zoals beloofd nice pics of a DIVERSION part II

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
[note]plaatjes kunnen traag laden..ff geduld aub,ze komen van bikepics...[einde-note]
lcb is dit wat voor je? :)
zoals beloofd .... :)

specs van de fiets weet ik niet, maar voor zat er een full wet race tire van michelin en achter een avon classic MET witte rand...grrr...

yam-xj600s-94-bikepics-36219.jpg

yam-xj600s-94-bikepics-36221.jpg

yam-xj600s-94-bikepics-36222.jpg

yam-xj600s-94-bikepics-36220.jpg

yam-xj600s-94-bikepics-36223.jpg

yam-xj600s-94-bikepics-36224.jpg


ook met een tourding met wienig pk's ken je leuke dingen doen zeg maar... :)
 
Laatst bewerkt:
Gebied komt me bekend voor :?

Beetje trage server, jongens zullen niet blij zijn als ze die fiets trug krijgen :j
 
Die "grijze dame" zal wel denken ;zo ben ik nog nooit bereden. :+
Die had, The time of her life. })
 
:} Leuk

Maarruuuh burn out met een leen fiets? beetje aso vind ik dat wel en valt dat niet gigantisch op?

Of was die classic band van gigantisch hard rubber en rookte het asfalt op de foto?
 
Pas maar op; straks post jouw dealer een paar plaatjes waarop ie hetzelfde doet met jouw B.B. ;)

Wel leuke ploatjes, ik heb voor woon-werk een XJ600 van het vorige type, wel eens mee op De Baars geweest, hele bocht kneedown en stepje aan de grond, hij zwabbert een beetje door de slappe veren maar verder gaat het wel. Er waren genoeg sportbikes die niet bij konden houden :j !!
Wel moet je alle bochten een of 2 versnellingen hoger door dan met een sportbike..

Maar geinig is het wel!! Ik weet nog wel hoe ze stonden te kijken toen ik met dat ding aan kwam... 8-)

Grtzz HagaSan.
 
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:13 schreef BogaddE het volgende:
...
Maarruuuh burn out met een leen fiets? beetje aso vind ik dat wel ...

:^ Tenzij ie natuurlijk op mocht van de eigenaar.
 
Waar is ut stoppie nou??? ;)

Netjes gedaan zeg... Ik mis al vertrouwen in m'n Mille, dus ik kan het met zoiets wel helemaal vergeten... :}
 
Wat ben je toch een ziek figuur! })





toch vink het niet netjes van je om dat ding zo af te trappen. Bedoel zal jij ook niet leuk vinden als frank dat met de BB doet of wel??



(lijk wel een oud wijf zo maar Frank is een goeie gozer..................)
 
Wat ben je toch een ziek figuur! })

toch vink het niet netjes van je om dat ding zo af te trappen. Bedoel zal jij ook niet leuk vinden als frank dat met de BB doet of wel??
(lijk wel een oud wijf zo maar Frank is een goeie gozer..................)
als frank gaat wheelie'n op mijn blackbird heb ik daar geen problemen mee...
ennuh...de foto van die burnout heeft maar 5 sec geduurd...en die band was zo hard dat je niet eens slijtage plekken zag... :)
voor de rest heb ik het netjes gehouden...zoals ik al zei...

ennuh..stoppie kan ik niet...
ennuh..is een wheelie aftrappen?wat doe jij dan wel niet met je gixxer? :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan