Zithouding v-rod 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gmgko

Rookie
7 mrt 2020
1
0
Jullie Nederlanders zijn allemaal lang maar ik zou m’n voeten wat meer naar achter willen hebben bij m’n v-rod. Heeft iemand ervaring met aanpassingen aan de voetsteunen ?
 
Als je je vraag al zo begint ben je echt een achterlijke gladiool.
 
Volgens mij was t de streetrod die mid controls had, op hetzelfde frame.
 
Als je je vraag al zo begint ben je echt een achterlijke gladiool.
Daar hoef je je toch niet zo over op te winden? De meeste Nederlanders zijn gewoon wat langer dan de rest. Als ik me steeds moest gaan opwinden omdat er weer iemand ‘kleine’ tegen me zegt dan zou ik aan m’n hele leven te kort tijd hebben om alle boosheid kwijt te raken.
En dat is best zonde van de tijd die je ook lachend kunt doorbrengen toch?
 
Daar hoef je je toch niet zo over op te winden? De meeste Nederlanders zijn gewoon wat langer dan de rest. Als ik me steeds moest gaan opwinden omdat er weer iemand ‘kleine’ tegen me zegt dan zou ik aan m’n hele leven te kort tijd hebben om alle boosheid kwijt te raken.
En dat is best zonde van de tijd die je ook lachend kunt doorbrengen toch?


KABOUTER !
 
Daar hoef je je toch niet zo over op te winden? De meeste Nederlanders zijn gewoon wat langer dan de rest. Als ik me steeds moest gaan opwinden omdat er weer iemand ‘kleine’ tegen me zegt dan zou ik aan m’n hele leven te kort tijd hebben om alle boosheid kwijt te raken.
En dat is best zonde van de tijd die je ook lachend kunt doorbrengen toch?

Het feit dat ik dit zeg betekent niet dat ik me opwind, daar is wel wat meer voor nodig.

Volgens mij is het gebruikelijk op dit forum dat je je eerst even fatsoenlijk voorstelt voordat je je vraag stelt.

Als je dat niet doet en je vraag zo achterlijk begint ben je dus wat mij betreft een droeftoeter.

That's it.

Ben wel benieuwd of ts terugkomt, ik heb zo'n vermoeden van niet.
 
🤨óóóhhhh

Het feit dat ik dit zeg betekent niet dat ik me opwind, daar is wel wat meer voor nodig.

Oké, dat leek namelijk een beetje zo.

Volgens mij is het gebruikelijk op dit forum dat je je eerst even fatsoenlijk voorstelt voordat je je vraag stelt.

Het is wenselijk dat ze dat doen maar of dat een gebruik is?

Als je dat niet doet en je vraag zo achterlijk begint ben je dus wat mij betreft een droeftoeter.

En hij rijd ook nog eens een Vrod, dat maakt het ook al niet echt beter.

That's it.

Ben wel benieuwd of @ts terugkomt, ik heb zo'n vermoeden van niet.

Willem denkt er ook het zijne van hoor maar...voordeel van de twijfel?
Zie de kleurtjes.
 
Het feit dat ik dit zeg betekent niet dat ik me opwind, daar is wel wat meer voor nodig.

Volgens mij is het gebruikelijk op dit forum dat je je eerst even fatsoenlijk voorstelt voordat je je vraag stelt.

Als je dat niet doet en je vraag zo achterlijk begint ben je dus wat mij betreft een droeftoeter.

That's it.

Ben wel benieuwd of ts terugkomt, ik heb zo'n vermoeden van niet.
@Dakkert

Is dat zo, is dat gebruikelijk ?
En als iemand dat niet doet, wellicht omdat diegene dat niet gewend is, moet die dan in de eerste reactie een achterlijke mongool genoemd worden ????

Als je vind dat je iemand op fatsoensnormen moet aanspreken, moet dat dan op die manier ?? Ik vind dat vele malen onfatsoenlijker dan hetgeen waar je hem op aanspreekt ! Je bent vaker aangesproken op je gebruik van schuttingtaal, kap daar nou 's mee !


Met behulp van wat anderen is dit topic aardig de nek omgedraaid trouwens.
Topicstarter, open vooral een nieuw topic, ik hoop dat M-F zich dan van een betere kant laat zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan