Zin in een Hornet????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hornix

MF veteraan
5 sep 2005
4.321
1
Hornet 600 van 1998 te koop, de oer-versie (16inch voorwiel). Heeft 28.500 km gereden. Geheel naar eigen smaak veranderd. Speed Triple koplampen met flyscreen, Technoflex voor- en achtervering (achtershock instelbaar en 1cm langer voor het scherpere sturen), Afam superbikestuur, Rizoma spiegels en radiatorcover, BMC luchtfilter, Braking Wave remschijven met frisse Ferrodo blokken, stalen remleidingen voor en achter, gloedjenieuwe kettingset met Stealth achtertandwiel (44 tands ipv 42 standaard), MIVV Titanium demper met E-keur, Bike Design crashprotectors en veel, heel veel rvs inbusboutjes.
Banden: Metzeler Sportec M1 Achter goed, voor ook goed.
full

Waarom doe je um weg dan, Hornix??
-ik heb maak te weinig tijd om te rijden en van stilstaan worden tie ook niet echt beter.

Om de “verkoop je dat ook los”vragen voor te zijn: Als tie voor de winter nog niet weg is wordt de Hornet zoveel mogelijk standaard, en gaan de tasty onderdelen in de losse verkoop

Prijs:€ 4150,- Info:dorpsjong[kringelding]wanadoo.nl

Edit: Vergeten te vermelden, maar bij de verkoop hoort ook een ongelimiteerd verblijf op het gezellige Hornetplaza
Edit2: prijs naar beneden :P
 
Laatst bewerkt:
Braking Wave's
full


[edit] Remmen écht een stuk feller dan origineel, zo mocht blijken uit een weekendje knallen in Limland *O*
 
Laatst bewerkt:
full


what more can i say...?
succes met de verkoop Hornix, :W
-hij echt zo mooi als ie eruit ziet mensen-
 
Sorry..af te halen (na volgend weekend) in Gouda :W
 
ruilen voor een thundercat uit 2001 met minder dan 27.000 km op de teller?

heb xenon en sportdemper rimmstriping en double bubble ruitje... je wil echt stoppen met motorrijden?ik wou een hornet of een Z gaan kopen en deze is wel heeeel mooi (niet geschoten is altijd mis :P )
 
ruilen voor een thundercat uit 2001 met minder dan 27.000 km op de teller?

heb xenon en sportdemper rimmstriping en double bubble ruitje... je wil echt stoppen met motorrijden?ik wou een hornet of een Z gaan kopen en deze is wel heeeel mooi (niet geschoten is altijd mis :P )
Bedankt voor het aanbod maar nee. Ben wel van plan ooit iets ouds/klassieks aan te schaffen dus mensen, een Laverda SF 2 of 3 cilinder is welkom *O*
 
Hij is ook nog ns rood, dus sneller!


Oh ja:

email? Telefoonnr? Of is dit topic de enigste plek voor contact :D
 
Laatst bewerkt:
:N :N :N :N :N

Wat doe je nou??

Wil je misschien een GSX1400 :X

Mensen, deze is echt heel erg mooi :Y :Y :Y

Succes met de verkoop!
 
Bedankt voor het aanbod maar nee. Ben wel van plan ooit iets ouds/klassieks aan te schaffen dus mensen, een Laverda SF 2 of 3 cilinder is welkom *O*

Doe toch niet zoveel moeite, Hornix.

Schroef er gewoon 1 of 2 bougies uit. Heb je ook een twee of driepitter... :+

Maareh...ook een btje ouder, ik bedoel, wijzer geworden? Stapje terug kan geen kwaad hoor.

[me]HornEd is je voorgegaan :Y
[/me]


suc6 met de verkoop.

:W
 
:N

prachtig ding idd :} :Y

(als ie nou in de winter nog steeds nie weg is, hou ik me aanbevolen voor die leuke koplampjes van je ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan