Zitmousse op zitje kleven, welke lijm?

Ivandb

Die hard MF'er
11 jun 2009
277
0
Westerlo
Ik heb een mousse, en ik heb een polyester zitje. Hoe kan je dit het beste lijmen ? Aangezien de lijm niet bijtend mag zijn ..
 
transparante contactlijm :Y :Y

iig geen ( bison) kit of id
Bison Kit ís contactlijm. Zelfs als transparante versie verkrijgbaar. Maar inderdaad lijkt contactlijm me een goede keuze.

Op de website van Bison hebben ze een "lijmadviseur" maar de termen mousse en polyester zijn niet zo heel direct te vinden - de polyester waar ze het daar over hebben is vooral het harde soort. Vraag anders bij de betere doe-het-zelver.
 
Bison Kit ís contactlijm. Zelfs als transparante versie verkrijgbaar. Maar inderdaad lijkt contactlijm me een goede keuze.

Op de website van Bison hebben ze een "lijmadviseur" maar de termen mousse en polyester zijn niet zo heel direct te vinden - de polyester waar ze het daar over hebben is vooral het harde soort. Vraag anders bij de betere doe-het-zelver.

Doel hiermee op montage kitten ed, die werken namelijk niet :N :N
 
Ben bij de schoenmaker contactlijm gaan halen, de lijm op het zitje smeren en op de mousse, nachtje laten drogen, verwarmen met de haardroger en kleven !
Een geluk dat het van de eerste keer goed was want die gaat er volgens mij nooit meer vanaf ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan