Zijspan onderdelen BVA

Ok, ik zal maandag wel wat foto's plaatsen. En ik zal eens een berichtje naar Dave sturen. Hij heeft er waarschijnlijk meer aan dan ik.
Hij heeft het frame van mij trug gekocht ik heb het weer gekocht bij een kerel in assen en die heeft het watsonium bak gebruikt en ik wou de vierkante bak hebben die die man kwijt wou enige voorwaarde was dat ik het frame ook mee nam
 
Geen idee wie dat rode frame heeft, ik heb het zwarte ronde frame (dat er uitziet als een Watsonian frame) ingeladen. Paste net samen met de Motogoodies 1 wiel aanhanger samen achterin de V70.

Mijn frame ziet er eigenlijk heel erg goed uit. Zeer degelijk, mooi dikke ronde buis. Dikke klemstukken voor de schoorstangen aan het frame. Ik heb alleen het idee dat het simpele torsie asje dat er onder zit, later toegevoegd is.

De 1 wiel aanhanger is een mooie basis, er zitten wat kleine beschadigingen aan, het slotje is zonder sleutels uiteraard, de lak rond het slot is gekraakt, de standaard is weg, de gasveertjes van de deksel missen, het scharnier van de deksel lijkt ook te missen en de knipperlichtglaasjes zijn kapot. Niks bijzonders, niks ernstig en erg leuk om weer goed klaar te maken zodat ik hem achter de K12r kan hangen. Eens kijken hoe dat ding op de weg ligt bij 280km/u :+
 
Is het trouwens voor het overzicht niet handiger als dit topic samengevoegd wordt met het faillissementstopic?
 
Terug
Bovenaan Onderaan