Zip 125cc 4takt sfera start slecht

Julius.b

Rookie
8 okt 2021
2
0
Hallo, ik heb sindskort een zip 125cc sfera. In het begin starte hij prima, maar een paar dagen geleden ging hij niet aan. Heb het de volgende dag nog eens geprobeerd en ging hij wel perfect aan hoefde niet eens te kicken. Maar vanochtend wilde ik hem aan starten om ermee naar school te gaan. En kon ik hem in eens niet aankrijgen maakt niet uit hoevaak ik kickte hij ging gewoon niet aan. De accu is nieuw en kan niet het probleem zijn. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
 
Een zip 125cc sfera? Dat bestaat niet. Je bedoelt een 125 sfera blok onder een zip? Zal wel omgebouwde zooi zijn dus zeker wat aan de hand. Zeker ook met brommerplaatje eronder.
Als dat zo is niet meer mee rijden.

Als je gepakt wordt en zien dat er een motorblok van een motorfiets onder je bromframe ligt krijg je de volgende boetes:
Rijden zonder rijbewijs.
Rijden zonder verzekering want brommer verzekering is geen motorverzekering.
Rijden zonder wegenbelasting te betalen, belasting ontduiking.
Wok.
Rollerbank boete.
Kans op rijbewijs verlies (brommerrijbewijs).
 
Hallo, ik heb sindskort een zip 125cc sfera. In het begin starte hij prima, maar een paar dagen geleden ging hij niet aan. Heb het de volgende dag nog eens geprobeerd en ging hij wel perfect aan hoefde niet eens te kicken. Maar vanochtend wilde ik hem aan starten om ermee naar school te gaan. En kon ik hem in eens niet aankrijgen maakt niet uit hoevaak ik kickte hij ging gewoon niet aan. De accu is nieuw en kan niet het probleem zijn. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Ook een nieuwe accu kan stuk, maar behalve, "hij doetut niet" geef je niet erg veel info man.
Zit er wel benzine in?
 
Terug
Bovenaan Onderaan