Zo hard mogelijk eindeloos rondjes rijden

Ja... Het is klote...

Ik hoop niet voor de klaverblad rijders dat er echt veel controle gaat komen...Op ons megaklaverblad hebben we ook wel es last gehad van de politie, maar dat kwam meer omdat er wheely's getrokken werden..En dat ze dan komen klagen, oke.... Maar volgens mij mag je in de bocht nog steeds 120 rijden, dus kan het geen probleem zijn, je rijdt immers niet te hard, want als je 120 rijdt over het klaverblad ben je wel heel erg heftig bezig..
 
Het is echt weer zo'n heel duidelijk vooroordeel stuk! Als een motorrijder hard door een bocht gaat is het een "levensgevaarlijke gek" MAAAAARRR door wie wordt dat gezegd?! Juist, door koekblikkers die GEEN ervaring hebben met motorrijden! :(

Waarom heeft een motor banden met een volledig loopvlak? Zodat je normaal en met hogere snelheden plat door de bocht kan!!! Zolang je de snelheidslimiet niet overtreed, geen kamikaze acties uithaald die andere weggebruikers in gevaar brengen en je fiets lekker onder controle houd is er toch helemaal geen probleem!?! :X
Waarom zitten er kneesliders op pakken?! Echt niet te geloven wat een gelul!!
Ik heb net m'n A stempel en zo gauw ik een motor heb aangeschaft (en het weer het weer toelaat) wil ik op het klaverblad lekker rondjes toeren om de bochten beter onder de knie ( }) ) te krijgen! Maar als er dan zo'n overactieve ambtenaar staat die je om het minste of geringste al aan de kant zet is de lol er snel af!

Het is al een keer eerder gezegd hier volgens mij maar stel het A rijbewijs (of een verkorte cursus daarvan) verplicht voor ALLE bestuurders in Nederland!! Zo krijgen wij het respect wat we verdienen (o.a. in de file) en is het begrip een stuk groter!!

Lijkt me ook een prima plan om i.s.m. met de MAG die rondtocht over het klaverblad te houden, laat heel Nederland maar zien dat motorrijders geen bedreiging zijn maar DE oplossing!!! :]
 
nee, alsjeblieft niet zoveel motorrijders... dan krijgen we zeker een APK, hogere houderschaps belasting, millieuheffing op van alles en nog wat, verbod op niet-originele uitlaten enz enz...

en ja, ik ken maar 1 nadeel van motorrijden... dat is dat dat (*&($#$ verkeerslicht niet op groen gaat voor mij, tenzij der een blik achter me gaat staan.
 
Toevallig heb ik in mijn kennisenkring 1 ex-motoragent, en iemand die op 2 wielen voor de marechausee werkt, en die reageren ongeveer net zoals die gasten uit de link hierboven. Meetsal zijn het die koekblikagentjes die lopen te zeiken.
 
Mijn broer (Sonic) is van de zomer ook aan de kant gezet door een KLPD undercover auto. Ze zouden de officier van justitie laten beslissen want het was een overtreding van artikel 5 (gevaarlijk weggedrag). Ze kunnen je niet klokken en op hoevelaken is de max snelheid 100 km/u zolang je zorgt dat je motor en papieren in orde zijn kunnen ze je volgens mij écht niks maken.

Het is niet voor niks dat mijn broer er nooit meer wat van gehoord heeft. De officier heeft de beelden bekeken en niks kunnen vinden. Hadden ze hem wel uitgedeeld dan had ie hem voor laten komen. Er is nog nooit een rechter die beslist heeft of wat we doen op een klaverblad strafbaar is. Dus zorg voor jurisprudentie! Als er 1 rechter is die beslist dat klaverblad rijden geen overtreding is kan oom agent wel inpakken.

Ik ga in iedergeval komend jaar weer lekker plezier maken op het klaverblad! :9
 
Mijn broer (Sonic) is van de zomer ook aan de kant gezet door een KLPD undercover auto. Ze zouden de officier van justitie laten beslissen want het was een overtreding van artikel 5 (gevaarlijk weggedrag). Ze kunnen je niet klokken en op hoevelaken is de max snelheid 100 km/u zolang je zorgt dat je motor en papieren in orde zijn kunnen ze je volgens mij écht niks maken.

Het is niet voor niks dat mijn broer er nooit meer wat van gehoord heeft. De officier heeft de beelden bekeken en niks kunnen vinden. Hadden ze hem wel uitgedeeld dan had ie hem voor laten komen. Er is nog nooit een rechter die beslist heeft of wat we doen op een klaverblad strafbaar is. Dus zorg voor jurisprudentie! Als er 1 rechter is die beslist dat klaverblad rijden geen overtreding is kan oom agent wel inpakken.

Ik ga in iedergeval komend jaar weer lekker plezier maken op het klaverblad! :9


door wat voor auto???
die van mij is niettig verklaart heb gebeld en er werden verder geen stappen ondernomen
(gebrek aan bewijs)
 
Als we nu eens van de zomer met een heeeeleboel motoren op bijvoorbeeld de drukste vakantiedag tegelijk rondjes gaan rijden,met een gangetje van 50km/h(want we moeten toch veilig rijden?)zal er dan niet een enorme file ontstaan,vanwege het feit dat automobilisten dan om en om in moeten voegen op het klaverblad??
Een soort van stilprotest tegen die vreselijke onzin die maar elke keer uit gekraamd wordt???? :(
Lijkt mij een prima idee een toertocht van een dag op hoevelaken , het wordt eens tijd dat Spee van zijn funktie wordt ontheven , enals daar hoevelaken voor plat moet , het zij zo. Laat de politiek dan maar zijn verandwoordelijkheid nemen!!
Hou me op de hoogte , ik krijg hier uit NH zeker wel een 50 motoren mee !! een goede datum lijkt mij begin van de bouwvak vakantie !! ha ha ha :+ :+ :+ :+
 
Lijkt mij een prima idee een toertocht van een dag op hoevelaken , het wordt eens tijd dat Spee van zijn funktie wordt ontheven , enals daar hoevelaken voor plat moet , het zij zo. Laat de politiek dan maar zijn verandwoordelijkheid nemen!!
Hou me op de hoogte , ik krijg hier uit NH zeker wel een 50 motoren mee !! een goede datum lijkt mij begin van de bouwvak vakantie !! ha ha ha :+ :+ :+ :+

Zomervakanties 2004:

bo = basisonderwijs
vo = voortgezet onderwijs

regio noord - bo - 10 juli tm 22 augustus
regio noord - vo - 10 juli tm 29 augustus
regio midden - bo - 3 juli tm 15 augustus
regio midden - vo - 3 juli tm 22 augustus
regio zuid - bo - 24 juli tm 5 september
regio zuid - vo - 17 juli tm 5 september

Regio zuid is niet ter zake doende. Mensen reizen immers veelal naar't zuie.

Dus....wordt de 3de en/of de 10de juli dagje Hoevelaken met 30km/h met z'n velen?

8-) 8-) Ducdude.
 
Lijkt mij een prima idee een toertocht van een dag op hoevelaken , het wordt eens tijd dat Spee van zijn funktie wordt ontheven , enals daar hoevelaken voor plat moet , het zij zo. Laat de politiek dan maar zijn verandwoordelijkheid nemen!!
Hou me op de hoogte , ik krijg hier uit NH zeker wel een 50 motoren mee !! een goede datum lijkt mij begin van de bouwvak vakantie !! ha ha ha :+ :+ :+ :+

jah. vind ik ook een goed plan. laten we heel langzaam rondjes over dat klaverblad gaan rijden.

nadeeltje. we komen niet al te positief in het nieuws dan.
 
Over 1 of 2 jaar zullen ze dan wel de maximum snelheid _binnen_ klaverbladen aanpassen naar 60 km/u ipv de adviessnelheid 60 km/u
 
Positief komen we toch al niet in het nieuws,of we nu hard of rustig over een klaverblaadje rijden.

Dit is dus wat je gaat krijgen. Mensen gaan denken: Wat we ook doen, we doen het toch niet goed volgens justitie, dus FUCK THE WORLD! en gaan met die banaan (of in dit geval motor).
We mogen geen dijkjes meer rijden, we mogen niet meer sportief over 80km wegen, we mogen straks geen klaverblad meer rijden, wat mogen we nog wel?
Helaas verandert Nederland langzaam van een democratie in een dictatuur, waarin een man zijn EIGEN wil en denkbeelden aan de rest op kan leggen.
Ik denk dat dat heil Spee! nog niet zo ver van de waarheid is, als het aan de heer Spee zelf ligt. Jammer. ;(


Zo, dat moest er even uit :P
 
Gaan met die banaan (motor) :? :? :?

Dat deed ik al vanaf dag 1.
Enne,f#ck the world,dat is toch een gaatje in de grond en je plasser er in??

:+

Maar waarom niet,een protestdag?We kunnen toch niet alles over onze kant laten gaan?Radio en tv vertellen dat er dan en dan "races" gehouden worden,event.met een E-mailtje naar Spee,sbs6,enzo.. en dan rustig gaan rijden.
nu alleen nog de woordvoerder
 
Op maandag 29 december 2003 16:42 schreef SPECIAL NEEDS het volgende:

nu alleen nog de woordvoerder

Daar weet ik wel iemand voor: Maximum :P Die rijdt toch altijd netjes volgens de regels :+
 
waarom vragen we de ghostrider niet om rondjes te komen rijden , binden we koos achterop -- lol
Maar als jullie serieus zijn over langzaam rondjes rijden doe ik mee , ik zie wel wanneer :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan