Zo maak je je Harley vast

Ik mis de foto van de dame in kwestie. Is deze blondine ook op foto beschikbaar?

De verzekering zal het prima vinden. Dacht dat alleen tussen bepaalde tijdstippen de motor moest vastzitten aan een aard- en nagelvast voorwerp.
 
Niet rijden zo?

Toen ik nog niet op mijn brommer mocht rijden en mijn ma er een slot om gedaan had, (alleen in het wiel, nergens aan vast.) heb ik het slot met tywraps in het wiel gehangen; reed prima :P

Kan hier net zo goed :Y
Als dat slot alleen door de spaken zit.. mischien, maar zoals hier, dan rijd je dus telkens over je ketting heen. Dus ik geloof er geen donder van ;)
 
Had het dan rond twee van die hekken gedaan die daarachter staan, dan wordt het tenminste ietsje lastiger om hem makkelijk mee te nemen.

Dat zijn dranghekken, en als de gouden koets voorbij is, haalt de gemeente ze weer op.
En diverse gemeentes kennende kan het ze niet zoveel schelen of er toevallig een
brommer aan vast zit of niet. :+
 
Twee woorden: ongelooflijk :X


:^ Ik snap ook niet dat die blinde muts de moeite heeft genomen een slot aan die Harley te hangen. Wie wil dat ding nou jatten :?

En degene die voor het slot gaat, laat hem vast liggen vanwege het oude roest wat er aan zit _O- _O- _O- :+ :P
 
Ik snap jullie probleem niet ???
Wat is er nou mis mee er is geen dief die een harley zou willen stelen.
 
:')

Trouwens: CB heeft geen slotenverplichting, dus die vinden het niet erg...

CB = ?



Ik mis de foto van de dame in kwestie. Is deze blondine ook op foto beschikbaar?

De "dame" kon net zo goed een bouwvakker zijn :X



Dat zijn dranghekken, en als de gouden koets voorbij is, haalt de gemeente ze weer op.
En diverse gemeentes kennende kan het ze niet zoveel schelen of er toevallig een
brommer aan vast zit of niet. :+

Dranghekken waren van mij :) En ik had ze wel laten staan als de moto er nog aan vast hing.
Maar achter deze motor stond er een lantaarnpaal waar de motor ook aan vast kon en een paar reclameborden waar ook palen onder zaten. Ook had ze haar motor aan de twee motoren van haar vrienden kunnen vastmaken. Al hadden die twee Harleys helemaal geen slot _O-
 
wat een gezeur over dat rammelding..

zien jullie niet dat die ketting loodzwaar is... die til je niet één twee drie over dat paaltje heen hoor.. B|
 
Toch zou ik maar oppassen als je dat ding wil stelen.

Kijk maar eens heel goed naar de foto?
In de remslang bij het voorspatbord zit een nog een stil-alarm, kan even niet op z`n naam komen.
Het is een zeer waakzaam exemplaar dat iedere trilling van de motor waar kan nemen.
Heeft hij het idee dat jij die motor wil gaan stelen dan laat hij die remslang los en zet hij z`n tanden in je been of arm. :Y

Helaas leg je kort daarna het loodje, vandaar dat er zo weinig harley-dieven zijn.

U is gewaarschuwd. :W
 
tja het is misschien een hele blonde actie van de bestuurder maar in feite maakt het toch niet uit of hij nou aan een paal zit of niet?? rijden kan je er toch niet mee en als je m wilt hebben moet je in beide gevallen de ketting doorknippen

maar het staat natuurlijk wel dom!

Bij motordiefstal gaat het meestal om inladen in een busje. Ze gaan echt geen moeite doen om het slot ter plekke los te maken.
Nou moet je wel ff flink beuren om zo'n harley in een busje te laden, maar toch is het altijd verstandiger om het aan een paal te leggen, (die hoog genoeg is)
 
Terug
Bovenaan Onderaan