Zo chop je een motor..

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
2.jpg


gewoon een ouwe turkenopel er achterin rammen... |(
 
en doordouwen met een audi....

4.jpg


overigens heeft de bestuurster van de kawa "slechts" bekkenletsel...de rest boeit niemand wat uiteraard, een opel... :X
 
zo te lezen :


Een motorrijdster moest ter hoogte van hmp 5.6 afremmen voor een afslaande auto. Dit verliep goed ondanks dat de automobilist zeer laat richting aangaf. Een achterop komende auto zag dit gebeuren en anticipeerde goed hierop. Helaas was dit voor de auto die hierna volgde niet te zeggen en ramde zonder vaart te minderen in op de auto waarna deze de motor aanreed.

is de audi driver de hoofdschuldige...
 
zo te lezen :


Een motorrijdster moest ter hoogte van hmp 5.6 afremmen voor een afslaande auto. Dit verliep goed ondanks dat de automobilist zeer laat richting aangaf. Een achterop komende auto zag dit gebeuren en anticipeerde goed hierop. Helaas was dit voor de auto die hierna volgde niet te zeggen en ramde zonder vaart te minderen in op de auto waarna deze de motor aanreed.

is de audi driver de hoofdschuldige...

Tuurlijk, dacht je dat Opelrijders dit soort dingen veroozaken? Ha!

:X
 
Dit zijn erg gevaarlijke aanrijdinkjes. Als het allemaal ietsje te snel gaat, klap je met je rug bovenop dat stalen (rugge)breekijzer. Dan kan je jezelf een set van vier wielen laten aanmeten....

Het is niet bezwaarlijk dat ze die blikjes foolproof maken maken maar de fabrikanten houden geen rekening met alles wat die fools rammen.....

Daar kan mensenvlees bij betrokken zijn.
 
Kheb zelf ook zo'n vulcan 700 gehad, "die achterkante vaan betonne" (op zijn italiaans lezen). Cardan en dikke brug.

Kheb overigens nog niet veel turken in een vectra B gezien.
 
Volgens mij heeft de vriendin van Gijs de Herriechopper (mf-er) ook zo'n ongeluk gehad, zie zijn website! en dan bij Cindy's shadow
 
hmmm dus zo moet het eruit gezien hebben...

Heb een keer een dikke volvo achterop gehad -O- ze hebben mijn motor er met 3 man uit moeten trekken _O-

Daarna wel 2 maanden last van mijn rug gehad B|
BTW ik stopte voor rood licht
 
Inderdaad, Jaguar rijders zijn net zo erg.

We stonden in Eindhoven te wachten voor een rood verkeerslicht.
Ik stond achter een busje, schuin achter mij stond Cindy en daarachter een Jaguar.
op het moment dat het verkeerslicht op groen sprong reed het busje aan en ik ook, Cindy haar motor sloeg af toen ze aan wilde rijden. toen was het BOEM en stond er een Jaguar bovenop de achterkant van haar motor.
De Jaguar stond op de achterband, de motor helamaal vast onder de auto,(hebben we er met een lier van de sleepwagen onderuit moeten trekken)
Het rechter voorwiel van de Jag stond van de grond af, en de motor bleef ZONDER standaard rechtop staan.

Resultaat: Spatbord kapot, kentekenplaat kapot, kentekenplaathouder + steun kapot, ophanging aan zadel kapot, ophanging zadel aan frame kapot, knipperlichten achterlicht en uitlaat bekrast. wiellagers kapot.

Politie was vrij snel ter plaatse, en nadat de schade formulieren waren ingevuld en de Shadow was opgeladen door een schadeherstelbedrijf konden we onze weg naar huis vervolgen



 
Inderdaad, Jaguar rijders zijn net zo erg.

We stonden in Eindhoven te wachten voor een rood verkeerslicht.
Ik stond achter een busje, schuin achter mij stond Cindy en daarachter een Jaguar.
op het moment dat het verkeerslicht op groen sprong reed het busje aan en ik ook, Cindy haar motor sloeg af toen ze aan wilde rijden. toen was het BOEM en stond er een Jaguar bovenop de achterkant van haar motor.
De Jaguar stond op de achterband, de motor helamaal vast onder de auto,(hebben we er met een lier van de sleepwagen onderuit moeten trekken)
Het rechter voorwiel van de Jag stond van de grond af, en de motor bleef ZONDER standaard rechtop staan.

Resultaat: Spatbord kapot, kentekenplaat kapot, kentekenplaathouder + steun kapot, ophanging aan zadel kapot, ophanging zadel aan frame kapot, knipperlichten achterlicht en uitlaat bekrast. wiellagers kapot.

Politie was vrij snel ter plaatse, en nadat de schade formulieren waren ingevuld en de Shadow was opgeladen door een schadeherstelbedrijf konden we onze weg naar huis vervolgen

copy-paste van je website :+ LOL!
 
hij is gewoon gefixed naar de originele staat?

destijds wel,

Maar afgelopen weken, heb ik er andere knippers op gefabriekt en ook de kentekenplaat(+verlichting) naar de zijkant gebracht.
Klinkt heel simpel, maar om dit een beetje netjes te doen, was t toch best wat werk.
Omdat de originele houders voor de knipperlichten achter nogal lomp zijn, heb ik deze van t subframe afgeflext, en er nieuwe steuntjes voor gefrabriceert, en deze er weer aan gelast. verder blijft er een lelijk stuk subframe achterzitten als je de kentekenplaat daar weghaalt. sommigen laten de refelctoren dan zitten, maar dan heb je nog geen mooie kale acchterkant, dus heb ik t subframe daar gedeeltelijk weggehaalt, en er andere steunen weer voor aangelast.

Verder dus een kentekenplaat houder voor aan de zijkant gefabriekt van alu en rvs.
En voor de knipperlichtjes voor ook nieuwe steuntjes moetne maken, omdat de originele te lomp waren, en alles wat er in de handel was niet mooi genoeg was naar onze zin.

maar zal verder dit topic maar niet vervuilen met deze onzin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan