Zoals beloofd....filmpjes!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
EINDELIJK heb ik mijn Miro kaart binnen...

Ik snap nog weinig van het ding, maar dit heb ik al gemaakt...

Een wheelie, een Een kneedown en nog een Een kneedown.

DivX, en nog geen geluid, want ik heb nog niet het goede verloopstekkertje.

Simpele filmpjes, binnenkort gaver spul hoop ik....

[update]
Link eerste kneedown (linker knie) aangepast!! Sorry!
_________________
Mijn motor doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-07-06 19:42 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-07-07 11:09 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-07-07 11:09 ]
 
Gave filmpjes! Zeer mooie kwaliteit en die kneedown staat er wel lekker op :) .
Kneedown1.avi kon ik niet downloaden.
 
en hier kan ik met mn hoofd weer eens niet bij |(

De videogegevensstroom kan niet worden afgespeeld: er is geen geschikt decompressieprogramma gevonden.

en toch heeft ie er 1 gedownd....... ( win2k met mediaspeler)
 
en hier kan ik met mn hoofd weer eens niet bij |(

De videogegevensstroom kan niet worden afgespeeld: er is geen geschikt decompressieprogramma gevonden.

en toch heeft ie er 1 gedownd....... ( win2k met mediaspeler)

Same here, heb wel es vaker dit probleem...iemand een oplossing?
 
volgens mij doe ik nu gewoon stom |(
het werkt nog steeds niet en hij wil weer een codec downen.....
 
ze zijn inindergeval lekker licht voor mijn slechte isdn lijn.

kneedown2.avi leek zo perfect, eindigt die met een closeup van een gezicht? '( :)

duderuud, dit moet gezegd worden, jij kan wel rijden man!!!

_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | hardrijden = 70% bermstaren :(

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-07-07 00:17 ]
 
dan heb je geen DivX geinstalleerd.. te downen op deze plek..
Kutdivxcodec :j
Ik had hem al geinstalleerd, maar toch kan ik hem niet afspelen.
Ik heb win2ksp2 en heb het geprobeerd met Realplayer 8, Mediaplayer 7, ThaPlaya (divxspeler van divx.com) en met QT 5.02.
En toch vertikt ie het om ruud's filmpjes af te spelen, terwijl het op werk (ook win2ksp2) wel gewoon werkt.
Rarara politiepet :?

 
Hejjjj, jij kan beter rijden dan ik duuderuud, dat is een feit, leuk die vonkjes tijdens het knie-neren :9~

[offtopic]
Voor wat j.w.'s probleem betreft, ik vat dat probleem ook ff niet, is er nog hardware matig verschil tussen thuis en werk situatie?
[/offtopic]
 
Ik heb ook vaak problemen gehad met divx-codec...probleem is, dat er verschillende zijn.

Je moet ff zoeken naar de Angelpotion codec, die kan volgens mij alles afspelen! Die codec heeft bij mij een hoop problemen voorkomen!

Ik zet de originele avi's niet op het net, want ik heb isdn, duurt me veels te lang! :(

Misschien dat ik vanmiddag weer ga filmen! :)
 
PS. In filmpje keedown2.avi staat inderdaad een mooi gezicht op, is vriend van me die het gefilmd heeft! Toen we dat gefilmd hadden kreeg ik die boete, hehe!

Link van eerste kneedown filmpje aangepast....
 
Die staat er ook lekker op dude! Het is nu zo'n beetje een lowspeed kneedown en een highspeed kneedown 8-) . Kewl!
 
gatverdamme.. hoe kan jij zo plat man?! Tering, ben ik echt wel een mietje als'k mezelf effe in gedachten neem.
 
Je kunt behoorlijk sturen duderuud! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: Revolution op 2001-07-07 16:38 ]
 
Hejjjj, jij kan beter rijden dan ik duuderuud, dat is een feit, leuk die vonkjes tijdens het knie-neren :9~

[offtopic]
Voor wat j.w.'s probleem betreft, ik vat dat probleem ook ff niet, is er nog hardware matig verschil tussen thuis en werk situatie?
[/offtopic]

Zijn bijna identieke machines qua hardwareconfiguratie.
Op beide zelfde codecs geinstalleerd, en toch werkt ie op werk wel en thuis niet :?
Ach ik moet morgen overwerken dus ik zal morgen de filmpjes wel eens bewonderen :)
Edit : Ik heb die codec van duderuud, gevonden en zal het daar eens meeproberen.
Voor degene die de angelpotioncodec willen hebben :
Angelpotion
Edit 2 : Het werkt, hele gave filmpjes En ik moet zeggen dat Duderuud echt heel goed kan rijden !!!!
[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-07-07 16:51 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-07-07 16:54 ]
 
de goede codec......

wel mooi met die vonkjes....kan ik ook , maar dat zijn mn uitlaten dan :j
 
alles werkt goed hoor
knap dat je de goede divx instellingen zo vlug vond

leuke movies

toine nou die van jou nog!?
 
First of all:

thx mensen! :)

Dit durf ik alleen maar op het klaverblad of die andere plek met linker kneedown...

Op een dijk ofzo haal ik dat nooit hoor! Durf ik niet, veel te link, vooral nu met al dat hoge gras! :(

Update

Heb kabeltje gehaald, kneedown2.avi is nu MET geluid!! Klinkt HEEL tof, hehe!
 
Thanx J.W., met jouw codec kon ik DudeRuud's avi's ook zien.

DudeRuud: hardstikke gaaf man! Top :}
 
Enne hoe zit het nou met die mooie FASTBIKES films, zou wel er leuk zijn om die eens op een ftp'tje te zetten..toch?
Heb zelf nog Dream twins liggen.. nee dit gaat nog over motoren, er leuke film met RSV, 996 en Bimota SB8R... :9~ maar helaas heb ik geen kaartje om het even om te zetten naar divx ofzo.. jammer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan