zin in ZAC rijden hoe aanpakken

gixxerr1000

Die hard MF'er
28 feb 2005
259
0
st-willebrord
Hoi allemaal ik heb nu al een tijdje zitten te nadenken om ZAC te gaan rijden.
Ik krijg er steeds meer zin in.
Hoe moet ik dit nu aanpakken, mijn ervaringen op het circuit is minimaal.
Heb pas 1 mkeer op zolder gereden ging wel goed opzicht zat in de bijna snelste groep ingedeeld, kon goed meerijden een paar keer werd ik ingehaald en heb zelf ook enkele mensen ingehaald.Maar ja dat wil niks zeggen.
Ik heb gelezen over een TOMS curcus wat houd dan u precies in.
Moet ik eerst nog een paar trainingen doen voordat ik aan die TOMS begin,Of is juist een tOMS ook gelijk een curcus voor het circuit te rijden.
Heb van de week een circuit racer gekocht een srad 600 van 99 met nieuw model kuipen (k2) helemaal klaar voor het circuit (was vorig jaar KNMV mee gereden)
dus dat zit wel goed zekers om te beginnen.
Kan iemand mij advies geven hoe ik dit aan moet pakken en wat het beste lijkt om eerst te doen (trainingen enz)

alvast bedankt GROETUHHHHHHHHH Martino :W
 
ga eerst dit jaar maar meer circuitervaring opdoen...

ga dan kijken bij www.zacmotoren.com en zie dan of je seizoen 2008 kan doen.

gr. een meedenker
 
Hoi Martino,

als je er nu!,superzin en tijd en geld voor hebt met je het nu!,ook glijk goed aanpakken,
voordat je het weet ben je oud of is ter weer wat anders waardoor het niet gebeurd.


-Ik zou zo snel mogelijk ZAC gaan rijden (dit is een is een hele relaxte gezellige organisatie) omdat je dan door je rondetijd in de juiste groep terecht komt waardoor je kan leren van de rijders om je heen maar ook kan zien hoe het niet moet ! en zo jezelf naar een hoger niveau kan rijden.

-inversteer geen geld in het motortunen van je motor(een standaard blok voldoet prima)!

-investeer wel geld in het tunen van je wegligging oftewel veerring en banden,hierdoor gaan je rondetijden omlaag omdat de wegligging beter wordt en het risico om te vallen wordt kleiner waardoor het plezier in racen nog weer groter wordt.

-en dus om zac te rijden moet je zo snel mogelijk de THOMS cursus doen.

Dit zijn de belangrijkste tips en denk er om racen is een virus waar geen pilletje voor is !

Succes een zac-cer .
 
Terug
Bovenaan Onderaan