Zijspannen

Je kan best van al je vrouwtje eens meenemen in zo'n bakje, mag je er dadelijk een gaan kopen....Ik spreek hier uit ervaring, de testrit was zelfs niet nodig.
Sinds de "Rooie Rus" rijklaar is worden de bezoekjes aan familie en vrienden in de omgeving met het spannetje afgelegd, kom je lekker uitgewaaid weer thuis.
Mijn vrouw heeft altijd geweigerd achterop te stappen.
Het zijspan vindt ze wel leuk :)
Gezellig samen toertjes maken. :)
 
Mijn vrouw heeft altijd geweigerd achterop te stappen.
Het zijspan vindt ze wel leuk :)
Gezellig samen toertjes maken. :)

Zie je wel, nog een. De vrouwtjes zij over het algemeen zèèr te vinden voor dat "bakkie zitten". En dan bedoel ik niet alleen m'n eigen halve trouwboekje, maar zowat alle vrouwvolk dat hier over de vloer komt. Het kan natuurlijk ook te maken hebben met het vibrerend gehalte van de Rooie Rus..??..

*D :9 :) :]
 
Zie je wel, nog een. De vrouwtjes zij over het algemeen zèèr te vinden voor dat "bakkie zitten". En dan bedoel ik niet alleen m'n eigen halve trouwboekje, maar zowat alle vrouwvolk dat hier over de vloer komt. Het kan natuurlijk ook te maken hebben met het vibrerend gehalte van de Rooie Rus..??..

*D :9 :) :]
:^
Chickmagnet }) :+
 
He powerslave is de hayabusa weer gerepareerd ? Welke onderdelen waren door het olie tekort gesneuveld ? Alleen de lagerschalen of ook de krukas ?
Gr

Krukas lagersschalen oliepomp zuigerveren, kop gereviseerd en wat nog niet meer zij. De specificatie heb ik nog niet gezien.
Ik heb hem vorige week woensdag opgehaald, donderdag meteen terug voor de 1000km beurt bij 640 km.....en vrijdag/zaterdag meteen op vakantie naar Zuid-Spanje (hier dus..)
Hoe dan ook, de rekening: ca. 2450,- voor de de(her)montage en zon 2.800,- aan onderdelen die de BV NIMAG dus heel schapelijk voor de rekening neemt.
En al met al ben ik blij dat ik weer onderweg ben ondanks het feit dat ik na 2300 km in 2 dagen mn schouders muurvast heb zitten.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan