Zit hij nou goed zo of niet. Ik twijfel nog

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Check the photo. Zoals je kunt zien is hij nu bevestigd op het punt waar de zelfgemaakt creatieve rode pijl staat. Ik zelf zie meestal dat de beugel bevestigd wordt aan de achterkant(dichter bij het wiel)bij de witte pijl.
Weet iemand of het bij mij nou gewoon fout zit? Demper staat er wel netjes recht onder, en ik moet zeggen dat ik de beugel met geen mogelijkheid aan de andere kant kan bevestigen.
full

Ik denk dat 'ie zo goed is.

Vorig weekend kreeg ik van m'n dealer een SV mee met Superpole uitlaat waarvan de demper volgens mij wél aan de binnenkant van de beugel bevestigd moest worden. Dit was niet het geval en de demper zat er zo onder:

full

Schots & scheef dus.

Ik denk dat 'ie zo goed is.

Vorig weekend kreeg ik van m'n dealer een SV mee met Superpole uitlaat waarvan de demper volgens mij wél aan de binnenkant van de beugel bevestigd moest worden. Dit was niet het geval en de demper zat er zo onder:

(Afbeelding)

Schots & scheef dus.

Dat heeft niet zoveel te maken met de plaats waar de beugel vast zit maar hoe de het tussenstuk geplaatst is. Je kunt daar namelijk aardig mee spelen door die te verdraaien en dat heeft uiteraard weer resultaat in de hoek en hoogte die de demper zelf krijgt...

Terug
Bovenaan Onderaan