Zijspan onderdelen BVA

Hou er ook rekening mee dat BVA zelf de prijzen opdrijft. |(
klopt, ik heb dit zelf mee gemaakt, wat op zijn allerminst twijfelachtig was. ik weet niet meer of het BVA of troostwijk was.
er stond 3x een functie generator te koop (kan je bepaalde spannings vormen mee maken) en ik wou der 1 hebben, dus met nog 1 week te gaan zet ik bij alle 3 het auto bieden aan met een max. van 50 euro (word trouwens incl. 70 euro). binnen 1 of 2 dagen staan ze alle 3 op de max. 50 euro, vervolgens gebeurt er de rest van de week helemaal niks, dus ik denk k*t nou heb ik ze alle 3, word ik met nog 5 min. voor sluiting op 1 v/d 3 overboden. dus ik moest er 2 afnemen.
alles lijkt er op dat ze zelf mijn auto bod naar de max. hebben gestuurd, want toen het die 50 euro was gebeurde er helemaal niets meer. maar ja.....zeker weten doe ik natuurlijk niet.

een collega van mij, had ook ergens op geboden, zijn laatste bod was 100 euro, maar dat vond hij eigenlijk al te veel, dus hij was blij dat ie overboden werd. word hij na een paar dagen gebeld of hij het item als nog wou kopen voor die geboden 100 euro, want de deal met de hoogste bieder ging niet door.
:? hoe zo die biedingen zijn toch bindend :Y
het lijkt er op dat ze zelf hebben zitten bieden, en hier mee 1 bieding te veel hebben gedaan.
ook hier....je weet het niet zeker,.....maar het is wel verdacht.
 
Heel herkenbaar, maatje van me heeft exact hetzelfde mee gemaakt. En dan ga je jezelf afvragen hoe zit dat?
Hij heeft het “aanbod” afgeslagen dat kon immers want hij was niet meer de hoogste bieder😉
 
Ben het aan het proberen, biedt op zijspanbakken, maar naarmate we dichter bij 1600 uur komen is de reactie van overbieden steeds sneller. Mensen van hier ook aan het bieden?
 
Ik vind de ultrasoon reiniger interessant. Maar weiger te bieden daar BVA in mijn ogen een soort van oplichtersbende is.
Zie ook mijn eerdere berichten.
 
Ben het aan het proberen, biedt op zijspanbakken, maar naarmate we dichter bij 1600 uur komen is de reactie van overbieden steeds sneller. Mensen van hier ook aan het bieden?
Helracer heeft geroepen dat hij interesse had. Maar reken er maar op dat er ook een paar professionals meebieden.
 
De prijzen voor de bakken zijn eigenlijk al niet meer interessant, te hoog om er nog iets aan te verdienen. Daar doe ik niet meer aan mee. Ik heb wel een paar andere zaken waar ik nog wel op aan het bieden ben.
 
Ben maar gestopt , gaat nu erg snel inderdaad.....heb wel een bak, wordt me nu te gek....
Weet wel dat dat het waard is , maar houd me dan toch maar bij het plan om ooit zelf eens een bak in elkaar te "plakken" :)
 
Dat opknap bakkie zag ik wel zitten

Maar heb al wat staan

Laat het over gaan

Ben ook niet wezen kijken
 
Dat klopt, maar met de bijkomende kosten en transport erbij is er weinig meer op te verdienen.
Ik vind het leuk om wat te handelen soms.
 
Ik stop er mee. Ik was nog aan het bieden op 15 nieuwe trekhaken voor een K1600. Goede handel maar meer dan €500 op voorraad leggen voor de lol doe ik niet.
Ik heb wel een zeer rudimentair zijspanframe gescoord voor weinig. Maar eens kijken wat ik daar mee ga doen.
En voor me zelf een Motogoodies aanhanger. Leuk!
Maandag dus op en neer naar het Ooooooostn.
 
Dat ronde frame, deed me denken aan een watsonia frame...
 
Nee is een van de eerste frames die EZS heeft gemaakt. Daarom kocht Dave het waarschijnlijk ook. Kijk maar eens naar het typeplaatje als je hem ophaald.
 
Ok, ik zal maandag wel wat foto's plaatsen. En ik zal eens een berichtje naar Dave sturen. Hij heeft er waarschijnlijk meer aan dan ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan