zo dus niet!

Mijn oom is agent, een aantal jaar terug is hij bij het OT gekomen, het observatie Team. Daarvoor heeft hij ongeveer 2 jaar lang een rijopleiding gehad met onopvallende wagen, waarmee hij de meest gekke dingen moest doen. Denk maar eens aan linksom rotondes, rode stoplichten enz. Hierbij mocht de verkeersveligheid niet in het gedrang komen, daar werd over gewaakt door een begeleider/opleider die meereed.

Hijzelf vond het natuurlijk geweldig, zou ik ook vinden. Gewoon legaal hard vliegen.

Voor de rest van de politie:
Soms kan het inderdaad noodzakelijk zijn dat ze zonder lichtsignalen en sirenes naar een overval/ongeval of wat dan ook moeten, de redenen kunnen hiervoor uiteenlopen. Er wordt ongetwijfeld ook misbruik gemaakt van de ontheffingen die ze hebben, maar dat is gewoonweg niet te voorkomen. Frustrerend is het natuurlijk wel. Voor een buitenstaander/burger zal het nooit te beoordelen zijn of het noodzakelijk was of niet, en als het niet noodzakelijk was heb je er toch geen zak over te zeggen....
 
We gaan linksaf... zonder knippers...
IMG_3692.jpg


Ownee... toch rechtdoor, handig die voorsorteervakken...
pliesifoei.jpg


Dit was op de laatste TT dag... De Nederlandse agent laat de Duitse agent ff zien dat die lijnen op de weg er alleen voor de sier zitten...
 
Ik denk dat jij ook maar wat graag zo'n pet zou dragen...... :X :X


Ja hoor ik wel en dan ga ik gelijk aan het schrijven :+ :+

De eerste die bij mij op de bon gaan - de fietsers zonder licht (denkende aan krantenbezorgers).
Dan ga ik op jacht naar die klote brommers :+
Dan op jacht naar ouwe zakken die niet kunnen rijden en automobilisten met grote BMW's enzo.
En als ik dan nog tijd heb zal ik kijken of ik ook nog een motortje op kan schrijven :+
 
Iemand is agent, een aantal jaar terug is hij bij het OT gekomen, het observatie Team. Daarvoor heeft hij ongeveer 2 jaar lang een rijopleiding gehad met onopvallende wagen, waarmee hij de meest gekke dingen moest doen. Denk maar eens aan linksom rotondes, rode stoplichten enz. Hierbij mocht de verkeersveligheid niet in het gedrang komen, daar werd over gewaakt door een begeleider/opleider die meereed.

Hijzelf vond het natuurlijk geweldig, zou ik ook vinden. Gewoon legaal hard vliegen.

Voor de rest van de politie:
Soms kan het inderdaad noodzakelijk zijn dat ze zonder lichtsignalen en sirenes naar een overval/ongeval of wat dan ook moeten, de redenen kunnen hiervoor uiteenlopen. Er wordt ongetwijfeld ook misbruik gemaakt van de ontheffingen die ze hebben, maar dat is gewoonweg niet te voorkomen. Frustrerend is het natuurlijk wel. Voor een buitenstaander/burger zal het nooit te beoordelen zijn of het noodzakelijk was of niet, en als het niet noodzakelijk was heb je er toch geen zak over te zeggen....

Mocht dat zo zijn, haal dit dan ff weg, OT'ers zijn erg gesteld op hun privacy en kunnen het niet altijd waarderen als ze op deze manier misschien via jou te herleiden/herkennen zijn.

Vraag iig ff of hij hier problemen mee heeft... Maar haal het voor de zekerheid maar gewoon weg...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan