Zin om mee te rijden?

Yosra87

MF'er
28 apr 2020
202
302
Hallo jongens en meiden,

Ik ben 33 jaar, vrouw en kom uit Den Haag. Wie heeft er zin om een keer met mij mee te rijden? Ik rijd op een Kawasaki z750 '09.

Graag alleen reageren als je tussen de 25 en 38 bent.

De mensen die hier lomp op reageren zijn oude zeikmannetjes. Zie berichten hieronder:
 
Laatst bewerkt:
Hallo jongens en meiden,

Ik ben 33 jaar, vrouw en kom uit Den Haag. Wie heeft er zin om een keer met mij mee te rijden? Ik rijd op een Kawasaki z750 '09.

Graag alleen reageren als je tussen de 25 en 38 bent.
Mot je wel op andâhalve metâh blèvuh. :+
 
Oei, ik voorzie een volledige topic ontsporing binnen 2 pagina's. Inclusief foto's van Lucie.

Maar serieus, ik vrees dat je heel veel reacties gaat krijgen waarvan er maar heel weinig bruikbaar gaan zijn.
 
Oo, Lucie Starink, de muze van het forum! Is alweer even geleden dat ze voorbij gekomen is, moet kunnen dan toch?

@Yosra87 : Ik vrees dat Hellracer gelijk gaat hebben. Vooral in deze periode waarin een boel mannetjes eenzaam zijn :+
 
IBTL.... Ik zou zeggen, meldt je in een regionaal topic om mensen in je omgeving te leren kennen. Daar zullen vast wel gegadigden voor zijn.

De leeftijd waar je om vraagt snap ik niet.... tenzij je een ander doel hebt dan een gezellig ritje maken...? Want dan zou leeftijd niet mogen uitmaken. Geslacht doet dat sowieso al niet zie ik aan de aanhef.
 
Hallo jongens en meiden,

Ik ben 33 jaar, vrouw en kom uit Den Haag. Wie heeft er zin om een keer met mij mee te rijden? Ik rijd op een Kawasaki z750 '09.

Graag alleen reageren als je tussen de 25 en 38 bent.
Tussen de 25 en 38 kilo neem ik aan :]
 
Kom ook uit Den Haag, ben geen adonis, zit nog aan de goede kant van de 50, rij graag op mijn motor. Maar hou niet van vrouwen die op voorhand al met voorwaarden aan komen zetten. Gezellig ritjes rijden samen is nog geen huwelijk.
37cdc7279b0624748658faa325366515.jpg


Te oud?
 
Oei, ik voorzie een volledige topic ontsporing binnen 2 pagina's. Inclusief foto's van Lucie.
Nee hoor, Lucie zit veilig opgesloten in mijn GPS.
20200418_195900.jpg

Maar serieus, ik vrees dat je heel veel reacties gaat krijgen waarvan er maar heel weinig bruikbaar gaan zijn.
Tja, aangezien het er een beetje op lijkt dat de vraag een beetje de bedoeling van een date heeft ( @Yosra87 , waarmee ik niet bedoel dat het verkeerd is he ;) ), val ik al om twee redenen uit:
Ik ben te oud :+
En, ik ben getrouwd ;)
 
Oei, ik voorzie een volledige topic ontsporing binnen 2 pagina's. Inclusief foto's van Lucie.

Maar serieus, ik vrees dat je heel veel reacties gaat krijgen waarvan er maar heel weinig bruikbaar gaan zijn.

Met 33 zou je toch wel de klappen van de internet-zweep aardig moeten kennen, maarja...
 
Hallo jongens en meiden,

Ik ben 33 jaar, vrouw en kom uit Den Haag. Wie heeft er zin om een keer met mij mee te rijden? Ik rijd op een Kawasaki z750 '09.

Graag alleen reageren als je tussen de 25 en 38 bent.

Lijkt wel een datingadvertentie, wat maakt het nou uit die leeftijd. Rijden houdt je juist jong..
Riekt naar leeftijdsdiscriminatie _O- :(O-)
 
Kieskeurig ook nog, mag je eigenlijk blij zijn dat je met een andere mee mag rijden....:?
 
Het is niet bedoeld als date. Het is bedoeld om mensen te vinden die rijden uit mijn eigen leeftijdscategorie. Niks persoonlijks.

Stuur maar een dm als je binnen die categorie valt en wilt rijden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan