Zijspannen op de motorbeurs in Utrecht

Was gezellig druk op de beurs, genoeg aanloop gehad op de zijspanstand.
ff bakkie gedaan met peuk, mevr. peuk, muizebal en rob lc.
en natuurlijk een stroopwafel.....

veel reacties van oudere zijspanrijders die vroeger met hollandia, steib of jawa spannetjes onderweg waren. maar ook de bekende nutteloze reactie,s van...je staat altijd in de file of hier koop je een mooie auto voor...
 
JFJ. ik heb ook nog een stapeltje kaartjes over van vorigjaar. zal ik die achterlaten op de beurs?
 
Hele dag al voorbij en nog steeds geen foto's van de stand??
 
koffie en stroopwafels prima verzorgd,verder op de beurs staat nog een wegracecombinatie.
mvr peuk kreeg uitleg over de taak van een bakkenist.
ze is er lenig genoeg voor maar neemt te weinig gewicht mee.
 
Er stond op de yamaha XS stand naast ons ook nog een mooie XS met een Steib.
 
Thnx voor de stroopwafel :) ..beurs was op zich best leuk...maar overal een praatje zorgt wel dat je pas net voor tienen in de avond richting huis gaat 8-)
Mzzzlllss,Rob.
 
koffie en stroopwafels prima verzorgd,verder op de beurs staat nog een wegracecombinatie.
mvr peuk kreeg uitleg over de taak van een bakkenist.
ze is er lenig genoeg voor maar neemt te weinig gewicht mee.
Geeft dat mens dan eens wat te eten, stroopwafels, gevulde koeken.
 
ik doe mijn best.maar als verpleegkundige loopt ze het er zo weer vanaf.
 
ook even gekeken daar bij de zijspanen. geen poster van het zijspan treffen kunnen ondekken.
 
Laatst bewerkt:
Schijnt dat ze op de paal hingen bij de KTM. Maar de heren organisatoren vonden dat er voor betaald had moeten worden...
 
Wel geweest uiteraard, geen piccie gemaakt. Sorry ;)
Die KTM van LBS is wel wat anders zeg maar, mooi apparaat naar mijn bescheiden mening :Y

Dat kan niet anders als het KTM zijspan zijn, wat ook al op het EGT 2012 stond.

A9.jpg


Als mijn geheugen me niet in de steek laat is de laatste keer dat ik op de motorbeurs was, toen Goos Bos als broekie een Renaissance stond aan te prijzen, Remco Winkelhuis de eerste GT2000 voorstelde en de ouwe Engbers er stond met een heel leuk W650 zijspan. Of was dat toch de RAI? :?

Toen toch ook twee xxxxs integraal helmpjes voor heel weinig gescoord voor de kinderen. (jets hadden ze al). Dat dan weer wel. Was het dan toch Utrecht. :X

Da´s ver in de vorige eeuw geweest en dat zal ook wel zo blijven. Ook wel een paar keer op de (zijspan) beurs in Sinsheim geweest, in het begin nog zo´n honderd verschillende zijspannen, o.a. incl. Winkelhuis met het volle program en Engbers met de Munro, Summit, maar dat aanbod zwakte al heel snel af.

Ik heb eigenlijk helemaal niks meer met die beurzen. Stond gisteren wel bij een motorzaak voor een garantiegevalletje handschoenen, maar was daar de enige op de motor. Zal wel aan de sneeuw gelegen hebben. Of toch iedereen op de motor naar de beurs?
 
Laatst bewerkt:
Sinsheim staat ook nog op mijn verlanglijstje. Misschien als er weer eens een zijspan evenement georganiseerd wordt. De motorbeurs hebben we dit jaar overgeslagen. Gewoon kosten-baten analyse, en wij zien geen baten.
 
Vorig jaar hadden we een doel door op de Vox stand te staan met zijspan, maar normaal gesproken is het doel alleen maar de gezelligheid. En bier drinken in het Harley café is ook gezellig :Y Bandje erbij enzo.. Motorbeurs normaal gesproken dus met de trein.
 
Laatst bewerkt:
net terug van een dag op de beurs staan,de poster van HET zijspantreffen hing nog steeds op de paal bij het ktm span.
 
Terug
Bovenaan Onderaan