x55 x 16 , de voorvelg is momenteel een 150 x 17 motorband , weet niet wat maat de velg heeft , maar een 165 x 17 autoband zal er denk ik wel opgaan .
Sorry voor topicvervuiling
 
Ik denk het wel, omdat een 150 band vaak op een 4 of 4,5j velg zit.
Ik kan wel even een foto plaatsen van de band op een 4,5j velg.
Die zit er net op. Zal ook even kijken wat de velgmaat van de flat 6 is..
 
Bert, zoals ik het kan vinden heb jij het over het voorwiel. Die heeft inderdaad een 150/80 17
Het achterwiel is blijkbaar een 180/70 16" Of gaat het je wel om het voorwiel?

Dat gaat om deze http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-Valkyrie-GL1500-1500-FRONT-WHEEL-RIM-/190458020507 en die is maar 3,5j breed. Dat lijkt me niet passen. Vooral omdat het Nankang bandje maar 40 hoog is. Ik heb wel Goldwings 1800 gezien met een speedster band er op, maar die wang is hoger en komt naar binnen te staan. Ik zou met een motor voorband blijven rijden.
 
Hallo
Ik ben van plan om een EZS span(rally xc) aan mijn bmw1200gsa te laten hangen,hier komt dan onze bordeaux dog in.Vond dit een mooi en betaalbaar span. De bedoeling is om niet teveel te gaan verbouwen aan de Bmw,alleen een naloop versteller,gisteren voor de eerste keer les gehad van Stewart in Breda,en liet me de verschillen zien met remmen,nu hoop ik dus dat het span geremd is,heb al een mailtje gestuurd,maar hoor ook graag jullie ervaringen over dit span,hier is niet veel of eigenlijk niks over te vinden.
Groetjes Henny Pieterson

Ik denk dat we hem zaterdag bij EZS op de brug gezien hebben!
 
Ja klopt heb toevallig een mailtje gestuurd hij zou bijna klaar zijn.Heb eens nagevraagd hoe ik het span moet verzekeren,Als acc,of compleet met motor? Begint nu ook te jeuken.Deze zomer rijd ik nog met een ongespoten bak, en dan van de winter laat ik hem spuiten in 2 kleuren,waarschijnlijk in de kleuren van de motor,en aangezien er alleen maar een bordeaux-dog in komt,laat ik door een kennis een hoofd van een Bordeaux erop airbrushen,zo gouw al dit gebeurt is volgen natuurlijk foto's
 
Ik kan daar altijd hard om lachten van die airbrush dingen op motoren haha.
Dat zie je toch ook nooit op de motorkap van een Audi... Vind het altijd een beetje sjakie overkomen. Maar in jou geval met alleen die hond in de bak zou ik er tralies op spuiten :+
 
Het zal niet voor op komen maar klein achter op,wil er ook niet zo'n blingbling van maken
 
Voor een bak spuiten op de echt goede manier ben je toch gauw 1000,- kwijt lijkt me.
Maar pin me er niet op vast. Ik was voor mijn hele span bijna 1900,- kwijt in de avond uurtjes.
 
Ik betaalde ook nog 15,- per uur en jij je eigen uren niet ;)
En verf was nogal duur. Veel lagen en meerdere blanke lagen.

Ik heb de mijne dan ook nog nooit hoeven poetsen. ;)
 
Wat zou dat ongeveer mogen gaan kosten ,bakje in 2 kleuren spuiten?

Gewoon goedkope blanke lak gebruiken, wordt het vanzelf twee kleuren ;).

Ik denk dat JFJ aardig in de richting zit, spuitwerk is niet goeiekoop en zodra het over meerdere kleuren gaat vliegt die prijs nog harder omhoog. EZS moet je er vast ook wel een aardige schatting van kunnen geven. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan