zo rij je nog eens wat anders

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Pfffff, blijkt dat je weer met mensen moet werken..... Ik heb de TL weggebracht voor een alarm inbouw. Krijg ik een ZR 7 mee van Kawafski. Rijdt best grappig zo'n ik ben niet vooruit te branden 750 cc tje. Erg relaxte zit positie en zeer goede spiegels. Ik had niet eens de aandrag om hard te rijden. :) Maar spannend.... eh.. Nee.

Wordt ik gebeld op de zaak, hebben die eikels me de verkeerde motor mee gegeven. Deze is vanaf vanmiddag verhuurd....... Kan ik ik de pauze van Rotterdam naar Zoetermeer tuffen en de motor omruilen voor de Suzuki V-Strom. Ik heb gelijk maar vrij genomen.... kan ik ff de V-Strom uit proberen.

Zo maak je van de nood een deugt, help je de motorzaak. Zij helpen jou met korting en ik heb weer op wat andere fietsen kunnen rijden.
 
Binnekort the Saint dus op een all road??? :? :?

Schijnt wel makkelijk te weelien (met koppeling)
Maar die gasten uit die magazines kunnen dat met alles...
Heb al ooit een foto gezien van iemand die een goldwing op zijn achterwiel kreeg :}
 
Toevallig. Ik heb gisteren mijn Mille voor de 1000-beurt weggebracht. De dealer moest even kijken wat ik mee kon nemen. Het werd of een ZZR, een 600 denk ik, of een Aprilia Caponord. Ik heb de Caponord meegekregen. Deze heeft hetzelfde blok als de Mille maar dan met slechts 98pk.
Het rijdt relaxed en toch gaat ie over de 200. Sturen is een verhaal apart als je een supersport gewend bent. Het ding kan werkelijk heel erg plat. Bewijs ervan zijn de fors afgesleten slijtboutjes aan de voetsteunen. Er zit alleen een hele lelijke topkoffer "type beauty-case" achterop. Het geluid valt ook tegen trouwens (loopt ie? Ja, hij loopt al")

Wat de V-Strom betreft. Lees de test maar eens op motormaniacs.nl
Ik schrok er een beetje van.

Wat de wheely betreft op die Goldwing: bij mijn dealer hangt een poster van de Goldwing: met twee man erop, het voorwiel 2 meter de lucht in, de uitlaten aan de grond en een breedgrijnzende passagier. Die foto is zo super! :}
 
Deze?
heavy%20wheelie.jpg

of wat dacht je van deze.
goldwing.jpg
 
Whehe the saint..zo blijft het natuurlijk wel leuk..beetje op allerlei motoren crossen

[me]Capoeirist hoopt binnenkort te gaan proefrijden..(lange leve de verschillende motoren whehe)[/me]
 
Wat de wheely betreft op die Goldwing: bij mijn dealer hangt een poster van de Goldwing: met twee man erop, het voorwiel 2 meter de lucht in, de uitlaten aan de grond en een breedgrijnzende passagier. Die foto is zo super! :}

Ik wacht op de eerste stoppie-foto met zo'n ding })
 
zal lang wachten worden, denk je ook niet ;)

Het probleem is dat degenen die op deze apparaten rijden meestal niet zo makkelijk op te naaien zijn tot het proberen van dergelijke experimenten.
'k bedoel, proberen is toch het minste wat je kunt doen, niet? ;)
 
Neuh, balhoofdhoek is te groot. Dat ding krijg je met de beste wil van de wereld niet op zijn voorwiel.
 
Okok, laat ik eens wat positiefs over de goldwing/goldwingrijders melden.
Vorige week in een mooi rondje limburg sta ik bij een voorrangsweg te wachten en komt er een goldwing aan die af wil slaan.

Die kerel was zo oud dat ie waarschijnlijk niet zonder stok oid meer kon lopen, achterop zijn vrouw en met een dikke grijns terwijl hij op 5mm na alles aan de grond rijdt zwaait hij naar me midden in de bocht... :} :} 8-)
 
Okok, laat ik eens wat positiefs over de goldwing/goldwingrijders melden.
Vorige week in een mooi rondje limburg sta ik bij een voorrangsweg te wachten en komt er een goldwing aan die af wil slaan.

Die kerel was zo oud dat ie waarschijnlijk niet zonder stok oid meer kon lopen, achterop zijn vrouw en met een dikke grijns terwijl hij op 5mm na alles aan de grond rijdt zwaait hij naar me midden in de bocht... :} :} 8-)

Ja en met zijn rechterhand zeker ???(cruise control)
 
Nou, dan moet je blij zijn als je op een V-storm mag rijden |( :r
Ik had liever die kawa de hele dag gehad :)
De heren onderschatten de fun-factor van de all-roads.
Het loopt geen 280 maar je kan er erg plat mee, hebt vermogen onderin en het stuurt verschrikkelijk makkelijk.
Was het belangrijkste aan motorrijden niet de fun?
trouwens, wheelies en stoppies zijn ook geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan