Zijspanrijders toer en kampeerweekend, 15-17 juni Heerlen

jastul

MF veteraan
1 nov 2008
1.681
0
Mergelland
:') :')

Hallo,

As. weekend 15-17 juni 2012 organiseert de Nederlandse Vereniging van Zijspanrijders (NVZ) een toer en kampeerweekend voor alle / elke zijspanrijder(s).

Locatie: Motorcamping Den Hof
Musschenbroek 27
6414 AB Heerlen
045-5708.234

U kunt er kamperen maar ook op een slaapzolder (60 persoons) overnachten.
Accomodatie: Bar restaurant, camping, slaapzolder.
In de direkte omgeving: Zwemmen, kasteel, skie Snowworld Landgraaf, Kinderstad.
Kampvuur niet toegestaan, huisdieren aan de lijn.

Voorinschrijving is niet !! vereist.

Toertocht op zaterdag 16 juni van 10 tot 17 uur, 250 km. Deelname tocht natuurlijk niet verplicht. Men kan ook op eigen gelegenheid de omgeving bezoeken / verkennen.
Route toertocht 250 km: Zuid Limburg, Eifel en Ardennen.

Kosten: 6 € per persoon per nacht, kinderen 3 € pppn. Tot 4 jaar gratis.

Voor de NVZ leden is er zondagochtend een gratis ontbijt, niet leden betalen €8,50.

Men kan vrijdag arriveren, ´s avonds gezellig samenzijn.
Zaterdag de toerrit van 10 tot 17 uur olv Maurice Merckelbagh.
Zaterdagavond barbecue en gezellige avond.
Zondagochtend gezamenlijk ontbijt.

Kontakt:
camping (bestellen EXTRA ontbijt voor zaterdag en reserveren slaapzolder).
www. indenhof.nl Telefoon 045-5708.234
Maurice de toercommisaris van de dag: 045-2600206 mobiel 06-2222.3177
NVZ: Voorzitter Corine 0318-541926 Secretaris Richard 0572-370111

:] :W
 
Laatst bewerkt:
@ jastul, heb je dit overlegtmet Roy Stienen? de organisator van het weekend, hij weet van deze aktie namelijk niets.
Heb je hierover kontakt gehad met andere bestuursleden van de NVZ, het is verder geen probleem maar wel overleggen.

Groet Vincent alias sidebike (alg.bestuurslid NVZ)

p.s. woon jij dan in Vaals?
 
@ jastul, heb je dit overlegtmet Roy Stienen? de organisator van het weekend, hij weet van deze aktie namelijk niets.
Heb je hierover kontakt gehad met andere bestuursleden van de NVZ, het is verder geen probleem maar wel overleggen.

Groet Vincent alias sidebike (alg.bestuurslid NVZ)

p.s. woon jij dan in Vaals?
Het is een open weekend en wij mogen het niet weten? Als dit al goedkeuring van het bestuur behoeft weet ik ineens weer waarom ik geen lid meer ben van motorclubs. :Y
 
Rustig maar halflive ;) Bij ons cluppie heel gezellig hoor..
 
Laatst bewerkt:
Het is een open weekend en wij mogen het niet weten? Als dit al goedkeuring van het bestuur behoeft weet ik ineens weer waarom ik geen lid meer ben van motorclubs. :Y

In overleg kan alles maar zoals vermeld, staan er prive nummers op, kweenie of de bestuursleden hier blij mee zijn :? , en als we dit hadden gewild, dan hadden wij dit zelf vermeld. ;)
het gaat er niet om de goedkeuring maar om privacy van anderen......


En zoals JFJ al aan geeft zijn we een gezellige club, wij rijden allemaal zijspan en doar draaid het tenslotte om. ;)

al met al gewoon heengaan en gezellige mensen ontmoeten en zaterdag lekker meerijden met de tourrit door de eifel, ardennen en het zuid limburgse heuvelland............of niet...........
iedereen bepaald of hij of zij lid is van een club, toch? :Y
 
Had het over MC Genemuiden hoor _O-
Maar de NVZ lijkt me ook een gezellig stel ;)
 
In overleg kan alles maar zoals vermeld, staan er prive nummers op, kweenie of de bestuursleden hier blij mee zijn :? , en als we dit hadden gewild, dan hadden wij dit zelf vermeld. ;)
het gaat er niet om de goedkeuring maar om privacy van anderen......
Nee, dat kan ik me heel goed voorstellen. Privé gegevens horen niet open op internet, de gegevens van een ander al helemaal niet. Het was me nog niet opgevallen.
 
Heb gebeld maar kreeg een bordeel aan de lijn ;) Die wilden je nog wel aannemen als rechterhand van de directeur _O-


Bron: Finkers



06 nummers staan er nog steeds.. Jastul is al richting Heerlen denk ik. Heerlijk met dit weer ;)
 
Laatst bewerkt:
@ jastul, heb je dit overlegtmet Roy Stienen? de organisator van het weekend, hij weet van deze aktie namelijk niets.
Heb je hierover kontakt gehad met andere bestuursleden van de NVZ, het is verder geen probleem maar wel overleggen.

Groet Vincent alias sidebike (alg.bestuurslid NVZ)

:/:/

p.s. woon jij dan in Vaals?

Ja, Vincent, in Vaals, Panoramatoren Drielandenpunt bovenin.
Roy Stienen? Nooit van gehoord, tenminste tot vanochtend.

Als het geen probeem is, waarom wordt er dan een probleem van gemaakt?
Dacht dat men blij zou zijn met wat extra aandacht voor het evenement. temeer daar het een open evenement was. Daar heb ik op gelet.
Maar als het geheim is zal ik het clubblad met al die bovenstaande gegevens maar niet meer in ons (lokaal clubje-) clublokaal neerleggen maar in een kluis opbergen. In een map met "Top-secret" (grapje).
Echter serieus, er staat nergens in het verenigingsblad dat het verboden is reclame te maken voor de club en / of openbare evenementen. Er staat zelfs geen oproep om de gegevens vertrouwelijk te behandelen. Gegevens uit de pech hulp lijst plaats ik natuurlijk niet openbaar, maar voor meer info een verwijzng plaatsen naar secretaris en voorzitter .......... lijkt mij toch normaal.

Ik was er vanochtend evoor een kennismaking en babbeltje en heb later de meute mee uitgezwaaid. Het was zeer bewokt en regende ieder kwartier. Waren meen ik een 8-tal zijspannen en een 6 tal solo motoren die meereden. Verder waren er een stuk of 2-3 zijspannen die niet meereden. Zelf kon ik niet mee omdat mijn kameraad met de tractor en veewagen, die ik onderweg altijd bel als het begint te regenen om me op te halen zodat de combnatie lekker droog in het stro naar huis wordt gereden niet verder dan 50 km ver wil gaan om mij op te halen.

Maar het was wel gezellig, de kennismaking. Vanavond heeft de NVZ ook nog een barbecue. Jammer dat wij van ons lokaal clubje ook vandaag onze jaarlijkse club barbecue hebben want nu zal ik mijn honger moeten verdelen over beide evenementen.

Heb ook nog een opnaai badge besteld (had men helaas niet bij zich) voor op mijn jasje.

Zo, ik ga nu even met de vrouw siesta houden zodat ik vanavond weer energie heb om goed door te kunnen eten.

De rijders onder ons wens ik veel sterkte om het weer te trotseren !
Remember de duitse spreuk: Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei !!

:W:W:W
 
Laatst bewerkt:
Ja, Vincent, in Vaals, Panoramatoren Drielandenpunt bovenin.
Roy Stienen? Nooit van gehoord, tenminste tot vanochtend.

Als het geen probeem is, waarom wordt er dan een probleem van gemaakt?
Dacht dat men blij zou zijn met wat extra aandacht voor het evenement. temeer daar het een open evenement was. Daar heb ik op gelet.
Maar als het geheim is zal ik het clubblad met al die bovenstaande gegevens maar niet meer in ons (lokaal clubje-) clublokaal neerleggen maar in een kluis opbergen. In een map met "Top-secret" (grapje).
Echter serieus, er staat nergens in het verenigingsblad dat het verboden is reclame te maken voor de club en / of openbare evenementen. Er staat zelfs geen oproep om de gegevens vertrouwelijk te behandelen. Gegevens uit de pech hulp lijst plaats ik natuurlijk niet openbaar, maar voor meer info een verwijzng plaatsen naar secretaris en voorzitter .......... lijkt mij toch normaal.

Ik was er vanochtend evoor een kennismaking en babbeltje en heb later de meute mee uitgezwaaid. Het was zeer bewokt en regende ieder kwartier. Waren meen ik een 8-tal zijspannen en een 6 tal solo motoren die meereden. Verder waren er een stuk of 2-3 zijspannen die niet meereden. Zelf kon ik niet mee omdat mijn kameraad met de tractor en veewagen, die ik onderweg altijd bel als het begint te regenen om me op te halen zodat de combnatie lekker droog in het stro naar huis wordt gereden niet verder dan 50 km ver wil gaan om mij op te halen.

Maar het was wel gezellig, de kennismaking. Vanavond heeft de NVZ ook nog een barbecue. Jammer dat wij van ons lokaal clubje ook vandaag onze jaarlijkse club barbecue hebben want nu zal ik mijn honger moeten verdelen over beide evenementen.

Heb ook nog een opnaai badge besteld (had men helaas niet bij zich) voor op mijn jasje.

Zo, ik ga nu even met de vrouw siesta houden zodat ik vanavond weer energie heb om goed door te kunnen eten.

De rijders onder ons wens ik veel sterkte om het weer te trotseren !
Remember de duitse spreuk: Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei !!

:W:W:W

Probleem? :? waar dan? had ff een telefoontje gedaan richting bestuur, of er bezwaar is om met name de tel. nummers openbaar te maken.

En extra aandacht kan nooit geen kwaad... hoe meer zijspanrijders, hoe gezelliger en leuker een evenement wordt. *O*

Helaas kan ik dit weekend ook niet, volgende keer drinken we er 1 of meer.......ok?

greetz en eet smakelijk!
 
Ik mag dat soort reacties wel ;) Ik ben er volgend jaar ook bij?
 
Gelukkig, geen probleem.

Misschien dat ik anderen teveel inschat als mezelf. Ik heb ook een kleine 10 jaren heel veel ge-organiseerd en trad naar buiten op als de contactpersoon. Je wilde (wilt) nauurlijk zoveel mogelijk mensen trekken naar je evenement dus ik was blij met alle extra reclame en een telefoon nummer was al helemaal geen probleem, integendeel!

Je maakt soms de gekste dingen mee (op de forums). Lees net van mensen die hun naam hier neerzetten en meerdere gegevens. Maar toen ik de Sportster kocht die wilde niet eens zeggen in welke stad ie woonde. Usleeven Hierke (Onze lieve Heer) heeft rare kostgangers derbij lopen.

DE bbq (barbeque) was geslaagd. Na een eerste proefronde met alle 5 de verschillende soorten vlees (bij onze lokale club dus) bleek mij het beste de gemarineerde kipfiletjes bijzonder goed te smaken. Heb ik er daar nog 5 van genomen, beetje brood erbij en nog een lekker stuk kersenvlaai na. Er was goede koffie dus een uiterst plesante avond. Daar kwam bij dat vermoedelijk voetballen of zo was want het was redelijk rustig dus veel vlees (veel varkens=dunne spoeling).
Toe ik zelf nog dit soort clubevenementjes organiseerde rekende ik voor een bbq op een kilo halskarbonade en een meter braadworst de man. Met de huidige organisatie echter nog maar 5 stuken vlees de man. Ja, je merkt overal dat het crisis is. Maar dit alles terzijde.

:W :W
 
Laatst bewerkt:
.......... in Vaals, Panoramatoren Drielandenpunt bovenin.

Daar was ik toevallig vandaag ook.......

Zelf kon ik niet mee omdat mijn kameraad met de tractor en veewagen, die ik onderweg altijd bel als het begint te regenen om me op te halen zodat de combnatie lekker droog in het stro naar huis wordt gereden niet verder dan 50 km ver wil gaan om mij op te halen.

Geweldig. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan