Zijspan Hechard Saphir - Goldwing 1500se

Tonieke

Rookie
26 nov 2016
3
0
Glabbeek Belgium
Hallo ,Mijn naam is Tony. Ik ben hier nieuw op dit forum en heb een vraagje: ik ben in het bezit van een Goldwing 1500 SE van 1999. Door mijn operatie is het mij onmogelijk de moto nog te besturen. Er was hier wel een oplossing voor en dit is een zijspan aanbouwen. Dit heb ik ondertussen kunnen aankopen van een particulier. Het gaat hier om een Hechard Saphir . Mijn vraag is nu: heeft er iemand soms een schema hoe ik deze er kan aanbouwen. Het zijspan zou ooit tegen een Goldwing hebben gestaan. Deze onderdelen heb ik meegekregen. Of deze kompleet zijn weet ik niet. Ik heb bij de invoerder in Frankrijk een schema opgevraagd maar zou niet bestaan volgens hun. Is er hier soms iemand die zo een combinatie staan heeft waar ik is een kijkje kan gaan nemen of is er iemand die mij hier kan mee helpen om eventueel een schema of foto's te bezorgen over de montage hiervan. Ik heb hier foto's van het frame en de meegeleverde onderdelen iendien gewenst.
Alvast bedankt en tot hoors, MVG, Tony
 
welkom op het forum, misschien verstandig om te vermelden waar je ergens woont zodat men weet waar het ergens is. voor beide partijen handig.
 
Hey Tonieke ,
als er alles bij de bak is en hij heeft al aan een gold gehangen , is het allemaal een beetje logisch hoe waar komt , het enige grote probleem dat je gaat tegenkomen is dat je gaten in de flanken van de gold gaat moeten maken , de valbaren langs de rechter kant moet verwijderen enz ...
Heb je de schommelvork vooraan en achterwiel ook bij ?
Plaats eens wat pics van het span , frame enz

bert111 ( Brussel )
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bert111,

Bedankt voor de reactie, zal proberen van de foto's erdoor te krijgen. Wat betreft de schommelvork en het achterwiel dit heb ik niet.

Mvg,
Tony
 
Hallo Bert111,

Bedankt voor de reactie, zal proberen van de foto's erdoor te krijgen. Wat betreft de schommelvork en het achterwiel dit heb ik niet.

Mvg,
Tony

Aaai , geen schommelvork en geen wielen , rijd niet goed zonder wielen lol neen , grapje , maar zonder de schommelvork gaat het hard worden ....

PS , weet je dat " petaatbmw" bij u in de buurt zit ?
kijk eens in de toppics , petaat spannetjes ...
 
Laatst bewerkt:
Aaai , geen schommelvork en geen wielen , rijd niet goed zonder wielen lol neen , grapje , maar zonder de schommelvork gaat het hard worden ....

PS , weet je dat " petaatbmw" bij u in de buurt zit ?
kijk eens in de toppics , petaat spannetjes ...

En weet je dat die ook aardig een span kan bouwen/samenbouwen.
Ik raad u aan eens met hem te gaan babbelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan