Zilvergrijze R1 2004 gejat Lelystad

smiddie

MF veteraan
28 mei 2008
1.968
0
Het dievengilde vond het nodig om mijn motor mee te nemen.

Het gaat om een zilvergrijze Yamaha R1 met kenteken MP-HV-42. Vannacht om 02:30 stond die nog op zijn plek. Met een kettingslot verankerd, schijfremslot, stuurslot en alarm en op eigen terrein met slagboom.

Zoveel had ik er nog niet van kunnen genieten want ik had hem pas vanaf 17 april :(

main.php


main.php


main.php
 
Laatst bewerkt:
Tering, dat is klote zeg!! Ik neem aan dat je tegen diefstal verzekerd bent met zo'n motor? :o

Ik begrijp dus dat de motor nog wel buiten stond, maar op een afgesloten terrein??
 
Echt triestig hoe je de dag van vandaag al moet zorgen dat je motor vast staat en dan nog vinden ze een manier om er onopgemerkt mee weg te komen...

Ik hoop dat je hem terug vindt!
 
ik zeg liquideren die hufters!!!!
Ze moeten toch echt met hun jatten van andermans spullen afblijven!!!
Echt klote voor je! Sterkte man!!!
 
Damn, klote zeg. Ben je goed verzekerd?

Zeewolde houdt zijn ogen open.

Is dat zo? Ik doe ze toch echt even dicht hoor. Heeeerlijk dat uitslapen.

@Ray: Kut man. Maar je zal er toch wel tegen verzekerd zijn? Kan je lekker shoppen voor een nieuwe. (Ja je moet het positief benaderen)
 
Zwaaaaar genaaid ray!

Zal mn ogen openhouden. Denk alleen niet dat ie nog in de buurt is :(

Succes met de afhandeling!
 
what the fuck?!?!?!?! :( :( :(

dat meen je niet kerel.....damn wat een stelletje @%!*&^@#! :X :(

is die voor je huis weg gejat of ergens anders?
hoe dan ook ik hou me ogen voor je open.
je was toch wel tegen diefstal verzekerd?

sterkte met de afhandeling kerel.
 
Aangezien de gevangenissen leeg en veel gevangenisbewaarders ontslagen zijn, kunnen ze zulk tuig (als ze gepakt worden) mooi een jaar of 5 de cel in smijten :Y Gisteren op m'n werk een laptop gestolen, die man had nota bene z'n dochtertje nog mee :N
 
Laatst bewerkt:
eerlijk is eerlijk, je moet ook niet zo'n vette R1 hebben :)

geintje.. vind het echt heel sneu dat mensen dingen moeten stelen terwijl ze waarschijnlijk ook nog een mooie uitkering krijgen van de regering..
 
Hoe krijgen ze het toch voor elkaar :S je zou bijna denken dat het bekenden moeten zijn...
kettingslot is door te knippen, alarm zullen ze dan ook wel weten te omzeilen, en dan gaat ie een oplegger of busje in? En voor je het weet zit ie in een container naar het buitenland, en zoals bij Peter R de Vries laatst te zien was, op de politie hoef je niet te rekenen op snelle actie!
 
:o damn erg klote!
Nou ja gelukkig pleister op de wond dat ie goed verzekerd is.

Hoe klote ook kun je iig binnenkort een nieuwe uitzoeken...

stuur ook nog wel ff een sms hoor ik je wel als je tijd hebt, neem aan dat je nu aangifte aan het doen bent.
 
Wat mega klote man! Je was de eerste mf'er die ik spotte en ik hoop voor je dat ik hem nog een keer spot. Maar ws zal dat niet gebeuren! Hopelijk spot ik je dan snel op een andere motor!

Sterkte!
 
Hé Raymond, sterkte man, weet hij blij je was met deze brommert! Ik dacht dat je wel all risk verzekerd was maar dan toch, je wordt hier niet blij van!! -O-
 
Is dat zo? Ik doe ze toch echt even dicht hoor. Heeeerlijk dat uitslapen.

@Ray: Kut man. Maar je zal er toch wel tegen verzekerd zijn? Kan je lekker shoppen voor een nieuwe. (Ja je moet het positief benaderen)

Weet je wat ik me net realiseer? Volgens mij woon ik bij jou in de straat :)
De motor uit je avatar komt me bekend voor.
 
-O- :/
Als je dit soort dingen leest ga je je toch afvragen wat voor zin het nog heeft om een alarm er op te zetten en de motor helemaal vast te leggen met allemaal sloten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan