Zo jong en dan motor FREAK

Ik was vroeger al helemaal gek van motoren, op de vakantie zat ik er altijd al naar te kijken. Toen kwam het brommertijdperk (16jr) eraan en ben ik twee fanatiek geweest met brommers tot ongeveer halverwege mn 17e, toen alleen nog rijden en af en toe es sleutelen (doorvoor brommers in/uit elkaar sleutelen, verkopen, en nog mééér sleutelen).
Vanaf mn halverwege 17e tot nu (18jr) steeds meer motorgek, me er zelf goed in verdiept. Enne mn keuze gemaakt (niet definitief) om een gs 500 E met kuip als 1e motor te kopen.

Enneh ja een kind moet nog komen, schijnt dat je daar een vriendin voor nodig hebt :+ en 9 maanden levertijd

cya
smitjr
 
Ducati was ie altijd al gek van.
Dat hebben heel veel kinderen, wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat 't geluid van een Ducati ze herinnert aan hun eerste rammelaar.
Hiermee hebben de kinderen een sterke emotionele band. ;) O-)
[me]ik ga alvast rennen....[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb d'r twee; een jongen van 12 en een meisje van 15. Allebei niet van de machine af te _slaan_ als je ze de kans geeft. Gelukkig mogen ze beide lekker mee achterop; uitteraard allebei in een volledig pak. Net als ik en mijn vriendin.
 
Tsjah ik ben er ook héél jong mee begonnen hoor :)
Hierbij het bewijs :P
En als je goed kijkt zie je mijn favo merk er al van toen opstaan ;)

full
 
Volgens mij zit het zeker in de genen. Bij mij begon het vroeger ook al toen mijn vader begon met motorrijden. Nu rijdt bij ons bijna de hele familie motor. *D
Mijn vader op een kawa zx9r, mijn zus op een kawa zx6r en ik op een suzuki gsxr 600. nu nog wachten op me broertje die nu nog op een schakelbrommer rijdt. maar als die 18 is hebben we allemaal een motor :]
 
ik heb 2 dochters en 1 schoonzoon de schoonzoon is aan het lessen eind juni mag hij voor de eerste keer afrijden dochter 1 is fanatiek aan het sparen die gaat in november haar eerste les nemen dochter 2 gaat graag mee met ons maar rijdt liever op haar 1pk (pony)...
 
ik heb 2 meiden van 4 en 5 jaar. Ze zijn heel erg motorgek (net als hun vader)en ze willen nu al mee achterop. Als ik hun uitleg dat dat nog niet kan worden ze heel verdrietig en toch vragen ze het iedere keer weer *D

Ga eens kijken voor een zijspan, kunnen die meiden lekker samen in 't bakkie. :) :) :]
 
ben er zelf altijd gek van geweest,allen op mijn 15e flipte ik helemaal door,dus toen ik net 17 was de motor gekocht.
 
Wij hebben samen 7 Kinderen (2de huwelijk)
warvan 5 Motor rijden, een rijd Zijspan omdat hij een Dochter van 11 heeft!
1 Gl 1000 met EML.
2 Kawa Z650
3 Kawa Z 1300
4 Suzuki GS 1100 G
5 Suzuki GS 500 E.

Eeentje ziet een Motor niet zitten( moet es met mijn Vrouw praten)
De jongste moet nog 3,5 Jaar wachten.
 
Kijk dat noem ik die virus op een positieve manier verspreiden binnen een gezin... wahahahahaha


:9
 
heb mijn neefje het woord koekblik(auto) ff afgeleed.

Alleen nu is i nog bang voor het motor geluid.
Hij zegt al wel als er een motor voorbij vliegt bij zijn huis o motor.


btw hij is net 2
 
Spoed cursus HERopvoeden over GOEDE woordjes( motor ) en SLECHTE woordjes ( auto ) :} })
 
Mijn oudste dochter wil voor haar derde verjaardag een stukje rijden op papa's motor, met haar zusje van 10 maanden achterop in de maxicosy.
Zoiets dus:
full


(piccie was al eerder te zien op MF. Erg shockerend voor Orpheus :9 )
 
Ons ventje van 22 maanden is helemaal gek van naanaahs (=motorfietsen, hij praat nog niet zo duidelijk). Ook mijn hejm wil hij altijd op en laatst kwam hij die zelfs brengen toen hij zag dat ik mijn motorpak aan stond te doen. Naast Teletubbies tijdschriften mag hij graag door een motortijdschrift bladeren (en dan bij iedere foto 'naanaah!' roepen en omkijken of iedereen wel mee kijkt). Hij heeft afgelopen week voor het eerst een stukje achterop meegereden (3 meter stapvoets en mama hield hem vast, maar hij vond het geweldig). Nu alleen nog even leren dat scooters, brommers en snorfietsen de aanduiding naanaah niet verdienen en het komt helemaal goed met hem ;)

evanopmotor.jpg


groeten Tom
 
AAAAAAAAAHHHHHHHHH en moet je zien wat een heerlijk stoer menneke :}

ja Marinka kijk ALLEEN naar motoren.. en binnenkort krijgt ze vanwege traumatische ervaringen haast 4 jaar terug binnenkort een rondleiding op politie buro...
EERSTE wat ze vroeg was..MAG IK DAN OOK OP ALLE MOTOREN????? want die zijn t gaaaaaaaaaafste :}


En dat word geregeld en ach al rijden ze BMW.. }) ... t zijn motoren he vooral met alle toeters en bellen eraan voor har een genot en feest om erop te gaan zitten :9~
 
Mijn zoontje is knettergek van motoren..als we in de auto 1 passeren gaat ie kompleet uit de bol..wil dan ook voor zijn 4 de verjaardag een quad of een crosser })

Kijk maar...met dank aan woefiemotard :}

full
 
mijn dochter van 14 (hoeft nog maar 4jaar te wachten)
is nog erger dan ons besmet van het motorvirus
zou het liefste zelf gaan racen maar dat kost veel geld
als wij de motoren buiten zetten dan is ze als eerste klaar om
te gaan
en sla geen ONK wedstrijd over want dan is ze de hele week niet
om te genieten.
de andere van 16 is iets minder kijk wel naar de GP maar achterop
vind ze maar niets
maar dat komt vanzelf em wordt al wat minder.
duuuuus motorvirus zit in het bloed en is besmettelijk
 
Mijn dochtertje vondt het eerst maar niks, als ik de motor start dan was het gillen en krijssen!

Maar nu begint ze eraan te wennen,
Ze is pas 2, en we wassen al samen de motor (foto's volgen)

Als ze een motor ziet dan zegt ze : NNnnnnjjjjooeeeemmmmm!!! (in ieder geval een racegeluid voor diegene die er niks van kunnen maken)

In ieder geval
Ik zorg wel dat ze motorfreak word.
 
Terug
Bovenaan Onderaan