Zijspan onderdelen BVA

Blijft enorm jammer ik draag dit soort zaken altijd een warm hart toe, innovatie, zelf ontwikkelen en produceren prachtig, helaas failliet.
 
die prijzen zijn echt ronduit belachelijk.......... een paar tientjes voor een Huvema draaibank? je zou verwachten dat zo'n veiling een marktconforme prijs probeert te regelen voor de klant.......
 
die prijzen zijn echt ronduit belachelijk.......... een paar tientjes voor een Huvema draaibank? je zou verwachten dat zo'n veiling een marktconforme prijs probeert te regelen voor de klant.......
Die veiling regelt niks voor de klant. Dat is gewoon een bedrijf dat in opdracht van de curator werkt. Ze zullen een percentage ontvangen, of wellicht is het aangenomen werk. In ieder geval heeft de schuldenaar er helemaal niks over te zeggen. Die had "eerder" moeten zorgen dat ie niet failliet ging.
En het is natuurlijk heel verdrietig voor de schuldenaar, maar wat denk je van de mensen die nog geld krijgen van de schuldenaar? Dat zijn ook hard werkende mensen, die hun diensten of goederen geleverd hebben, en hun rekening niet betaald krijgen. Terwijl die ook gewoon hun eigen vrouw en kinderen te onderhouden hebben. En reken er maar op dat nadat de bank en de belastingdienst gevangen hebben, er voor die kleine schuldeisers niets veel meer te verdelen valt.
Bij een faillissement zijn alleen maar verliezers....
 
Helemaal mee eens.
Ik heb er zakelijk vaak mee te maken gehad en het is altijd ellende. Vaak gaan er ook rechtszaken of geschillen aan vooraf waardoor de schade nog harder oploopt.
 
Ben het geheel met Kwastert eens, bij een faillisement zijn er alleen maar verliezers.
En wat de prijzen betreft deze zullen omhoog gaan, tel daarbij de veilingkosten, btw etc op, en het ophalen van het spul. Bijvoorbeeld een leuke draaibank, die til je niet zomaar op je aanhangwagen.
 
Ik heb al een draaibank, maar ik heb nog geen vast zijspan, en dat past wel makkelijk op een aanhanger.....
 
Staat inderdaad wat leuks op, zelf kan ik nog wat bepaald gereedschap gebruiken. Eens kijken hoe de prijzen lopen anders doorsparen voor nieuw.
 
Ik kan op de 1 of andere manier die advertenties niet zien, maar als ik de reacties lees dan kan ik mij er wel iets bij voor stellen, en daar word ik eigenlijk een beetje verdrietig van.....

Wat @kwastert zegt, alleen maar verliezers...
 
De mallen voor de zijspannen staan pas op 150 euro, dat kan niet waar zijn.
Het duurt nog 8 dagen. Op de laatste dag gaat de prijs nog 3 a 4 keer over de kop meestal.
Ik heb een aantal kavels die ik in de gaten ga houden, als ik die kan scoren voor een beetje leuke prijs zou het zomaar kunnen zijn dat ik volgend jaar een echt zijspan heb. Naast de Schwenker uiteraard.
 
Het duurt nog 8 dagen. Op de laatste dag gaat de prijs nog 3 a 4 keer over de kop meestal.
Ik heb een aantal kavels die ik in de gaten ga houden, als ik die kan scoren voor een beetje leuke prijs zou het zomaar kunnen zijn dat ik volgend jaar een echt zijspan heb. Naast de Schwenker uiteraard.
Dan kan je niet meer omvallen als je zat bent :+
Grtz Fox
 
Het duurt nog 8 dagen. Op de laatste dag gaat de prijs nog 3 a 4 keer over de kop meestal.
Ik heb een aantal kavels die ik in de gaten ga houden, als ik die kan scoren voor een beetje leuke prijs zou het zomaar kunnen zijn dat ik volgend jaar een echt zijspan heb. Naast de Schwenker uiteraard.

Zou je niet eerst eens proberen of je daar wel mee kunt rijden, zo'n niet zwabberend geheel.
 
Het duurt nog 8 dagen. Op de laatste dag gaat de prijs nog 3 a 4 keer over de kop meestal.
Ik heb een aantal kavels die ik in de gaten ga houden, als ik die kan scoren voor een beetje leuke prijs zou het zomaar kunnen zijn dat ik volgend jaar een echt zijspan heb. Naast de Schwenker uiteraard.
Dat we dat nog eens mee zouden mogen maken.
 
Zwabberen wil ik wel eens proberen. Die K12r geloof ik wel. Heb al eens vaker op hele snelle jongens gereden en daar ben ik zelf toch te langzaam voor om ze echt te gebruiken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan