Zin in een feestje?

nee die zou carlos nog bellen om een keer samen naar die gaytent te gaan. Ik bedoel dat kleine meisje die international business doet in arnhem met die rare gozer met lang haar. :)

Hmm, die met die ontzettend zwoele stem? Als je daar bij scored dan zit je goed, da's echt een lieverd! Als je wilt dat ik iets regel dan moet je het zeggen... ;)

(Als ik jou nou gewoon eens uitnodig (voor een gitaarlesje of zo) als ze weer eens bij ons langskomt? Scheelt je weer ge-e-mail... *D )
 
Hmm, die met die ontzettend zwoele stem? Als je daar bij scored dan zit je goed, da's echt een lieverd! Als je wilt dat ik iets regel dan moet je het zeggen... ;)

(Als ik jou nou gewoon eens uitnodig (voor een gitaarlesje of zo) als ze weer eens bij ons langskomt? Scheelt je weer ge-e-mail... *D )

Die ja *D
regel eens een mailadres :P

Dat gitaarlesje mag je me zeker voor uitnodigen, ook als zij er niet bij is ;)
 
Die ja *D
regel eens een mailadres :P

Dat gitaarlesje mag je me zeker voor uitnodigen, ook als zij er niet bij is ;)

Mailadres moet ik even aan m'n meissie vragen, ik weet um niet. Maar 't komt goed. :)
Ze gaan overigens altijd zwemmen op dinsdag, dus kom dinsdag even langs en neem je badpak mee! :+
 
Hebben jullie het wel over dezelfde? Viccie bedoelt toch die wannabe vrouw aan de bar die zo lelijk zat te zijn? :P

Enne wie hebben Rampestamp en heb ik nou smeer gegeven met darten? 8-)
 
nee die zou carlos nog bellen om een keer samen naar die gaytent te gaan. Ik bedoel dat kleine meisje die international business doet in arnhem met die rare gozer met lang haar. :)


Nou, eindelijk weer in het westen, het feesie was geslaagd :}
[me]frisco denkt dat hij wel weet wie Viccie bedoelt en het er wel mee eens is O-) :9
[/me]

 
Als Viccie bedoelt wie ik bedoel zal RoyR zijn woorden terug moeten nemen. Ik denk echter dat ik weet welke "dame" RoyR bedoelt, en welke ik en Viccie dus niet bedoelen. Maar als Viccie die zou hebben bedoelt zou ik het stellig met RoyR eens zijn.

Ik bedoel maar...
 
Als Viccie bedoelt wie ik bedoel zal RoyR zijn woorden terug moeten nemen. Ik denk echter dat ik weet welke "dame" RoyR bedoelt, en welke ik en Viccie dus niet bedoelen. Maar als Viccie die zou hebben bedoelt zou ik het stellig met RoyR eens zijn.

Ik bedoel maar...

ik denk dat royr z'n woorden terug moet nemen want de dame die ik bedoel is een andere dan de dame waar roy op zat te geilen :P
Maar als roy wel de dame bedoelt die catch en ik bedoelen dan moet roy nodig eens wat aan z'n ogen laten doen :P

Ik bedoel maar...
 
ik denk dat royr z'n woorden terug moet nemen want de dame die ik bedoel is een andere dan de dame waar roy op zat te geilen :P
Maar als roy wel de dame bedoelt die catch en ik bedoelen dan moet roy nodig eens wat aan z'n ogen laten doen :P

Ik bedoel maar...

Ik weet wel welke dame jullie bedoelden... Die was idd best lekker. En die andere "dame"/probeersel van god was genoeg om elke staat van opwinding onmiddelijk tot ver onder het vriespunt te laten zakken...

Enne Catch. Regel de volgende keer ff weer een feestje en zord dan dat je vriendin een zooi VRIJGEZELLE! vriendinnen meeneemt. Zag er leuk uit wat er was O-)
 
Ik weet wel welke dame jullie bedoelden... Die was idd best lekker. En die andere "dame"/probeersel van god was genoeg om elke staat van opwinding onmiddelijk tot ver onder het vriespunt te laten zakken...

Enne Catch. Regel de volgende keer ff weer een feestje en zord dan dat je vriendin een zooi VRIJGEZELLIGE! vriendinnen meeneemt. Zag er leuk uit wat er was O-)


Was ik weer niet goed genoeg?? B|
Waarom wilde je dan bij mij in één bed blijven slapen? :P



















:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan