Zijspan gezocht voor trouwfoto's..

Jochen

MF'er
10 apr 2003
54
0
Oud-Beijerland
Hoi Mede-motorrijders,

Binnenkort stap ik in het huwelijksbootje :X en aangezien ik een toch wel actieve motorijder ben lijkt het mij errug leuk om samen met mijn bruid trouwfoto's te maken in een klassieke (of stoere) zijspan. Zijn er mensen die zo'n zijspan hebben en die deze beschikbaar willen stellen (eventueel tegen vergoeding).

Ik hoef er niet perse mee te rijden, alleen leuk neerzetten en foto's maken is genoeg. Dus als er mensen zijn die omstreeks die tijd in de buurt van Willemstad aan het toeren zijn...

De trouwdatum is 23 mei en de plaats voor foto's is Willemstad.


Bij voorbaat dank :} ,


Jochen.
 
U riep mij? O-)

Zoiets misschien:

full


Ik zou er zelf niet in gezien willen worden hoor, is nogal een roestbak, maar ik wil em wel voor je oppoetsen :P

Wanneer ga je trouwen, en Willemstad, dat ligt toch op Curacao? Voor een vliegticket ben ik wel te porren 8-)

Edit: 23 mei zie ik al, dan issie nog niet door de keuring...


Edit 2: maar op een aanhangertje komt ie er ook wel :)
 
Nou, volgens mij mag je wel alvast gaan beginnen met poetsen dan.
He! Pas wel een beetje op je woorden he! Als ik het nou zelf nog zeg... :( :+


Misschien trouwt die beste man wel semi-klassiek (berevel aan enzo, je kent het wel). :+
 
Friesland, bij Drachten. Heb ik ook net opgezocht hoor O-) . Ik denk trouwens dat jij er sneller bent met je combi :} :}
Huh :?
Pas op dan, er ligt ook een Willemstad een kilometertje of 30 onder Rotterdam, en gezien de woonplaats van de topic-starter (Oud-Beijerland, ook net onder Rotterdam) is dit waarschijnlijker.
 
Huh :?
Pas op dan, er ligt ook een Willemstad een kilometertje of 30 onder Rotterdam, en gezien de woonplaats van de topic-starter (Oud-Beijerland, ook net onder Rotterdam) is dit waarschijnlijker.

Ah juist, nou ook daar zal ik waarschijnlijk wel sneller zijn *D Maar das net ff te ver :] Dus da wor nie wah!

8-)
 
Huh :?
Pas op dan, er ligt ook een Willemstad een kilometertje of 30 onder Rotterdam, en gezien de woonplaats van de topic-starter (Oud-Beijerland, ook net onder Rotterdam) is dit waarschijnlijker.

Oh shit, ik was al boterhammen aan het smeren voor de lange reis naar Friesland :+

In dat geval: bel even met Gossie, de importeur van Urals. Die hebben er een hoop (mooi gepoetste :P ) staan en willen er zeker wel een verhuren c.q. uitlenen. Zie www.ural.nl voor foto's etc. Hele aardige mensen, komt allemaal goed! :)
 
Hoi Luitjes,

Leuk zoveel reacties te zien. :)

Ik wist trouwens niet dat er nog een Willemstad was. :? But then again, jullie zullen wel hetzelfde hebben. ;)

Ralfie, jouw motor is inderdaad wat ik voor ogen heb. Mits hij een beetje glimt natuurlijk. ;) Maare, ... was Willemstad nou te ver, of niet?

Ik ga in ieder geval even kijken op www.Ural.nl.

Groetsels,



Jochen.
 
Ik heb net gemaild met Gossie, en die willen wel een motor beschikbaar stellen. Ik mag er zelfs mee rijden!! *D

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie tips, :} wellicht tot horens/ziens.


Groetsels,


Jochen.
 
Trouwen is al erg. Maar als je dan ook nog op een ouwe rus moet zitten dan is je dag toch wel flink verpest.


Wat, ... Nog een zijspan ook? .......


:+
 
leuk! m'n broer is ook op motor getrouwd. hun eigen motor voor de foto's, en een ritje met een (gehuurde) zijspan. ze hebben voor die rit de politie gevraagd om toestemming te krijgen zonder helm te mogen rijden (ivm.kapsels en hoedjes), zelfs dit mocht! het zag er echt heel leuk uit.
 
leuk! m'n broer is ook op motor getrouwd. hun eigen motor voor de foto's, en een ritje met een (gehuurde) zijspan. ze hebben voor die rit de politie gevraagd om toestemming te krijgen zonder helm te mogen rijden (ivm.kapsels en hoedjes), zelfs dit mocht! het zag er echt heel leuk uit.

Ik wordt nie goed...op je trouwdag in zo'n bakkie gaan zitten voor de foto's. Kan het nog burgerlijker? En dan zeker 10 km/h vanwege de kapsels (anders kan je net zo goe wel een helm opzetten.

Ga gewoon met de motor en zeur niet over je haar of ga gewoon in een koekblik zitten!
 
Help me ff, waar staat GOSSIE ook al voor? Ben het ergens tegengekomen maar weet het niet meer helemaal :? Was iets met Rusland en Import en Export, toch?
 
Help me ff, waar staat GOSSIE ook al voor? Ben het ergens tegengekomen maar weet het niet meer helemaal :? Was iets met Rusland en Import en Export, toch?

Komt Gossie misschien van GOS (Gemenebest van Oosteuropese Staten) inmiddels niet meer in leven?
 
Help me ff, waar staat GOSSIE ook al voor? Ben het ergens tegengekomen maar weet het niet meer helemaal :? Was iets met Rusland en Import en Export, toch?

Gossie = GOS Service, Import and Export. Helemaal goed dus Joris :)

zie www.ural.nl ook voor leuke occasions


Had Paula net aan de telefoon, ze vond het erg leuk om hieraan mee te werken! Hebben jullie trouwens die Pearle reclame gezien? Zit ook een Ural in, ook van hunnie :)
 
Ik wordt nie goed...op je trouwdag in zo'n bakkie gaan zitten voor de foto's. Kan het nog burgerlijker? En dan zeker 10 km/h vanwege de kapsels (anders kan je net zo goe wel een helm opzetten.
zitten!
:?

As jij nou lekker helsangelt gaat worre ofzo en ons lekker burgerlijk laat zijn. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan