Zo , dit is mijn GSX! Is dat wat?

waarom zeg jij nou niets
mocht toch niemand an me komen?

* janice heeft geen soes meer





_______________
Geloof pas iets als het officieel is ontkend.


WIE VERKOOPT NOU ZIJN/HAAR SOEZ. ONMOGELIJK!!!! ;(


jah...heb dan ook met tranen in mijn ogen staan kijken hoe die werd opgehaald ;(
maar goed, kreeg door de extreme zithouding meer last van mijn gewrichten dan normaal dus moest ik wel wat..........

maar zit toch altijd nog naar een scheef oog te kijken naar motoren zoals deze :9~
 
jah...heb dan ook met tranen in mijn ogen staan kijken hoe die werd opgehaald ;(
maar goed, kreeg door de extreme zithouding meer last van mijn gewrichten dan normaal dus moest ik wel wat..........

maar zit toch altijd nog naar een scheef oog te kijken naar motoren zoals deze :9~

Dat is om het maar zacht uit te drukke l.llig voor je! Ik zou bijna zeggen:"Om de kick nog eens te beleven mag je de mijne wel een x lenen", maar ik ken je helaas verder niet. Misschien in de toekomst.

Doe rustig aan, vooral met je rug! Inderdaad, de zithouding is niet altijd geweldig. Ik ben namelijk 1.95m en dan zit je enigszins opgevouwen maar dat komt vooral door de hoog geplaatste voetsteunen. Misschien komen er voor jou betere tijden. Als je maar plezier probeert te houden....

Have fun, be careful.

;)
 
Dat is om het maar zacht uit te drukke l.llig voor je! Ik zou bijna zeggen:"Om de kick nog eens te beleven mag je de mijne wel een x lenen", maar ik ken je helaas verder niet. Misschien in de toekomst.

Doe rustig aan, vooral met je rug! Inderdaad, de zithouding is niet altijd geweldig. Ik ben namelijk 1.95m en dan zit je enigszins opgevouwen maar dat komt vooral door de hoog geplaatste voetsteunen. Misschien komen er voor jou betere tijden. Als je maar plezier probeert te houden....

Have fun, be careful.

;)

ik heb al weer een andere motor ;)
maar haal hem pas halverwege september op.
een CB600F iets totaal anders, maar hij "past"beter.
ben ook maar klein en heb korte armpjes en beentjes....best lastig om iets passends te vinden wat ook nog naar mijn zin is.

maar goed... ik blijf wel staan kwijlen op een afstandje naar die soesjes ;)
 
ik heb al weer een andere motor ;)
maar haal hem pas halverwege september op.
een CB600F iets totaal anders, maar hij "past"beter.
ben ook maar klein en heb korte armpjes en beentjes....best lastig om iets passends te vinden wat ook nog naar mijn zin is.

maar goed... ik blijf wel staan kwijlen op een afstandje naar die soesjes ;)


Hoi Janice!

Sorry dat ik geen reactie gaf maar ik kom de laatste tijd wat minder frequent hier beetje druk met mijn fiets om te bouwen naast een andere reden ;) . Ik geef persoonlijk niets om uiterlijk maar niettemin vind ik die soez prachtig en jij natuurlijk, zonder avances ;) . Maar voor mezelf ach als het rijdt en genoeg pk's heeft t.o.v. van het totale gewicht (incl mij) vind ik het best. Maar ja ik werd zo vaak aangehouden dat ik hem maar een beetje toonbaar aan het maken ben.. ;)

Hmm dit klonk wel erg serieus...niet mijn stijl.. ;)
 
Hoi Janice!

Sorry dat ik geen reactie gaf maar ik kom de laatste tijd wat minder frequent hier beetje druk met mijn fiets om te bouwen naast een andere reden ;) . Ik geef persoonlijk niets om uiterlijk maar niettemin vind ik die soez prachtig en jij natuurlijk, zonder avances ;) . Maar voor mezelf ach als het rijdt en genoeg pk's heeft t.o.v. van het totale gewicht (incl mij) vind ik het best. Maar ja ik werd zo vaak aangehouden dat ik hem maar een beetje toonbaar aan het maken ben.. ;)

Hmm dit klonk wel erg serieus...niet mijn stijl.. ;)

nee havik....zo ken ik je helemaal niet :?
gaat het wel goed met je? je bent aangehouden ofzo? wat is er nou precies gaande?
ben helemaal niet nieuwsgierig verder hoor :X
en idd als het maar rijd...maar toch blijven sommige motoren mijn aandacht trekken zoals deze en die nieuwe R1 :9~
 
nee havik....zo ken ik je helemaal niet :?
gaat het wel goed met je? je bent aangehouden ofzo? wat is er nou precies gaande?
ben helemaal niet nieuwsgierig verder hoor :X
en idd als het maar rijd...maar toch blijven sommige motoren mijn aandacht trekken zoals deze en die nieuwe R1 :9~

Weer een beetje erg late reactie van me maar goed, beter laat dan nooi. M'n vakantie is weer om en ik ben weer aan het werk, je weet wel hoe dat gaat. Druk, druk, druk... En enorm hot maar laten we niet klagen. Het is in ieder geval het ulieme motor-weer.
Wat ik me afvraag Janice...., niet om het één of ander maar kun jij die foto van je oude Soezie met jou erop niet een keer een tikkeltje groter plaatsen??? En trouwens... overstappen van zo'n stoere fiets naar een CBR-600F is wel een klein beetje schande. Met alle respect overigens voor je rugklachten om die Soez!

Ik ben errrrrrug benieuwd...

No Gixxer no glory! O-)
 
Haastige spoed is zelden goed.....

Even een kleine correctie op m'n vorige reactie:

* nooi = nooit;
* ulieme = ultieme;
* om die Soez = op die Soez.

Suzuki... too hot to handle.
 
Weer een beetje erg late reactie van me maar goed, beter laat dan nooi. M'n vakantie is weer om en ik ben weer aan het werk, je weet wel hoe dat gaat. Druk, druk, druk... En enorm hot maar laten we niet klagen. Het is in ieder geval het ulieme motor-weer.
Wat ik me afvraag Janice...., niet om het één of ander maar kun jij die foto van je oude Soezie met jou erop niet een keer een tikkeltje groter plaatsen??? En trouwens... overstappen van zo'n stoere fiets naar een CBR-600F is wel een klein beetje schande. Met alle respect overigens voor je rugklachten om die Soez!

Ik ben errrrrrug benieuwd...

No Gixxer no glory! O-)

deze :?

full


die is van januari dit jaar...tijdje terug dus ;)
schaam me diep...goed? :P
 
Zo dan..., dat is wel een erg vlotte reactie! Weet ik eindelijk dat je een bloedechte vrouw bent. Ik kreeg al vage reacties van een kameraad van me.
Kan ik nog je gezicht niet zien... Maar goed, we kunnen niet alles hebben. En waarom zul jij je schamen, nergens voor nodig hoor. Het feit ligt er gewoon en ik zit de boel maar een beetje op te ruien. Je lichaam gaat gewoon voor! Iedere keer gebroken je bike afkomen schiet ook niet op.

Ben jij toevallig dit jaar bij de motorraces in Varsseveld geweest???

Thanks. ;)
 
D'r an met de lippe. Wel weer een beetje jammer dat er dan Kawa-jochies zijn die uit afgunst alleen "barrel" kunnen zeggen. Dat je dat zegt van en Triumph ofzo, oké. Anti-biker! :X

Ik wou nog zeggen dat ik em wel aardig vond. Maar als je een Triumph een barrel noemt B|
Maargoed, kun je ook nix aan doen. gebrek aan opvoeding zal het zijn :+

Mooi ding wel hoor
 
Sorry hoor Rookie, dat jij nou toevallig een Triumph hebt... Zijn ook mooi hoor, niets van te zeggen. Maar ja, Engels fabrikaat. Nee hoor gein.
Een 595 Daytona, metallic geel, was ik eerder gek van. Super geluid.

Maare, veel plezier met die machine van je. Alleen nog een vraagje..., rookt ie zo...???

Mzzl
 
Sorry hoor Rookie, dat jij nou toevallig een Triumph hebt... Zijn ook mooi hoor, niets van te zeggen. Maar ja, Engels fabrikaat. Nee hoor gein.
Een 595 Daytona, metallic geel, was ik eerder gek van. Super geluid.

Maare, veel plezier met die machine van je. Alleen nog een vraagje..., rookt ie zo...???

Mzzl
Ja. Komt door alle olie die steeds uit het blok spuit over mijn uitlaat heen die lek is van alle bouten die er steeds tegenaan slaan onder het rijden. Rijden... als ie start tenminste :9

Nee hoor. prima motor. Nu al 12000 probleemloze kilometers mee gereden.

En Rookie is mijn nickname sinds Packman uitkwam ofzo.
 
Hé Ruig, ik zit me hier net af te vragen waar jij blijft. Ik heb MSN geinstalleerd maar jij moet je nog aanmelden. Ik ben al een tijdje online op Motor-Forum. Nog stees bout-weer! Beetje jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan