Zo goed als nieuwe pirelli superbike pro slicks

raf rider

Die hard MF'er
15 mrt 2006
380
3
halsteren
3 sessies mee gereden. Verkoop de set omdat ik niet echt vertrouwen had in de banden wat waarschijnlijk tussen mijn oren zit. Maat 190 achter 120 voor. Gewoon 17 inch. Vraagprijs 100 euro voor de set.
 
3 sessies mee gereden. Verkoop de set omdat ik niet echt vertrouwen had in de banden wat waarschijnlijk tussen mijn oren zit. Maat 190 achter 120 voor. Gewoon 17 inch. Vraagprijs 100 euro voor de set.

Hoi, mailtje verstuurd.
Mocht ik een foutje hebben gemaakt in het mailadres en dat de mail niet is aangekomen mail dan even terug naar het mailadres wat in mijn profiel staat.

Gr Henk
 
3 sessies mee gereden. Verkoop de set omdat ik niet echt vertrouwen had in de banden wat waarschijnlijk tussen mijn oren zit. Maat 190 achter 120 voor. Gewoon 17 inch. Vraagprijs 100 euro voor de set.

had ik eerst ook niet nadat ik na 2 rondjes op me bek ging tijdens het insturen :? waarschijnlijk waren ze nog koud. daarna nog circuitdag gedaan, 1,5 rondje rustig aan gedaan, daarna kun je knallen :Y
 
met spanning op 1.8 - 1.9 in de warmers en 1 rondje "rustig" aan beginnen kun je behoorlijk doorrijden met deze banden.. rij er 2:03 mee op CPZ iig. Ben nu wel overgestapt omdat ze dan wat glijgevoelig worden maar tot 2:05 kun je er makkelijk mee rijden :Y
 
Ja ik rij ook rond de 2:00 heb met deze band niet harder gekunt als 2.02. Vond t echt helemaal niks. En ik rij ook met bandenwarmers. Naja ik bedoel verwarm mijn banden hiermee hey. Anders heb je nog minder grip. O-)
 
Heb je de banden nog :P ? Zou je ze ook kunnen opsturen?? Kunnen we t verder via Nielsvelde aapestaartje hotmail regelen?
 
met spanning op 1.8 - 1.9 in de warmers en 1 rondje "rustig" aan beginnen kun je behoorlijk doorrijden met deze banden.. rij er 2:03 mee op CPZ iig. Ben nu wel overgestapt omdat ze dan wat glijgevoelig worden maar tot 2:05 kun je er makkelijk mee rijden :Y

Sommige marshalls rijden er gewoon 1.57 laag mee :Y
 
Rossi zou er ook 1.57 mee kunnen rijden :Y , geef hem wel een deftige band knaalt hij wel een stuk harder mee :Y
met deze band kom je op een bepaalde tijd en dan niet lager, maar ze gaan verschikkelijk lang mee.
heb ook maar 2 dagen hiermee gereden en kwam niet aan mijn tijden van vorige jaar, terug de SC2 ondergestoken en ging gelijk 1 seconde beter dan die tijd *O*
 
Laatst bewerkt:
Rossi zou er ook 1.57 mee kunnen rijden :Y , geef hem wel een deftige band knaalt hij wel een stuk harder mee :Y
met deze band kom je op een bepaalde tijd en dan niet lager, maar ze gaan verschikkelijk lang mee.
heb ook maar 2 dagen hiermee gereden en kwam niet aan mijn tijden van vorige jaar, terug de SC2 ondergestoken en ging gelijk 1 seconde beter dan die tijd *O*

Gefeliciteerd met je seconde winst!


Rossi vergelijken met een gemiddelde marshall :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan