Zin in een feestje?

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Zie mijn onderschrift! :+

Het is wat laat, ik weet het. Maar mocht je in de buurt zijn, op zaterdag 18 september vanaf 21:00 uur zit ik met een hele zooi mensen in "the Cavern" op de Korenmarkt in Arnhem. Mocht je in de buurt zijn en/of zin hebben om even van de gezelligheid te proeven, kom even langs!
 
Laatst bewerkt:
Ben jammer genoeg niet "in de buurt" van Arnhem morgen, maar wens jullie een gezellig knalfeest toe! ;)
 
wat is het voor soort feest en wat kan ik verder daar verwachten?

misschien dat ik langskom 8-)
 
ow, das helemaal mooi.. als ze ook nog aan de aantrekkelijke kant zijn. wordt het feest

ik zal eens ff checken of ik niks te doen heb ;)
 
Zie mijn onderschrift! :+

Het is wat laat, ik weet het. Maar mocht je in de buurt zijn, op zaterdag 18 september vanaf 21:00 uur zit ik met een hele zooi mensen in "the Cavern" op de Korenmarkt in Arnhem. Mocht je in de buurt zijn en/of zin hebben om even van de gezelligheid te proeven, kom even langs!
was zekers gezelig maar dollars was me te druk had geen zin om me eigen mnaar binnen te moeten persen
 
De vetpan staat al aan. 8-)

:+

Hij staat hier al weer af te koelen!

Maar mensen, bedankt voor de gezelligheid, het was weer toppie! Zo mogen er nog meer feesies komen. (Al mogen die nog wat langer doorgaan, maar dan moeten we uitwijken naar een wat moderner stadje...)
 
Hebben we het nou over die niet-pot die het wel erg gezellig vind in die pottenbar? En licht anders even toe wie het wel is.. :)
 
Hebben we het nou over die niet-pot die het wel erg gezellig vind in die pottenbar? En licht anders even toe wie het wel is.. :)

nee die zou carlos nog bellen om een keer samen naar die gaytent te gaan. Ik bedoel dat kleine meisje die international business doet in arnhem met die rare gozer met lang haar. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan