Zo , dit is mijn GSX! Is dat wat?

Of een bos titanium demper
112415













111977
 
Hé Ruig, is deze beauty wat? Ik dacht het wel... Komt ook uit de buurt van Apeldoorn. Stoer vrouwtje, stoere bike, stoer pakkie, leuk koppie..

full



Trouwens, excuses voor het ongevraagd plaatsen van deze foto....

:}
 
Leuk pijpje voor het oog maar is dat wel wat??? Doe mij maar een Akra of Yoshimura.

(Afbeelding)\



??????
herkent nog geen kwaliteit: beginneling.... :X O-)


two brothers is :} heeft zelfs eigen race team, dus die jongens weten heus wel waar ze mee bezig zijn, en wat geluid betreft: super, zo'n diepe bas toon die eindigt in een hoog jankend geluid hoor je nergens..


p.s. :^ idd barrel :+
 
herkent nog geen kwaliteit: beginneling.... :X O-)


two brothers is :} heeft zelfs eigen race team, dus die jongens weten heus wel waar ze mee bezig zijn, en wat geluid betreft: super, zo'n diepe bas toon die eindigt in een hoog jankend geluid hoor je nergens..


p.s. :^ idd barrel :+



Grote jongen!!! Low budget pijp... Maar goed, als je je niets verbeeld ben je ook niets. })
 
herkent nog geen kwaliteit: beginneling.... :X O-)


two brothers is :} heeft zelfs eigen race team, dus die jongens weten heus wel waar ze mee bezig zijn, en wat geluid betreft: super, zo'n diepe bas toon die eindigt in een hoog jankend geluid hoor je nergens..


p.s. :^ idd barrel :+


Ff serieus nu! Heb ik ooit serieus gemeld dat 2B troep is ofzo??? Ik dacht het niet! Je hoeft mij niet te vertellen dat die lui professioneel zijn. Jij weet denk ik even goed als ik dat de ene demper beter is dan de andere. Hierbij speelt het merk bike een belangrijke rol en wat doet zo'n demper met o.a. je tegendruk. Te weinig leidt vaak tot vermogensverlies en teveel leidt bijv. soms tot extra slijtage.
Maar goed... ff voor de duidelijkheid, ik zit er zelfs over te denken om een 2B aan te schaffen.

Maar hoe zit dat? Zijn ze in the army allemaal zo opgefokt??? Ik maar denken dat het aan mij lag maar goed ik was bij de Airforce.

De mzzls. :]
 
:} :} :} :} :} :} :} :} Super gave bike!!!! (het antwoord is dus ook, jaaaaa het is zeker wat! :9~ )
Ik ga naar je uitkijken onderweg....... wie als laatste toetert trakteert op koffie bij van Woudenberg :) :)


ennuh..... voor wat betreft het plaatsen van de foto..... zie "ikke is nieuw hier" :P
 
:} :} :} :} :} :} :} :} Super gave bike!!!! (het antwoord is dus ook, jaaaaa het is zeker wat! :9~ )
Ik ga naar je uitkijken onderweg....... wie als laatste toetert trakteert op koffie bij van Woudenberg :) :)


ennuh..... voor wat betreft het plaatsen van de foto..... zie "ikke is nieuw hier" :P

DEAL! Als het een beetje meezit gebeurt dat vanmiddag al, als jij/jullie ook nog ffies gaan biken vanmiddag.

Ik weet zeker dat je niet aan mijn aandacht ontglipt, in je stoere pakkie. :]
 
Dusssssss........ :X
Nou ja, een beetje extra reclame voor Yamaha is nooit weg natuurlijk ;) ;)
En je soes is echt een schitterende bike, dus...... uw zonden zijn u vergeven! O-)
Maaruh, ff over die verkiezing.......... waar zijn de beker en de champagne?? :+

En "d'r an met de lippe" (ben zo vrij geweest om te concluderen dat jullie bij elkaar horen) je aanbod komt helaas te laat......... linker schaamrand is ook al weg :] :]
Maar thanx voor het aanbod!!

See you (zal extra opletten als ik vanaf de A1 weer binnendoor via de woudweg rij!!)

Dit stukkie dus...
 

Nou die blauwe banden zijn leuk mee te showen maar ik koop ze nooit meer zonde van je geld.
slecht grip (drifen in bochten met gsxr600) |( |( ;(
heb 4000 km en de achter band was op heb maar gelijk de motor ingeruild voor gsxr740 anno 2004 :} :}
 
Km-stand was nog geen 12000! Alwel de nodige kilometers bij opgezet deze zomer.... Maar goed, dan had het geen GIXXER moeten worden. Iedere x geeft het weer een kick, de juiste bike voor mij. Je moet een beetje power, vooral bottom-power niet uit de weg gaan.
Een nieuwe R6, die inmiddels al aardig opgefokt is, kan deze fiets uit 2001 bij lange na niet bijhouden.
Ultieme circuitfiets van die tijd, dus...

Ik moet wel bekennen dat ik geen stoere actiefoto's met wheelies, e.d. heb. Zo goed ken ik die bike nog net niet en ik ben er te zuinig op om zo ff neer te klappen. Maar, ze komen vast en zeker.

Hier nog een aantal poser plaatjes.....

full



full
 
Dat ging niet goed, beetje jammer! Trouwens, nieuwe banden heb ik inmiddels... Reacties als, tijd voor een nieuw voorbandje.... hoeven dus niet. (BT-014's, bevallen trouwens goed!)

Een andere demper zit eraan te komen. FUN.

Mzzl.

;]


full


full


full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan