Zijspan - treffen kalender

Klinkt leuk, is ook in de buurt vanuit Zeeland, dus kom mischien ook wel even langs!
 
..................
 

Bijlagen

  • sidecarrally calendar 2024.w07.pdf
    40,3 KB · Weergaven: 0
  • Europe by country 2024.w07.pdf
    536,1 KB · Weergaven: 0
..................
is het veel moeite om dit treffen ook in de lijst te zetten? Dank!
BZT.jpg
 
daar zijn we weer...
 

Bijlagen

  • sidecarrally calendar 2024.w08.pdf
    41,4 KB · Weergaven: 0
  • Europe by country 2024.w08.pdf
    581,5 KB · Weergaven: 0
Ik vind het iedere keer jammer dat mijn agenda al zo ontzettend vol zit als ik jouw berichtjes voorbij zie komen.
Het gaat toch iedere keer weer kriebelen.
 
Zijspannen gezocht voor de Beatrixrun 2024.
4 mei 2024 vindt de 39e editie van de Beatrixrun plaats. We rijden dit jaar een prachtige gevarieerde route over de landelijke wegen van Zuid-Holland maar ook met voldoende zwaaimomenten in verschillen stads- of dorpskernen.
We kunnen nog zijspannen gebruiken om alle deelnemers te kunnen plaatsen. Je kunt bij ons het hele weekend gratis kamperen met ontbijt bij "de Notelaer', een mooie boerderij met alle benodigde voorzieningen, een knusse binnenruimte en een gezellig barretje.
Kijk snel op www.beatrixrun.nl. Heb je vragen of wil je je inschrijven? Stuur dan een berichtje naar info@beatrixrun.nl. Tot ziens op 4 mei.
 

Bijlagen

  • beatrixrun 2024_n.jpg
    beatrixrun 2024_n.jpg
    272,4 KB · Weergaven: 0
Allemaal weer fijn op de motor met pasen , er is genoeg te doen..
 

Bijlagen

  • sidecarrally calendar 2024.w14.pdf
    45,4 KB · Weergaven: 0
  • Europe by country 2024.w14.pdf
    688,9 KB · Weergaven: 0
Nog even melden dat nu zondag in Bellem - België ons zijspantreffen doorgaat. Aankomst vanaf 12h, rit start om 13h.
Café Belami, vaart noord 14 te 9881 Bellem. Na de rit live muziek en Bellemse Braadworst. vragen? 0032 475 67 31 66
 
Nog even melden dat nu zondag in Bellem - België ons zijspantreffen doorgaat. Aankomst vanaf 12h, rit start om 13h.
Café Belami, vaart noord 14 te 9881 Bellem. Na de rit live muziek en Bellemse Braadworst. vragen? 0032 475 67 31 66
tja , zoals eerder vermeld zal ik er niet bij zijn , rondrit in club verband , was nochtans niet ver voor mij ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan