Zijspan voor trouwen omgeving Zutphen

demas

Die hard MF'er
19 mei 2008
301
0
Amsterdam
Hallo,
ik zou graag mijn aanstaande in een zijspan naar het stadhuis willen rijden. :]
Wie o wie heeft een zijspan voor 1 dag te leen/huur voor een bescheiden prijsje?
Groetjes.
 
Laatst bewerkt:
dat inderdaad een heel leuk idee.
helaas is zijspanrijden iets compleet anders als motor of auto rijden.
tenzij je aan kunt tonen dat je een ervaren zijspanrijder bent of les hebt gehad met een certificaat zal niemand zijn zijspan aan je uitlenen.

dat is ook beter voor je huwelijksdag, je verloofde wil ook niet graag om een lantaarnpaal gevouwen worden.
 
dat inderdaad een heel leuk idee.
helaas is zijspanrijden iets compleet anders als motor of auto rijden.
tenzij je aan kunt tonen dat je een ervaren zijspanrijder bent of les hebt gehad met een certificaat zal niemand zijn zijspan aan je uitlenen.

dat is ook beter voor je huwelijksdag, je verloofde wil ook niet graag om een lantaarnpaal gevouwen worden.


Vraagje: hoeveel ervaren zijspanners zijn er niet zelf in het bezit van een zijspan??
 
dat inderdaad een heel leuk idee.
helaas is zijspanrijden iets compleet anders als motor of auto rijden.
tenzij je aan kunt tonen dat je een ervaren zijspanrijder bent of les hebt gehad met een certificaat zal niemand zijn zijspan aan je uitlenen.

dat is ook beter voor je huwelijksdag, je verloofde wil ook niet graag om een lantaarnpaal gevouwen worden.


Ik zat mij hier in te houden, komt Halflive weer bot uit de Hoek :+
 
is er een bot om de hoek?
bot 9?

ik vind dat ik een nette reply heb geschreven.
ik kan er wel omheen draaien maar daar heeft die jongen ook geen zijspan mee.
 
is er een bot om de hoek?
bot 9?

ik vind dat ik een nette reply heb geschreven.
ik kan er wel omheen draaien maar daar heeft die jongen ook geen zijspan mee.


Jij hebd gelijk maar ik kan mij nog de Reacties herrinneren, die ik kreeg na mijn Reactie op een zelfde Vraag ;)
 
Ok, iniedergeval bedankt voor de reacties.


Jij zou op de Vragen van Halflive kunnen reageeren, of vragen of een van ons je wil rijden :Y

Dan hou je er mischien net zo mooie Trouwfotos aan over als ik ;)

full


*D
 
Ik zie geen vraag van halflive.
Bedankt dat je aanbied om eventueel zelf te rijden maar het lijkt me natuurlijk veel leuker om zelf te rijden.
 
Ik zie geen vraag van halflive.
Bedankt dat je aanbied om eventueel zelf te rijden maar het lijkt me natuurlijk veel leuker om zelf te rijden.

Ok, dan stel ik de Vraagen.

Kun jij zijspan rijden??
Heb je er Les in gehad??
Heb je er een Certificaat van??

Als dat niet zo is, leent iemand niet snel zijn Span uit!
Zijspan rijden heefd weinig tot niets met Solo rijden te maken en in een kwartiertje leer je het ook niet!

of je moet Baksteen heten :+
 
Laatst bewerkt:
mijn antwoord op je vragen is nee. Het is me volkomen duidelijk dat iemand om die reden niet zijn of haar zijspan uitleend.
Ik zal dus iets anders moeten bedenken.
Merci.
 
mijn antwoord op je vragen is nee. Het is me volkomen duidelijk dat iemand om die reden niet zijn of haar zijspan uitleend.
Ik zal dus iets anders moeten bedenken.
Merci.

Laten rijden, met je trouwpak aan motorrijden is toch levensgevaarlijk :P

Ik woon wel in de buurt maar mijn span doet het niet en met dat ouwe lijk wil je trouwens ook niet op de foto...

Misschien wat huren bij Engbers? Alhoewel die ook wel een certificaat zal willen zien denk ik.
 
Laten rijden, met je trouwpak aan motorrijden is toch levensgevaarlijk :P
Valt mee hoor, wij leven nog :Y
Ik woon wel in de buurt maar mijn span doet het niet
Nog steets niet? Schiet nou toch eens op BOT 9 komt eraan :Y
en met dat ouwe lijk wil je trouwens ook niet op de foto...
Zou ik ook niet willen :N :+
Misschien wat huren bij Engbers? Alhoewel die ook wel een certificaat zal willen zien denk ik.

Dat is het Probleem, hij kan natuurlijk ook naar Zijspanrob gaan om Les te nemen maar ik geloof dat het Geld ook een Rol speeld. hij mag ook een Middagje naar Medemblik komen :Y
 
of je moet Baksteen heten :+

:+





mijn antwoord op je vragen is nee. Het is me volkomen duidelijk dat iemand om die reden niet zijn of haar zijspan uitleend.
Ik zal dus iets anders moeten bedenken.
Merci.

weet je... het gaat ze dan nog niet eens om hun zijspan.... maar de principe's van het zijspan rijden verschillen door de andere bouw van het voertuig zo van gewoon motorrijden dat het zonder ervaring of les gewoon ondoenlijk is en zelfs gewoon gevaarlijk is.
Er zijn gewoon een aantal standaard reactie's die je op de solo motorfiets als volkomen normaal ervaart die op een zijspan "dodelijk" zijn.
Is niet goed voor zo'n mooie witte bruidsjurk...
 
Wellicht proberen een trike te huren, dat is voor onervaren rijders nog wel te doen. Kun je zelfs met B rijbewijs mee rijden en je hebt geen helm plicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan