Zijspannen

Dat zit er nu nog niet in, misschien in de toekomst mits er voldoende vraag naar is.

De klassiekers hebben uiteindelijk ook pas een eigen hoekje gekregen nadat daar erg veel vraag naar kwam.
 
Wacht maar totdat Ralfie, RDZ en ik een Ural hebben, of moeten we die in de ouwe brikken plaatsen?


Dan hebben we er dus al drie he, dat julie niet denken dat we met ons 3-en 1 motor gaan kopen (zo low-budget zijn we nu ook weer niet :P )
 
Ik heb als eerste kennis gemaakt met motoren in een zijspan... :)

Hier nog nog zo iemand *D

3 maanden oud en toen voor het eerst met het zijspan mee. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit met de auto op vakantie ben geweest. We (pa, ma, broertje en ikke) gingen altijd met de motor met zijspan op vakantie. Zo zijn we in oa Tsjechië, Denemarken, Duitsland, België, Luxemburg en Frankrijk geweest.

[me]Joris in 1981 op 3-jarige leeftijd :P
[/me]

full
 
Hey Joris ,
da's een mooie, een Goldwing nog wel.
Heb zelf een site met alles en nog wat over zijspannen.
http://www.goldwing-trailers.com (www.goldwing-trailers.com)

groeten en dit gaat de goede kant op.

Trygvasson
 
schop......

'k Zal dit maar weer es onder de aandacht brengen })

Misschien is er inmiddels aan de "voorwaarden" voldaan :?
 
Ehm, ipv 1 hebben we nu, wat, 5 mensen met een zijspan?

En het aantal topics over zijspannen is ook nog niet echt groot te noemen. Lijkt me een beetje overkill om een compleet forum daarvoor te reserveren, toch?
 
Ehm, ipv 1 hebben we nu, wat, 5 mensen met een zijspan?

En het aantal topics over zijspannen is ook nog niet echt groot te noemen. Lijkt me een beetje overkill om een compleet forum daarvoor te reserveren, toch?

altijd alleen maar naar de kwantiteit kijken heh :(

:+

Overigens vergis je je, het lijstje op pg. 1 van het zijspan ouwehoer topic

groeit gestaag, het staat nu op:

-Bachus
-bert111
-bkraan
-BMW_EML
-clio_style
-dick e
-Drei (nu weer op 2 wielen)
-dock
-Dutchgixxer (sinds 13 Mei 2003!)
-Er1win (is zoekende)
-Harley (sympathisant, bouwt aan z'n eigen GL span)
-Joris (af en toe op het span van z'n pa)
-Mark (is zich aan't inlezen)
-moturist
-Ralfie
-ratman2
-petophetnet (heeft z'n span te koop)
-Powersl@ve
-Prinsje
-slijtboutje
-Uralrijder !!! (raad wat-ie rijdt)
-Zonan
 
altijd alleen maar naar de kwantiteit kijken heh :(

:+

Overigens vergis je je, het lijstje op pg. 1 van het zijspan ouwehoer topic

groeit gestaag, het staat nu op:

-Bachus
-bert111
-bkraan
-BMW_EML
-clio_style
-dick e
-Drei (nu weer op 2 wielen)
-dock
-Dutchgixxer (sinds 13 Mei 2003!)
-Er1win (is zoekende)
-Harley (sympathisant, bouwt aan z'n eigen GL span)
-Joris (af en toe op het span van z'n pa)
-Mark (is zich aan't inlezen)
-moturist
-Ralfie
-ratman2
-petophetnet (heeft z'n span te koop)
-Powersl@ve
-Prinsje
-slijtboutje
-Uralrijder !!! (raad wat-ie rijdt)
-Zonan
Zeg 't 'm, Mo!!!!

We zijn nu al weer zo'n grote minderheid, dat we haast in aanmerking voor subsidie komem. :+ (zou welkom zijn ook).

Maar als ik het goed begrijp zit 't 'm dus in het aantal topics over zijspannen......................Beware, beware }) }) })
 
De zijspanners spammen niet verdeeld over een eindeloos aantal topics....

We houden het het netjes en spammen er gewoon 1tje vol.... :+
 
altijd alleen maar naar de kwantiteit kijken heh :(

:+

Overigens vergis je je, het lijstje op pg. 1 van het zijspan ouwehoer topic

groeit gestaag, het staat nu op:

-Bachus
-bert111
-bkraan
-BMW_EML
-clio_style
-dick e
-Drei (nu weer op 2 wielen)
-dock
-Dutchgixxer (sinds 13 Mei 2003!)
-Er1win (is zoekende)
-Harley (sympathisant, bouwt aan z'n eigen GL span)
-Joris (af en toe op het span van z'n pa)
-Mark (is zich aan't inlezen)
-moturist
-Ralfie
-ratman2
-petophetnet (heeft z'n span te koop)
-Powersl@ve
-Prinsje
-slijtboutje
-Uralrijder !!! (raad wat-ie rijdt)
-Zonan
Ok, ok, dus het zijn er iets meer dan ik dacht. :P Niettemin rechtvaardigt het aantal topics over zijspannen nog steeds niet echt een eigen forum, imho.
 
Er is toch niks mis mee om gewoon een topic te starten als je ergens een probleem mee hebt oid?
 
Zijspannetje ,bakske Palm, bakske Jupiler, bakske Cola, bakske vol.
Dnepr MT 16 bj 1993, als "speelgoedje", de Pan voor de grotere verplaatsingen.
ST-er.
full
 
Er is toch niks mis mee om gewoon een topic te starten als je ergens een probleem mee hebt oid?

In een eigen forum zou het iig veel overzichtelijker blijven.
Bovendien zou het dan fijn zijn als gevolg wat minder loze reacties te krijgen van de (onwetende, bekrompen) solo-rijder, uitzonderingen daar gelaten.
 
Ik ben voor! , nog wel geen span, maar komen doet ie er (m'n vrouw wordt al behoorlijk ziek van m'n enthousiasme).
Ik heb trouwens zwaar het idee dat zijspannen aan populariteit toenemen.
Wees klantvriendelijk en geef ons (ik tel me er alvast bij :+ )een eigen plaatsje,







ALVAST BEDANKT :)
 
Ik ben het helemaal met jullie eens. Dat geouwehoer over zijspannen moet maar eens uit zijn. We gaan nu eens serieus over zijspannen praten. :+
Ik heb inmiddels 1600 km gereden met het span. Het wordt steeds leuker. Mischien ruil ik m'n GSXR1000 nog wel eens in. ;)

Btw. Na een controle rondje van de Pan met span kwam ik er achter dat de schokdemper van de motor achter olie lekte. Ik heb uit garantie + een paar euro's erbij de demper vervangen gekregen door een WP demper. Dat maakt een heel groot verschil ! Zelfs bij een motor met span. Het span stuurt weer veel stabieler. De gaslos reacties in linker bochten is veel minder.
 
Ik ben voor! , nog wel geen span, maar komen doet ie er (m'n vrouw wordt al behoorlijk ziek van m'n enthousiasme).
Ik heb trouwens zwaar het idee dat zijspannen aan populariteit toenemen.
Wees klantvriendelijk en geef ons (ik tel me er alvast bij :+ )een eigen plaatsje,







ALVAST BEDANKT :)


nou, nou, zien jullie wel, zelfs (nog) niet-zijspanrijders hebben behoefte aan een apart zijspanhoekje op dit -overigens geweldige- M-F ! :)
 
Ik ben voor! , nog wel geen span, maar komen doet ie er (m'n vrouw wordt al behoorlijk ziek van m'n enthousiasme).
Ik heb trouwens zwaar het idee dat zijspannen aan populariteit toenemen.
Wees klantvriendelijk en geef ons (ik tel me er alvast bij :+ )een eigen plaatsje,







ALVAST BEDANKT :)

Je kan best van al je vrouwtje eens meenemen in zo'n bakje, mag je er dadelijk een gaan kopen....Ik spreek hier uit ervaring, de testrit was zelfs niet nodig.
Sinds de "Rooie Rus" rijklaar is worden de bezoekjes aan familie en vrienden in de omgeving met het spannetje afgelegd, kom je lekker uitgewaaid weer thuis.
 
He powerslave is de hayabusa weer gerepareerd ? Welke onderdelen waren door het olie tekort gesneuveld ? Alleen de lagerschalen of ook de krukas ?
Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan