Zijspan - treffen kalender

Elk jaar gaan we naar een wintermotortreffen, Elefanten, Tauerntreffen of Alteselefanten. Nu alles is gecanceld ontstaat bij ons het idee om zelf iets te organiseren. Kleinschalig, zoiets als het afgelopen BOT. Zonden er hier meer liefhebbers zijn?

Grtz. Bert
 
In het Altes Elefanten treffen topic wordt daar ook over nagedacht. Voor ons geen optie, want het zijspan staat in de stalling.

Enigzins off topic: sinds het BOT en onze gesprekken daar wil ik ook een wintersoan. Het is ons gelukt om een huis met meer tuin te kopen. Dus wie weet in 2023 voor ons:]🥶
 
Ik heb geen vast omlijnd idee maar dacht aan de locatie van afgelopen BOT? Ik weet niet wat de mogelijkheden daar zijn?
 
Hier is het er inderdaad ook al over gegaan:

Altes Elefanten treffen

Ja ken t. Daarom stond de oude hanger er nog. Staat er nog een oude vouwwagen voor tuinafval. En nieuw motortrailer project in de voortuin. Ff los van de andere uch projectjes... Dus .. ik ga me niet druk maken en zie wel
www.motor-forum.nl


Had ik nog niet gezien. Het kriebelt dus bij meerdere mensen!
 
De eerste lijst voor het nieuwe jaar....
Je kan wel zien dat de omringende landen nog erg terughoudend zijn....
Hopelijk gaat het gauw beter.
 

Bijlagen

  • Europe by country 2022.w1.pdf
    172,2 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Deze week weer een update voor de zijspankalender...
 

Bijlagen

  • sidecarrally calendar 2022.w 2.pdf
    44,7 KB · Weergaven: 22
  • Europe by country 2022.w2.pdf
    180 KB · Weergaven: 18
geen flauw idee zelf ook nog nooit geweest, wordt dit jaar eerste keer.
Dit stond in het boekje,

Clipboard01.jpg

heb inmiddels gemaild want we willen met een groepje van 10+ man maar nog geen reactie.
 
Ha, daar zijn we met de UDCN heel vaak geweest voor onze winterweekeindes. Cafe ernaast waar je kunt eten, ontbijten en drinken en douches etc. aanwezig. Ze hadden zelfs een paar hutjes (caravans) die je voor het weekeinde kunt huren. Nadeel als het niet vriest, vreselijk leemachtige ondergrond waar je met de motor niet opkunt, de zooi aan je tent blijft minimaal 10 jaar zitten.

Verder prima plekje, net voorbij het stuwmeer, vlak voor het echte dorp Jalhay. Leuke omgeving om te rijden en vlak bij een paar heel mooie motorwegen. Aanrader, Lac de la Gileppe (het stuwmeer) ligt een erg leuk weggetje achterlangs door het bos omhoog over de berg heen. Baraque Michel (haut Fagnes) ligt op een kwartiertje rijden. vanaf daar kun je erg mooi wandelen in de omgeving. De zandpadjes zou ik niet doen met een zijspan. Kan wel eens wat modderig worden :)

<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 
Blijkbaar wel alleen voor leden van het derde wiel, niemand van ons groepje is lid :+
We gaan kijken of we toch mogen komen, of zelf een alternatieve locatie voor dat weekend zoeken.....
 
Ha, daar zijn we met de UDCN heel vaak geweest voor onze winterweekeindes. Cafe ernaast waar je kunt eten, ontbijten en drinken en douches etc. aanwezig. Ze hadden zelfs een paar hutjes (caravans) die je voor het weekeinde kunt huren. Nadeel als het niet vriest, vreselijk leemachtige ondergrond waar je met de motor niet opkunt, de zooi aan je tent blijft minimaal 10 jaar zitten.

Verder prima plekje, net voorbij het stuwmeer, vlak voor het echte dorp Jalhay. Leuke omgeving om te rijden en vlak bij een paar heel mooie motorwegen. Aanrader, Lac de la Gileppe (het stuwmeer) ligt een erg leuk weggetje achterlangs door het bos omhoog over de berg heen. Baraque Michel (haut Fagnes) ligt op een kwartiertje rijden. vanaf daar kun je erg mooi wandelen in de omgeving. De zandpadjes zou ik niet doen met een zijspan. Kan wel eens wat modderig worden :)

<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Dat is best een oud filmpje... Ik bedoel... Er staan een hoop bekende koppies op, maar de laatste keer dat ik ze zag waren ze allemaal een stuk ouder ;)
 
Ben er met de MZ club wel eens geweest..toen ging het dat weekend net dooien .
een grote baggerpartij om weer boven te komen .
Nog ff eeen off topic foto , ook de brandweer heeft onderhoud nodig .
 

Bijlagen

  • brandweer.jpg
    brandweer.jpg
    271,1 KB · Weergaven: 31
Ondertussen aangemeld voor 3e wiel wintertreffen. Ging vrij simpel. Ben benieuwd hoe het daar is en of er nog een beetje sneeuw ligt…
 
Terug
Bovenaan Onderaan