Zitpositie tintelingen in de armen.

Heb het eens gelezen waar ik last van heb = Als de pijnen steken, boren, duwen: Nr. 7 Magnesium phosphoricum
Eens gezocht wat er zoal te krijgen is en dan met name de reviews gelezen. de reviews zijn nou niet wat ik lezen wil.
Daar ik er al meer dan 30 jaar last van heb verschillende fysio heb gehad allemaal een andere diagnose alle een andere aanpak en niets heeft geholpen ook eens een spuit in de schouder wat ook niet hielp.
Op het ziekenhuis verschillende onderzoeken laten doen. Ook hier geen resultaat.
Ook al eens Guasha massage geprobeerd?
Had ook al jaren last van een stijve, pijnlijke nek en schouder, vooral links.
Dacht altijd aan een verkeerde houding op kantoor + stress.
Verdomd, na drie behandelingen was ik er vanaf.
Deze guasha massage is trouwens echt geen ontspannende kneed, wrijf, kreun massage zoals van TV, zeg maar…
 
Ook al eens Guasha massage geprobeerd?
Had ook al jaren last van een stijve, pijnlijke nek en schouder, vooral links.
Dacht altijd aan een verkeerde houding op kantoor + stress.
Verdomd, na drie behandelingen was ik er vanaf.
Deze guasha massage is trouwens echt geen ontspannende kneed, wrijf, kreun massage zoals van TV, zeg maar…
Heb even op YouTube gekeken wat gluasha massage inhoud.
Sorry maar hierin geloof ik helemaal niet in met een steentje oppervlakkig over de huid strelen of drukken.
Als het jou geholpen heeft is het toch ergens goed voor geweest maar niet voor mij.
 
Heb even op YouTube gekeken wat gluasha massage inhoud.
Sorry maar hierin geloof ik helemaal niet in met een steentje oppervlakkig over de huid strelen of drukken.
Als het jou geholpen heeft is het toch ergens goed voor geweest maar niet voor mij.
Je hebt blijkbaar de verkeerde filmpjes bekeken en daardoor een verkeerd beeld over deze vorm van massage gevormd.
Dat blijkt uit jouw samenvatting.
Dat is heel begrijpelijk en jammer voor jou.
Succes verder. :t
 
Heb het eens gelezen waar ik last van heb = Als de pijnen steken, boren, duwen: Nr. 7 Magnesium phosphoricum
Eens gezocht wat er zoal te krijgen is en dan met name de reviews gelezen. de reviews zijn nou niet wat ik lezen wil.
Daar ik er al meer dan 30 jaar last van heb verschillende fysio heb gehad allemaal een andere diagnose alle een andere aanpak en niets heeft geholpen ook eens een spuit in de schouder wat ook niet hielp.
Op het ziekenhuis verschillende onderzoeken laten doen. Ook hier geen resultaat.
Misschien heb je meer baat bij Dry Needling?
 
Dry Needling lijkt en klinkt enger dan dat het is. Net als bij acupunctuur merk je weinig van het naaldje zelf, maar dat naaldje stimuleert de spier een paar keer eventjes waarna de spierspanning daarna een stuk lager is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan