Zijspannen en de APK

En het is ook niet gezegd dat Nederland mee gaat in deze waanzin natuurlijk.
'We' hebben nog steeds het recht zo'n Europeesche beslissing naast ons neer te leggen. En aangezien NL zich al niet echt een voorstander heeft doen blijken, zou dat best nog wel eens kunnen gebeuren natuurlijk.
Dat lijkt me niet eenvoudig, daar moeten we ons parlement goede redenen voor geven. Als de MAG dat gaat organiseren ga ik mee! En dan zet ik Bmwoman ook op de brommer, hoe meer, hoe beter!
 
Bert, dat zeiden ze hier eerst ook, maar dat is dus schijnbaar al weer achterhaald.
Daar hebben twee landgenoten van je, voor gezorgd..... B|
 
halflive ik heb het doorgegeven aan mvr peuk.

nou nog wachten dat ze naar beneden komt, de aanmeldingen blijven binnenkomen.
 
Dat mevrouw peuk maar lang op haar zolderkamertje mag blijven *O*
Of een knappe jonge assistent met vaardige handen.
 
Ben al jaren lid van de MAG, jammer dat sommigen nu pas lid gaan worden, maar beter laat dan nooit! ;)
 
Ben al jaren lid van de MAG, jammer dat sommigen nu pas lid gaan worden, maar beter laat dan nooit! ;)

Helemaal mee eens! Ik heb me gistermiddag dan ook alsnog aangemeld, en vandaag de acceptgiro al ontvangen. Waarvoor dank aan mevrouw Peuk :} ! Dezelfde acceptgiro is nu alweer onderweg naar de bank. :Y
 
Helemaal mee eens! Ik heb me gistermiddag dan ook alsnog aangemeld, en vandaag de acceptgiro al ontvangen. Waarvoor dank aan mevrouw Peuk :} ! Dezelfde acceptgiro is nu alweer onderweg naar de bank. :Y

Bij mij was de rekening ook binnen. Ik heb gelijk even via internetbankieren betaald ;)
 
omdat mvr peuk ook de penningen beheert zal ze het extra goed in de gaten houden.
 
omdat mvr peuk ook de penningen beheert zal ze het extra goed in de gaten houden.
Nou valt bij mij ook het kwartje wie peuk is. Mag effe duren... :z

Dacht trouwens dat jij overtuigd digibeet was maar je red je aardig hier :+
 
Laatst bewerkt:
Nou valt bij mij ook het kwartje wie peuk is. Mag effe duren... :z

Dacht trouwens dat jij overtuigd digibeet was maar je red je aardig hier :+

De Slakkerweggangers kennen Peuk en Mevrouw Peuk al wat langer. Compleet, met, dus inclusief gezichten, als het ware.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan