zin om te rijden in haarlem en omstreken?

17 jun 2004
172
0
haarlem
Ga dit weekend mijn kneesliders kopen en wil graag met een paar kneedowners rijden zodat ze het mij kunnen voordoen? Iemand zin om te rijden als het weer goed is? Volgende week kan ik elke avond tot en met woensdag.

Ga dit weekend mijn kneesliders kopen en wil graag met een paar kneedowners rijden zodat ze het mij kunnen voordoen? Iemand zin om te rijden als het weer goed is? Volgende week kan ik elke avond tot en met woensdag.
Hoi en welkom op MF!

Er zijn al een aantal topics waarin besproken en afgesproken word om te gaan rijden in NH.
Kijk is in de volgende topics:
Noord Holland : Deel 6
Alkmaar - Rijden

Vooral in het Noord Holland topic word veel afgesproken bij de Akermaat (tussen beverwijk en heemskerk) waar al menig MF'er zijn knee-sliders ontmaagd heeft.

ok hardstikke bedankt is dat op die parkeerplaats bij die benzinepomp?

blij dat er nog vele kneedowners zijn en beginnende kneedowners zijn er gelukkig ook nog waaronder ikzelf

heb gezien dat het dus bij benzinestation is zal noord-holland deel 6 in de gaten houden. Voor het geval heb volgende week bike bij me dus als iemand zin heeft om mijn instructeur kneedowner te zijn iedereen is welkom.

heb gezien dat het dus bij benzinestation is zal noord-holland deel 6 in de gaten houden. Voor het geval heb volgende week bike bij me dus als iemand zin heeft om mijn instructeur kneedowner te zijn iedereen is welkom.
Als 't ook maar een beetje mooi weer is zijn ze d'r wel te vinden rond een uurtje of 7. Hou 't maar in de gaten! ;)

Terug
Bovenaan Onderaan