Zo dat ging snel- waarom nu?

Hanzzzz

MF veteraan
3 dec 2002
5.497
181
Soest
Rij ik vanmorgen de laatste bocht door met een slakkengang, tenminste gewoon niet harder als normaal. Zo van trallala, kloenk lig ik op de straat te dweilen!

Waarom!? nadat ik m'n motor met hulp had geparkeerd even terug gelopen. Was niks te zien de de bocht kwa olie. Was ook te warm om te vriezen.

Was ook nog de fiets van mijn vrouw. Mijne staat met stormschade bij de dealer gaat lekker zo.


PS: Iemand een rechter kuipdeel voor een TDM 2000/2001 rood/zwart over?
 
Sterkte met al het herstel, en weet je al wat meer of was het echt een black-out, of? :?
Nee, geen blackout.

Er lag verder op wel wat olie ik kan me alleen voorstellen dat er wel wat gelegen heeft maar dat dat weg gereden is voordat ik ging kijken.

Heb geen nieuwe banden, wel genoeg profiel wel de juiste bandspanning geen koude banden.

Gezien het feit dat het zo snel ging en ik niet aan het remmen was. (ik was de bocht al half door) moeten beide wielen zijn gaan glijden.
 
Wellicht heb je gister het WK veldrijden gekeken en heeft het nogal indruk gemaakt?

Serieus, het kan toch bijna niet anders dan troep op het wegdek zijn?
 
wat voor band had je er uberhaubt onder liggen? Niet dat dat er veel mee te maken heeft, denk ik... maar toch, misschien zit het toch in de band o.d.?
 
Ik ben onderuit gegaan op dat poreuze asfalt. Olie zakt er in weg, bij een hevige regenbui drijft de olie uit die porieën omhoog en maakt de boel spekglad. Je ziet de olie alleen tijdens de regenbui, daarna zakt het gewoon weer weg......
 
Terug
Bovenaan Onderaan