Zijtassen voor een Burgman 650

keihard

MF'er
31 okt 2008
85
0
Hallo beste motorvrienden,

Weet iemand waar je zijtassen of koffers kunt kopen voor een Burgman 650 en of de beugels achterop ook wel sterk genoeg zijn om daar volle koffers of tassen aan op te hangen?

Hoor graag jullie ervaringen m.b.t. het meenemen van bagage op vakantie.

Groeten,

Fred
 
J kunt deze vraag stellen in het Burgman 650 subforum.......staat er verder niets over accessoires op de Suzukisite? Succes met zoeken.
 
Hallo beste motorvrienden,

Weet iemand waar je zijtassen of koffers kunt kopen voor een Burgman 650 en of de beugels achterop ook wel sterk genoeg zijn om daar volle koffers of tassen aan op te hangen?

Hoor graag jullie ervaringen m.b.t. het meenemen van bagage op vakantie.

Groeten,

Fred
Hoi Fred,

Je kunt eens kijken bij GIVI: die hebben zijtassen met banden die onder je zadel worden doorgeleid. Dus er komen geen krachten op je handgrepen. De meeste van die zijtassen kun je met een rits kleiner of groter maken, al naar gelang je behoefte. Er zijn heel veel leveranciers van dat GIVI-spul. O.a. www.rad.eu. Die leveren zonder verzendkosten. Vaak zal jouw dealer daar ook bestellen. Ik krijg meestal nog 10% korting van mijn dealer.
 
hoi ik heb ook zijtassen voor de burg 650 zie foto s op het forum daar.
gewoon gehaald bij de motorbeurs die er straks eind februarie er ook gewoon weer is in utrecht lekker goedkoop.
wachten op de laatste dag tot ze willen beginnen met opruimen dan vliegen de kortingen als warme broodjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan