zijspan uitlijnen

motoroka

Rookie
7 jan 2004
2
0
de Goorn
Ik ben Katinka Fransman 44 jaar samenwonend
Sinds kort ben ik bezitster van een Yamaha TDM met zijspan. Ik moet er nog veel van leren en er nog veel op oefenen
Omdat ik wat minder goede ervaringen heb met de zijspanbouwer waar ik het zijspan heb laten aanbouwen ben ik op zoek naar iemand die zijspannen kan uitlijnen /bijstellen als dit mocht blijken.
Ik woon in Noord-Holland. Wie weet een betrouwbaar en gekwalificeerd iemand.

Alvast bedankt voor de reacties

Groeten

Katinka
 
welkom ten eerste

en idd op het spannen topic zijn mensen genoeg die dit kunen(vertellen)

snel verplaatsen :( he
 
Laatst bewerkt:
Ik ben Katinka Fransman 44 jaar samenwonend
Sinds kort ben ik bezitster van een Yamaha TDM met zijspan. Ik moet er nog veel van leren en er nog veel op oefenen
Omdat ik wat minder goede ervaringen heb met de zijspanbouwer waar ik het zijspan heb laten aanbouwen ben ik op zoek naar iemand die zijspannen kan uitlijnen /bijstellen als dit mocht blijken.
Ik woon in Noord-Holland. Wie weet een betrouwbaar en gekwalificeerd iemand.

Alvast bedankt voor de reacties

Groeten
Katinka

Welkom op MF Katinka.
Ik ben benieuwd wat voor zijspan er aan je TDM hangt. Misschien heb je er een mooi plaatje van?
Ik weet niet of je nu een privé sleutelaar of een motorzaak bedoeld, maar bij Roké Motors in Mijdrecht (tussen Amsterdam en Utrecht) hebben ze verstand van zijspannen. De eigenaar Kees heeft al diverse zijspancombinaties gebouwd voornamelijk aan Yamaha's. Daar zou je het eens kunnen vragen.
Op mijn website staat wat basis kennis over zijspantechniek, het is wel in het Engels. Bij zmc Het Derde Wiel is het "Handboek voor de Zijspanrijder" te bestellen waarin ook e.e.a. wordt uitgelegd.

Wees blij,

"Sidecarmaniac"
John Dreuning
http://home.planet.nl/~dreuning
Also webmaster from the Dutch sidecarclub "Het Derde Wiel":
http://www.hetderdewiel.nl
 
Waar heb je je span aan laten bouwen dan?

Sander van Bergen in Wervershoof is ook wel een goeie. Tenzij je em daar juist aan hebt laten bouwen dan is het in jouw geval niet helemaal de juiste :P .
 
Sander van Bergen wou ik ook voorstellen!
Wellkom op MF. Katinka.
full

Maar hier zijn ook Mensen die het kunnen!
 
..........

Sander van Bergen in Wervershoof is ook wel een goeie. Tenzij je em daar juist aan hebt laten bouwen dan is het in jouw geval niet helemaal de juiste :P .

:^

Allereerst welkom op Motor-Forum natuurlijk :)

Uitlijnen/bijstellen van je zijspan is niet zo heel moeilijk (als hij goed is aangebouwd). Het boekje van "Het Derde Wiel" is een aanrader!

'k Ben ook erg benieuwd wat voor zijspan je hebt laten aanbouwen, heb je er een fotootje van?
 
Welkom motoroka :)

En wat je vraag betreft, geen idee .. maar er is vast wel iemand anders die dat wel weet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan